Appartement Antzi

2 reviews over Appartement Antzi in het Nederlands

perfect appartement

J & E
13-8-2011

10 dagen in een Antzi Studio verbleven. Helemaal goed. Superschoon, bed en handdoeken regelmatig verschoond en op verzoek vaker, zonder problemen. Personeel zeer vriendelijk, wil aan alles tegemoet komen, taal is soms een probleem. Complex ziet er verzorgd uit; veel groen rondom het heerlijk warme centrale zwembad. Ontbijt is niet overdreven maar goed. Al met al een uitstekende plek om heerlijk vakantie te vieren.

Tips:

1) Ga eten bij restaurant Saronis, het beste restaurant in Perdika. Makkelijk te vinden: Vanaf de aanlegsteiger in de haven loop je de trap op, Saronis is het restaurant direct aan je linkerhand. Eigenaresse Claudia is een schat van een mens. Spreekt engels, duits en grieks. No Problemo!

2) Ga zonnen & zwemmen op naar Moni, een eilandje op 10 minuten varen vanaf Perdika. Heerlijk strand incl. beach bar, veel meer ruimte en privacy dan op andere stranden. Vanaf ca 10 uur varen bootjes de hele dag op en neer vanuit de haven van Perdika, 5 euro pp retour!

2007

Gezellige en leuke locatie

Frank Maas
20-1-2007

Gezellige en leuke locatie. De prachtig met natuurlijke materialen afgewerkte appartementen liggen rondom het zwembad. In het dorp zijn diverse (vis)restaurants. De bakker zit om de hoek! In de hoofdstad Egina (9 km) is een grote supermarkt.

Vanuit Perdika kun je het eiland ontdekken. Het klooster van de heilige Naktarios is zeker de moeite waard om te bezoeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Antzi in Egina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Antzi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.