Hotel Agistri Club

Hotel Agistri Club
9,2

5 reviews over Hotel Agistri Club in het Nederlands

Ontsnap aan het massa toerisme

Claudia
12-9-2017

Dit is het ultieme genieten en ontspannen, ontbijten met het mooiste uitzicht ooit, fijne kamers, lieve eigenaren, topsfeer!een aanrader als je niet van het grote massatoerisme houdt

Oude reviews (archief)

Het beste van Griekenland

Erik
18-10-2016

Als student in 1996 last minuten heen gereisd en in 2012 weer terug geweest. Voor mijn vrouw en mij beide keren een waanzinnige ervaring. Eenvoud, een schitterende lokatie in combinatie met gastvrijheid zoals die hoort te zijn maakt dat je een vakantie krijgt die je nog voor geen miljoen euro op welke plek dan ook zou kunnen ervaren. Echt geweldig. Wij zullen zeker weer terugkomen op Agistri.

Agistri "Een parel in de Egeïsche Zee"

de_mosjes
12-1-2014

Destijds als backpacker via Athene - Aegina uiteindelijk op Agistri beland.

Een accommodatie waar merendeel jonge mensen (20+) kwamen, maar zeker geen drank/feest publiek.

Vanaf het "restaurant"terras een formidabel uitzicht over zee. Rust alom!! De accommodatie was eenvoudig doch goed; als jongeman ben je niet veeleisend. Dat je dan toevallig ook nog eens iemand tegenkomt die in Nederland twee straten achter je woont, is puur toeval. Het eilandje te voet verkennen gaat prima, echter het eiland an sich is niet spectaculair. Met het taxibootje naar Aegina, een scooter huren en dat eiland verkennen is een goed alternatief. Destijds waren het betonplaten van vanwaar je de zee in kon.

paradijs bestaat nog

claudiaenerwin
5-5-2012

wil je schitterende natuur,a room with a vieuw,prettig gezelschap,je ergens welkom en thuis voelen??this is the place!!

Ben er , schrik niet, 20 jaar geleden geweest, toen was het geweldig.

Als er intussen niet veel is veranderd, zou ik er zo weer een keer heen willen:-)

We hebben een aantal aanbieders voor Agistri Club voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Agistri Club in Agistri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Agistri Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Agistri Club scoort een 9.2 uit 10 op basis van 5 reviews.