Hotel Apollo

Hotel Apollo
7,8

6 reviews over Hotel Apollo in het Nederlands

Een prima hotel, met vriendelijk en hulpvaardig personeel

Fam. Brouwer uit Drenthe
30-9-2007

Een prima hotel, met vriendelijk en hulpvaardig personeel. Kamers waren eenvoudig maar netjes. Ontbijtbuffet was uitstekend verzorgd. Diner was eenvoudig maar smakelijk. Hotel ligt aan zee.

niet geschikt voor kleine kinderen, onvriendelijk personeel, inrichting kamers erg achterhaald, eten heel eenzijdig en niet lekker.

in juni 2007 1 week in dit hotel doorgebracht op basis van halfpension. ontbijt was voldoende keus, echter avondeten bijzonder slecht. geen keuze, slechte kwaliteit. obers bijzonder onvriendelijk. prijzen van de wijn 2x zo duur dan in het dorp. kamers redelijk, veel insecten. airco constant uit, aan de balie melden, kunnen de airco zo weer aanzetten. in het weekend veel Grieken, deze worden prima behandeld, overige weekgasten worden gedegradeerd tot 2e rangs burgers!

We hebben een aantal aanbieders voor Apollo voor je op een rij gezet:

Heerlijk hotel voor een perfect vakantiegevoel. Mooie ligging, heerlijk eten, personeel erg vriendelijk en service goed.Heerlijk rustig gelegen, een aanrader.

Voor Griekse begrippen een perfect hotel

Fam. E. Kroon
25-9-2004

Voor Griekse begrippen een perfect hotel. Geen overbodige luxe, maar wat moet je daar mee in een land waar je buiten (kan) leven. Erg vriendelijk personeel en het (ontbijt)buffet is perfect. Een aanrader als je in Ag. Marina wilt verblijven. In 2004 stond dit Hotel in de Polyplan gids, die de reis ook perfect verzorgt heeft.

Dit hotel is een topper: veel luxe, prima eten, erg vriendelijke mensen, fantastische ligging We zijn hier gekomen met SRC, maar we zijn erg benieuwd met welke reisorganisaties we een zomervakantie kunnen boeken in dit hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Apollo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Apollo in Egina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Apollo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Apollo scoort een 7.83 uit 10 op basis van 6 reviews.