Appartement White Rock

Appartement Info

Meer appartementinfo

51 reviews over Appartement White Rock

• 8Marinda01-09-2019

Fijn, kleinschalig complex, heerlijke rust

Fijn, kleinschalig complex, heerlijke rust en geweldige ligging en service, maar wel een wat klein appartement. Onze vakantie was fantastisch, mede namens het fijne appartement en de geweldige ontvangst en service van de eigenaar Alex. Wij verbleven hier 2 weken in augustus en hadden 2 tweekamer appartementen geboekt, naast elkaar (ivm de grootte van ons gezin) op de begane grond en hadden zelfs een fantastisch uitzicht op de zee. Echt helemaal super. Bij aankomst stond Alex ons al op te wachten en hielp met de bagage. Ook kregen we een heel fijn kinderbed. Niet een campingbed, maar een echt ledikant voor onze jongste zoon van 2,5. De ligging van het appartement net buiten Kampos (Votsalakia) vonden wij persoonlijk erg prettig. Lekker rustig en het complex is ruimtelijk van opzet. Het is een kleinschalig complex met verschillende kleine twee laags gebouwtjes die her en der verspreid liggen in een fantastische tuin rondom een groot zwem

• 2018
    9h van driel12-09-2018

fantastisch

wij zijn hier met veel plezier geweest.De eigenaar is een hartelijke man die voor je klaar staat.Wij moesten wegens familie omstandigheden eerder weg maar hij regelde gelijk een taxie voor ons en leefde heel erg mee.Wij hadden appartement 6 met een prachtig uitzicht.Alles was keurig schoon,werdt goed bijgehouden.Enigste nadeel was dat het 15 minuten lopen is naar het centrum en dat er niet een echte bakker in de buurt is.Zeker een aanrader om heen te gaan

• 2017
    8M.P.D.Dik04-09-2017

Fantastisch! Super accomodatie!

Super accommodatie, kleinschalig (16 appartementen). Wij verbleven in een huisje. Basic, maar schoon. Je leeft de hele dag buiten, dus meer ben je niet nodig. Het zwembad was prima. Onze zoon van 9 en dochter van 5 hebben zich er prima vermaakt. Op loopafstand een kiezelstrand. Het huren van een auto is zeker een aanrader. Op 4 km afstand een zandstrand. Weinig tot geen golven en je kunt zo'n 100 meter het water inlopen. Ideaal voor kleine kinderen. De eigenaar verbleef ook op het complex. Aardig gezin, niets is hun teveel gevraagd. In de ochtend werd het zwembad altijd verschoond en de tuin gedaan. Alles lag er keurig bij. De bedden liggen prima. Het centrum is ongeveer 10 a 20 minuten lopen (lang gerekt). Voldoende eetgelegenheden. Elke dag uit eten geweest, maar bij Kamara zijn we vaak terug gekomen. Prima eten! Al met al een prima vakantie, mooie accommodatie in een mooie rustige omgeving (met vriendjes voor onze kinderen). Beoordeling Reisorganisatie 2016 met een 9,6. Dat is het zeker waard!

• 9M van der Winden15-08-2017

Prachtige plek

Heerlijk rustig, mooie tuin. Fijn in zijn eenvoud. Zalig zwembad.

Met oudere kinderen

• 9Mikey09-07-2017

Geweldig

Mooie omgeving . De huisjes staan goed verdeeld over het terein in een natuur rijke omgeving . Er is een mooi en goed onderhouden zwembad waar je een frisse duik in kan nemen.het is een rustig en kind vriendelijk appartementen complex dat beheerd word door de eigenaar Alekkos en zijn vrouw Agiro. Als je in de avond lekker op je terras of balkon zit en de nacht valt in dan hoor je de cicaden chirpen en dan voel je de rust over je heen komen. De bedden zijn prima en het appartement is uitgerust met een klein keukentje .

Als je besluit om hier te boeken is het raadzaam om er een auto bij te huren dan kun nog meer mooie dingen op het eiland bewonderen. Wij zijn met de auto naar manolates geweest een mooi bergdorpje vlakbij karlovassi . Je kunt daar geweldig eten bij restaurant Despina dat is boven aan het dorpje in een (oude ) wasplaats ,echt een aanrader. Goed eten kun je in votsalakia overal het is aan de persoon zelf wat hij of zij het prettigst vind.

• Oude reviews

8W.van der Leeden04-10-2015

Prima plek

Aardige eigenaar, hartelijke ontvangst, erg behulpzaam. App. zeer schoon, lekker zwembad, schoon, goed gelegen.

• 7Maurice30-09-2015

't Is maar wat je zoekt...

Algemeen: heel rustig (stil zelfs) en achteraf gelegen tussen appt. van Sunflowers en Pegasus Kyma, beiden een stuk luxer. Uiterste westen van Votsalakia. Studio's in één gebouw (2 verdiepingen) zeer gedateerd. Alleen voorste heeft prachtig groot balkon met uitzicht over zee. Achterste balkon (ook groot) grenst aan kamerraam/luik en wc-raam van de buren. 2-kamer appartementen klein maar prettig gelegen met terras en begroeiing tussen olijfbomen. Ruim opgezet, 8 appts over 4 gebouwtjes verdeeld. Zwembad voor de nodige verkoeling, niet superschoon.

Alekos, de eigenaar, is een fantastische vent. Stond zelfs al op het vliegveld op ons te wachten, maar we hadden daar zelf al een auto staan. Maar desondanks... Schoonmaak + handdoeken etc. (2 x p/w) is redelijk/goed.

De bocht in de weg waarachter het ligt is donker en gevaarlijk 's avonds. Het is ook een endje lopen naar de dichtstbijzijnde restaurants. Auto dus aan te bevelen. Enige nadeel qua ligging.

• 9Mike von D12-09-2015

Geweldige plaats, we komen zeker terug!

Prachtig appartementencomplex, mooi zwembad, vriendelijke eigenaren, we komen zeker terug.

• 9Casper Damkat03-08-2013

Heerlijk rustig, mooi gelegen appartementencomplex

Bij aankomst stond de altijd vriendelijke Alekos ons al op te wachten. Het appartement zelf was eenvoudig ingericht met mogelijkheid om een simpele maaltijd te maken, tevens gratis wifi. Iedere ochtend lekker ontbijten op de veranda of onder de olijvenbomen. Achter het complex rijst de grote berg Kerkis op en voorbij het zwembad kun je de mooie blauwe zee zien. Het zwembad is heerlijk om een lekkere frisse duik in te nemen. Het complex ligt vlak bij de rand van het dorp. Om de omgeving goed te verkennen is een huurauto wel een aanrader. We werden aangenaam verrast door de gastvrijheid van de eigenaar en zijn gezin, die daar wonen. Op de 2e dag kregen we al lekkere verse vruchten uit zijn tuin en eitjes van zijn kippen. Voor mensen die weg van alle drukte lekker willen kunnen relaxen is dit een aanrader. Het dorp Votsalakia zelf heeft veel goede restaurants: Nostos, Bill & Salome bijv. en vele leuke strandjes: chesters, votsalakia bar, nostos en het nabij gelegen psilli amos.

• 9An22-07-2013

Geweldige plek!

Net terug van 3 weken in appt White Rock in Votsalakia/Samos en een heerlijke vakantie gehad op een geweldig mooie plek. Vanuit het zwembad prachtig uitzicht op het Kerkis-gebergte en vanuit het appt door de olijfbomen heen uitzicht op de zee. Ook onze kinderen van 4 en 7 hebben genoten. De eigenaar en zijn vrouw (en zoontje) zijn heel vriendelijk en behulpzaam, brachten verse eitjes en zelf gekweekte groenten. In de omgeving zijn erg mooie strandjes en heerlijke restaurantjes. Een auto, zeker met jonge kinderen, is aan te raden. Daarmee kun je vanuit Votsalakia goed dit mooie eiland verkennen. Het eiland zowel als appt White Rock is een echte aanrader!!

7 tips over Appartement White Rock

• reiziger, 19-06-2014

De grotten van Pythagoras (3 km van Votsalakia) Limnionas (mooie baai, 3 km van Votsalakia), Heraion, Manolates, watervallen van Potami.

• Simone en Dirk, 11-06-2013

Restauant Loukoulos , geweldig eten met lieve mensen op z'n Grieks voor een zeer aangenamen prijs. en beklim de Kerkis eens geweldige ervaring

• Edwin, 05-08-2012

Ga zeker naar de grotten van pythagoras en de watervallen van Potami. En eten bij Loukoulos, is vanaf white rock het eerste restaurant wat je tegenkomt als je richting dorp loopt. Er hangt een rood illybord buiten. Ten slotte is het de moeite waard om 's avond een cocktail te gaan drinken bij de bar van het tegenoverliggende complex sunflowers, ze zijn daar erg gastvrij.

0 vragen over Appartement White Rock

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
    • KeukenKitchenette

• Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken