Hotel Aktaion

GriekenlandSaronische eilandenAgistri

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Aktaion voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 2 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 2 reviews
  • 9Waardering

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Aktaion

• 9Jacqueline14-10-2012

Heerlijke uitrusten aan zee!

Wij waren hier vier dagen en hebben vooral genoten van het prachtige uitzicht over zee! Het hotel ligt op het strand en in het restaurant heb je altijd zeezicht...

Onze kamers bevonden zich in een soort duplex appartement, redelijk ruim en met een prachtig uitzicht over Skala, het strand en de zee!

Aktaion is een familiehotel waar je zeer vriendelijk ontvangen wordt en die gemoedelijke sfeer blijft de rest van je verblijf aanwezig.

Het ontbijt 's ochtend bestaat uit een keuzemenu waarin de meest heerlijke en ook typisch Griekse gerechtjes zitten. Al was er in Skala ook voldoende gelegenheid om uit eten te gaan, wij hebben er steeds weer voor gekozen om 's avonds in Aktaion te dineren. De kwaliteit van het eten is erg goed en de kaart is er gevarieerd genoeg voor!

Het enige dat ons achteraf tegenviel was dat onze boottrip om het eiland niet was doorgegaan, maar dat was overmacht: er stond teveel wind...

• 9Geert07-06-2011

Fantastische Vakantie

Agistri is een schitterend ongerept eiland. Klein, maar ideaal voor een rustige vakantie. De stranden van Skala zijn ideaal voor kleine kinderen. Ook de boottocht vanuit Athene is prachtig. Hotel Aktaion ligt vlak aan het strand, op minder dan 10 meter. Mooi eenvoudig hotel. Ontbijten vlak aan het strand. Leuk zwembad. Ook de uitbaters Denis en Zina zijn zeer vriendelijke behulpzame mensen. Kortom, hier komen wij zeker terug.

Hotel Aktaion info

• WasseretteNiet beschikbaar

Room facilities

• MinibarBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar