Tijdelijk €25 aanbetaling

7.8GoedScore uit 5 reviews

7.8GoedScore uit 5 reviews

• Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Apollo voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over Apollo

• 8Fam. Brouwer uit Drenthe30-09-2007

Een prima hotel, met vriendelijk en hulpvaardig personeel. Kamers waren eenvoudig maar netjes. Ontbijtbuffet was uitstekend verzorgd. Diner was eenvoudig maar smakelijk. Hotel ligt aan zee.

• 7SRC Reizen03-08-2007

niet geschikt voor kleine kinderen, onvriendelijk personeel, inrichting kamers erg achterhaald, eten heel eenzijdig en niet lekker.

• 7miranda11-07-2007

in juni 2007 1 week in dit hotel doorgebracht op basis van halfpension. ontbijt was voldoende keus, echter avondeten bijzonder slecht. geen keuze, slechte kwaliteit. obers bijzonder onvriendelijk. prijzen van de wijn 2x zo duur dan in het dorp. kamers redelijk, veel insecten. airco constant uit, aan de balie melden, kunnen de airco zo weer aanzetten. in het weekend veel Grieken, deze worden prima behandeld, overige weekgasten worden gedegradeerd tot 2e rangs burgers!

• 9Dicky25-06-2005

Heerlijk hotel voor een perfect vakantiegevoel. Mooie ligging, heerlijk eten, personeel erg vriendelijk en service goed.Heerlijk rustig gelegen, een aanrader.

• 8Fam. E. Kroon25-09-2004

Voor Griekse begrippen een perfect hotel. Geen overbodige luxe, maar wat moet je daar mee in een land waar je buiten (kan) leven. Erg vriendelijk personeel en het (ontbijt)buffet is perfect. Een aanrader als je in Ag. Marina wilt verblijven. In 2004 stond dit Hotel in de Polyplan gids, die de reis ook perfect verzorgt heeft.

• 8C. Verhoeven26-09-2003

Dit hotel is een topper: veel luxe, prima eten, erg vriendelijke mensen, fantastische ligging We zijn hier gekomen met SRC, maar we zijn erg benieuwd met welke reisorganisaties we een zomervakantie kunnen boeken in dit hotel.

Hotel Apollo info

Soort hotel

• Adults onlyBeschikbaar

• LiftenBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    AG. MARINA, 18010