Hotel Vasilaras

Kleine hotelsWeer vandaag28°19°
Hotel Vasilaras

We hebben een aantal aanbieders voor Vasilaras voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Vasilaras in het Nederlands

Prachtig eiland met fijn zandstrand en mooi hotel

W. de Graaf, 10-1-2010

Vlak bij Athene ongeveer een uurtje varen en geweldige locatie. Klein eiland met prachtige baai met mooir Grieks kerkje en heerlijk ondiep fijn zandstrand. Het Vasilaras hotel ligt vlabij de haven en is zeer fraai gesitueerd, met schaduwrijke veranda met mooi zwembad. Het dagelijks ontbijt is inclusief, maar valt iets tegen door weinig variatie. Kamers vooral in de dependance zijn zeer fraai en hebben deels een erg mooi uitzicht over de baai en zee. Het personeel is uiterst vriendelijk en staat steeds klaar om het naar onze zin te maken. Hier komen wij zeker terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vasilaras in Agistri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vasilaras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vasilaras scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.