Hotel Aktaion

Kleine hotelsWeer vandaag33°23°
Hotel Aktaion

We hebben een aantal aanbieders voor Aktaion voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Aktaion in het Nederlands

Heerlijke uitrusten aan zee!

Jacqueline
14-10-2012

Wij waren hier vier dagen en hebben vooral genoten van het prachtige uitzicht over zee! Het hotel ligt op het strand en in het restaurant heb je altijd zeezicht...

Onze kamers bevonden zich in een soort duplex appartement, redelijk ruim en met een prachtig uitzicht over Skala, het strand en de zee!

Aktaion is een familiehotel waar je zeer vriendelijk ontvangen wordt en die gemoedelijke sfeer blijft de rest van je verblijf aanwezig.

Het ontbijt 's ochtend bestaat uit een keuzemenu waarin de meest heerlijke en ook typisch Griekse gerechtjes zitten. Al was er in Skala ook voldoende gelegenheid om uit eten te gaan, wij hebben er steeds weer voor gekozen om 's avonds in Aktaion te dineren. De kwaliteit van het eten is erg goed en de kaart is er gevarieerd genoeg voor!

Het enige dat ons achteraf tegenviel was dat onze boottrip om het eiland niet was doorgegaan, maar dat was overmacht: er stond teveel wind...

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

Fantastische Vakantie

Geert
7-6-2011

Agistri is een schitterend ongerept eiland. Klein, maar ideaal voor een rustige vakantie. De stranden van Skala zijn ideaal voor kleine kinderen. Ook de boottocht vanuit Athene is prachtig. Hotel Aktaion ligt vlak aan het strand, op minder dan 10 meter. Mooi eenvoudig hotel. Ontbijten vlak aan het strand. Leuk zwembad. Ook de uitbaters Denis en Zina zijn zeer vriendelijke behulpzame mensen. Kortom, hier komen wij zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2011

• VerzorgingHalfpension

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Afstand tot strand9 km
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenLunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aktaion in Agistri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aktaion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.