Appartement Villa Alexandra

AppartementWeer vandaag28°20°

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Alexandra voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Villa Alexandra

wyspa

IWONA
    24-5-2012

bardzo dobre warunki wspaniała okolica.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Alexandra in Aghia Marina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Alexandra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Alexandra scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.