Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag17°5°
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Irides Luxury Studios voor je op een rij gezet:

6 reviews over Appartement Irides Luxury Studios in het Nederlands

Paradijselijke plek

Anne
29-9-2014

Een klein paradijsje op een rustige en ontspannen plek.

Met een mooi zoutwater zwembad en maar enkele meters van de Middellandse zee verwijderd. Het strand is een mix van zand, steen en kleine rotsen. Zowel bij het zwembad als op het strand zijn ligstoelen en schaduwplekken beschikbaar.

Onze kamer was zeer schoon en ruim met een keukenblok, een badkamer met toilet en douche, een perfect bed en een balkon met een prachtig uitzicht.

Elke ochtend kregen we een perfect ontbijt op het terras bij het zwembad, met uitzicht over de zee naar Piraeus en Athene. Bij het ontbijt zaten heel veel lekkere zelfgemaakt producten en verder kon je nog (gratis) van alles erbij bestellen, zoals een omelet, yoghurt, fruit etc..

Een kleine taverne en een supermarkt zijn op loopafstand (ca. 300 meter).

Naast al deze dingen is er de Petritis familie: Dimitra, Andreas en Spyros.

Hun warm onthaal, hun service en gastvrijheid waren geweldig! We voelden

ons, alsof we een deel van hun familie waren.

Gereisd met partner in september 2014

Het beste alternatief voor Bali binnen EU.

begemann
12-11-2012

Appartement/Hotel Irides was voor ons ideal, met twee kinderen van 8 en 16. Ieder ontbij was anders, alles mocht en veel aandacht voor de wensen van ons allemaal, ook die van de kinderen. Veel zelfgemaakte dingen, vers iedere dag. De eigenaren zijn zo leuk!

De plek ligt geweldig. Prachtig snorkelen, wandelen en heerlijk rustig. Verder ben je zo in Aegina Marina als je úit' wilt. Voor elka wat wils en klein genoeg om persoonlijk behandeld te worden.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

fantastisch

Jose
16-5-2010

de gastvrouw doet er alles aan om het naar je zin te maken echt fantastisch en de lokatie is super aan het strand met zwembad .ook het eiland is zeer gevarieerd en relaxed.Het is wel handig om een auto te huren.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

mooie appartementen aan zee

lonneke en Cees
15-2-2010

Eigenaren zijn erg vriendelijk en bereid veel voor je te doen ( kookplaat, oven, magnetron zijn niet standaard, maar kunnen wel geregeld worden)

Supermarkt, restaurant en cafe zijn op loopafstand

We gaan hier al jaren naar toe en komen ieder jaar weer terug. Voor ons een perfecte vakantie.

Gereisd met partner in februari 2010
2008

Prachtig Disney-achtig boutique locatie...

W.P. de Graaf
30-11-2008

Laatste gasten in oktober 2008, mooie gebouwen en kamers in prachtige tuin met veel bloemen en palmen. Terras bij zwembad aan zee, heerlijk ontbijt met zelf gemaakte jams. In de verte de Acropolis in Athene te zien. Hoewel de kitchenette geen kookplaat had, is Irides toch een absolute aanrader. Tips, maak een wandeling langs het strand naar Souvala een heel leuk vissersdorpje. Neem de boot Alexandros wvw.alexcruises.com naar Aghia Marina leuk toeristisch dorpje met prachtige baai en strand waar het heerlijk vertoeven is. Huur een auto (komen ze naar Irides wvw.irides.gr brengen!) en bezoek de Afaia tempel, heel indrukwekkend. Taxi hooguit € 10,- naar Aegina Town, neem de Flying Dolphines naar Athene voor een dagbezoek en om er natuurlijk te komen in ongeveer een half uurtje. Bijzonder fijne vakantie gehad. Bekijk wvw.aeginagreece.com voor meer informatie over het eiland Aegina.

Gereisd familie in november 2008
2007

Met onze dochters van 4 en 6 jaar een heerlijke week gehad bij deze familie Petritri in het voorseizoen. Het zwembad is lekker, het verblijf bij het zwembad aangenaam en heerlijk om te combineren met de overige aktiviteiten van het eiland (wel auto huren).

We gaan zeker nog eens terug.

Gereisd familie in mei 2007

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Irides Luxury Studios in Egina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Irides Luxury Studios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.