Hotel Vasilaras

Hotel Vasilaras

We hebben een aantal aanbieders voor Vasilaras voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Vasilaras in het Nederlands

Vasilaras stedet man holder ferie

Poul Salskov Andersen
29-5-2010

hotel vasilaras er et pragtfuldt sted at at være på ferie man føler sig utrolig velkommen.Som Maria ejeren af hotellet siger man skal føle sig hjemme.Det er stedet man slapper af og nyder den gode mad og service der er helt i top

Vlak bij Athene ongeveer een uurtje varen en geweldige locatie. Klein eiland met prachtige baai met mooir Grieks kerkje en heerlijk ondiep fijn zandstrand. Het Vasilaras hotel ligt vlabij de haven en is zeer fraai gesitueerd, met schaduwrijke veranda met mooi zwembad. Het dagelijks ontbijt is inclusief, maar valt iets tegen door weinig variatie. Kamers vooral in de dependance zijn zeer fraai en hebben deels een erg mooi uitzicht over de baai en zee. Het personeel is uiterst vriendelijk en staat steeds klaar om het naar onze zin te maken. Hier komen wij zeker terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vasilaras in Agistri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vasilaras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vasilaras scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.