Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag31°22°

4 reviews over Appartement Ela Mesa Luxury in het Nederlands

Op hotel bij een ex-topvoetballer

Gerda en René
14-6-2018

Hotel Ela Mesa (vertaald: kom binnen) is een vrij recent (2002) hotel met 12 kamers, die uitzicht hebben op het zwembad en de zee in de verte Het complex wordt zeer goed onderhouden en Thrassos Kotsanos, voormalig voetballer bij de Griekse nationale voetbalploeg, is de vriendelijke eigenaar van het hotel. Samen met zijn lieve echtgenote en enkele medewerkers zorgen zij ervoor dat je niets tekort komt. De kamer is voldoende ruim en ook op de badkamer is niets af te keuren. Geen douchegordijn, maar een echte glazen deur. De uitstekende wifi en een kleine safe zijn gratis. Ela Mesa beschikt ook over een restaurant waar je lekker kan eten. De kok van dienst is de eigenaar zelf. De periode dat wij er waren, was het rustig in het hotel. Enkel in het weekend loopt het hotel vol met Grieken van het vasteland. Het ontbijt is in buffetvorm, enkel als er te weinig gasten zijn, wordt het ontbijt aan tafel geserveerd.

Gereisd Met partner in mei 2018

Prima appartement

Erna en Peter
7-6-2016

Goed appartement, schoon, ligging zeer rustig. De eigenaar en zijn mensen doen er van alles aan om het naar je zin te maken. Een goed verzorgt ontbijt met ruime keus. Je kunt er zelfs s'avonds ook eten. Een scooter huren kun je bij hun regelen,de scooter word gebracht en ook weer op gehaald perfect geregeld toch.

Gereisd Met partner in mei 2016

Een echte aanrader.

Erna en Peter
7-6-2016

Gereisd Met partner in mei 2016

Super!

Jorica
12-10-2015

Gastvrijheid staat hier voorop, de eigenaren doen er echt alles aan om het je naar je zin te maken. Niks is te veel, dat was super! Het complex is netjes onderhouden, wordt elke dag schoon gemaakt en om de dag krijg je nieuwe handdoeken en lakens. Minpuntje: er zijn twee pitten om te koken, maar er zijn geen pannen in de kamer. Als je dit aan de eigenaren vraagt, zullen ze het ongetwijfeld voor je regelen maar dat hebben wij niet gedaan. Ook de 2 zwembaden zijn mooi en meer dan genoeg voor de ongeveer 12 kamers die er in het complex zijn. Het ontbijtbuffet is simpel maar heeft alles wat je wilt. Het dorpje was in deze tijd van het jaar erg rustig en een aantal restaurants was al gesloten. Wij hebben wel erg lekker gegeten bij "to svelto kouneli", dit ligt bergopwaarts aan de andere kant van de haven. Ook het diner bij Ela Mesa zelf was heel smaakvol. Het eiland is klein, je hebt alles wel in twee dagen gezien. Echter is Athene makkelijk te bezoeken vanaf hier en zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in oktober 2015

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Strijkijzer

• WinkelsKapper
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ela Mesa Luxury in Egina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ela Mesa Luxury zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.