Appartement White Rock

GriekenlandSamosVotsalakia / Kambos

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement White Rock voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 42 reviews
+48/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 42 reviews
  • 7.3Inrichting
  • 7.8Ruimte

Appartement info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

51 Reviews over White Rock

• 8Marinda01-09-2019

Fijn, kleinschalig complex, heerlijke rust

Fijn, kleinschalig complex, heerlijke rust en geweldige ligging en service, maar wel een wat klein appartement. Onze vakantie was fantastisch, mede namens het fijne appartement en de geweldige ontvangst en service van de eigenaar Alex. Wij verbleven hier 2 weken in augustus en hadden 2 tweekamer appartementen geboekt, naast elkaar (ivm de grootte van ons gezin) op de begane grond en hadden zelfs een fantastisch uitzicht op de zee. Echt helemaal super. Bij aankomst stond Alex ons al op te wachten en hielp met de bagage. Ook kregen we een heel fijn kinderbed. Niet een campingbed, maar een echt ledikant voor onze jongste zoon van 2,5. De ligging van het appartement net buiten Kampos (Votsalakia) vonden wij persoonlijk erg prettig. Lekker rustig en het complex is ruimtelijk van opzet. Het is een kleinschalig complex met verschillende kleine twee laags gebouwtjes die her en der verspreid liggen in een fantastische tuin rondom een groot zwem

• 9h van driel12-09-2018

fantastisch

wij zijn hier met veel plezier geweest.De eigenaar is een hartelijke man die voor je klaar staat.Wij moesten wegens familie omstandigheden eerder weg maar hij regelde gelijk een taxie voor ons en leefde heel erg mee.Wij hadden appartement 6 met een prachtig uitzicht.Alles was keurig schoon,werdt goed bijgehouden.Enigste nadeel was dat het 15 minuten lopen is naar het centrum en dat er niet een echte bakker in de buurt is.Zeker een aanrader om heen te gaan

• 8M.P.D.Dik04-09-2017

Fantastisch! Super accomodatie!

Super accommodatie, kleinschalig (16 appartementen). Wij verbleven in een huisje. Basic, maar schoon. Je leeft de hele dag buiten, dus meer ben je niet nodig. Het zwembad was prima. Onze zoon van 9 en dochter van 5 hebben zich er prima vermaakt. Op loopafstand een kiezelstrand. Het huren van een auto is zeker een aanrader. Op 4 km afstand een zandstrand. Weinig tot geen golven en je kunt zo'n 100 meter het water inlopen. Ideaal voor kleine kinderen. De eigenaar verbleef ook op het complex. Aardig gezin, niets is hun teveel gevraagd. In de ochtend werd het zwembad altijd verschoond en de tuin gedaan. Alles lag er keurig bij. De bedden liggen prima. Het centrum is ongeveer 10 a 20 minuten lopen (lang gerekt). Voldoende eetgelegenheden. Elke dag uit eten geweest, maar bij Kamara zijn we vaak terug gekomen. Prima eten! Al met al een prima vakantie, mooie accommodatie in een mooie rustige omgeving (met vriendjes voor onze kinderen). Beoordeling Reisorganisatie 2016 met een 9,6. Dat is het zeker waard!

• 9M van der Winden15-08-2017

Prachtige plek

Heerlijk rustig, mooie tuin. Fijn in zijn eenvoud. Zalig zwembad.

• 9Mikey09-07-2017

Geweldig

Mooie omgeving . De huisjes staan goed verdeeld over het terein in een natuur rijke omgeving . Er is een mooi en goed onderhouden zwembad waar je een frisse duik in kan nemen.het is een rustig en kind vriendelijk appartementen complex dat beheerd word door de eigenaar Alekkos en zijn vrouw Agiro. Als je in de avond lekker op je terras of balkon zit en de nacht valt in dan hoor je de cicaden chirpen en dan voel je de rust over je heen komen. De bedden zijn prima en het appartement is uitgerust met een klein keukentje .

Als je besluit om hier te boeken is het raadzaam om er een auto bij te huren dan kun nog meer mooie dingen op het eiland bewonderen. Wij zijn met de auto naar manolates geweest een mooi bergdorpje vlakbij karlovassi . Je kunt daar geweldig eten bij restaurant Despina dat is boven aan het dorpje in een (oude ) wasplaats ,echt een aanrader. Goed eten kun je in votsalakia overal het is aan de persoon zelf wat hij of zij het prettigst vind.

• 8W.van der Leeden04-10-2015

Prima plek

Aardige eigenaar, hartelijke ontvangst, erg behulpzaam. App. zeer schoon, lekker zwembad, schoon, goed gelegen.

• 7Maurice30-09-2015

't Is maar wat je zoekt...

Algemeen: heel rustig (stil zelfs) en achteraf gelegen tussen appt. van Sunflowers en Pegasus Kyma, beiden een stuk luxer. Uiterste westen van Votsalakia. Studio's in één gebouw (2 verdiepingen) zeer gedateerd. Alleen voorste heeft prachtig groot balkon met uitzicht over zee. Achterste balkon (ook groot) grenst aan kamerraam/luik en wc-raam van de buren. 2-kamer appartementen klein maar prettig gelegen met terras en begroeiing tussen olijfbomen. Ruim opgezet, 8 appts over 4 gebouwtjes verdeeld. Zwembad voor de nodige verkoeling, niet superschoon.

Alekos, de eigenaar, is een fantastische vent. Stond zelfs al op het vliegveld op ons te wachten, maar we hadden daar zelf al een auto staan. Maar desondanks... Schoonmaak + handdoeken etc. (2 x p/w) is redelijk/goed.

De bocht in de weg waarachter het ligt is donker en gevaarlijk 's avonds. Het is ook een endje lopen naar de dichtstbijzijnde restaurants. Auto dus aan te bevelen. Enige nadeel qua ligging.

• 9Mike von D12-09-2015

Geweldige plaats, we komen zeker terug!

Prachtig appartementencomplex, mooi zwembad, vriendelijke eigenaren, we komen zeker terug.

• 10argy05-09-2015

Wonderful!!!

We had amazing time! Friendly owners ,quiet location,almost daily cleaning!We will certainly come back!

• 9Casper Damkat03-08-2013

Heerlijk rustig, mooi gelegen appartementencomplex

Bij aankomst stond de altijd vriendelijke Alekos ons al op te wachten. Het appartement zelf was eenvoudig ingericht met mogelijkheid om een simpele maaltijd te maken, tevens gratis wifi. Iedere ochtend lekker ontbijten op de veranda of onder de olijvenbomen. Achter het complex rijst de grote berg Kerkis op en voorbij het zwembad kun je de mooie blauwe zee zien. Het zwembad is heerlijk om een lekkere frisse duik in te nemen. Het complex ligt vlak bij de rand van het dorp. Om de omgeving goed te verkennen is een huurauto wel een aanrader. We werden aangenaam verrast door de gastvrijheid van de eigenaar en zijn gezin, die daar wonen. Op de 2e dag kregen we al lekkere verse vruchten uit zijn tuin en eitjes van zijn kippen. Voor mensen die weg van alle drukte lekker willen kunnen relaxen is dit een aanrader. Het dorp Votsalakia zelf heeft veel goede restaurants: Nostos, Bill & Salome bijv. en vele leuke strandjes: chesters, votsalakia bar, nostos en het nabij gelegen psilli amos.

Appartement White Rock info

• Thee-KoffiezetapparaatBeschikbaar

Sport entertainment

• ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Beach

• ZandstrandBeschikbaar