Hotel Votsalakia

FamiliehotelWeer vandaag26°18°
Hotel Votsalakia
4,5

Matig

Hotel Votsalakia ligt op het Griekse eiland Samos. Een kleinschalig hotel met eenvoudige kamers. Airco en koelkast kun je tegen betaling bijboeken. Je kunt hier verblijven op basis van halfpension, maar verwacht dan geen gevarieerd eten. Als je de straat oversteekt ben je op het strand. Let er wel op dat je voor de ligbedden moet betalen.

18 reviews over Hotel Votsalakia in het Nederlands

Nooit meer naar toe. waardeloos

Hans
2-9-2019

2 weken Samos via touroperator in dit "hotel" . helemaal achteraan weggestopt. houten balkonhek rot, houtrot aan de deur. als het stoepje aan de voorzijde werd schoongespoeld stond het water binnen. waardeloze doucheruimte. overal bouwafval en rommel. En over de WIFI zullen we het maar niet hebben. Deze accommodatie doet afbreuk aan wat Samos te bieden heeft.

Gereisd Met partner in juni 2019

Eens en nooit meer !

Fam de Beer
12-10-2018

Hotel ligt gerust op een mooie rustige omgeving. Restaurant is niet oke ,wij gingen zitten om te eten sávonds om eten we hadden HP ,gezellig zeezicht ,maar nee we werden weggestuurd ,we mochten daar niet zitten ,want dat was voor allecart ,sorry we voelden ons opdat moment net uitschot,ik vind dat je een restaurant moet kunnen voor alles en niet dat mensen ergens anders moeten gaan zitten als ze HP pension hebben geboekt ,We zitten nog geen 1 minuut en daar komt het voorgerecht tomaten met ui ,en nog 1 minuut later gelijk het hoofdgerecht WTF is dit zeg grrrrr Eten is niet je van het....(allacart) ,stifado besteld ) nou 3 stukjes vlees uien erin en heel veel vet ,we zijn ergens anders gaan eten steeds,1 x konden we niet anders moesten we toch weer bij het hotel eten,ik had kotteletjes ....nou leek wel afval wat we kregen ,en het is een werkwijze van een fabriek Nooit en nooit meer

Gereisd Met partner in oktober 2018

Tegenvaller ondanks eerdere goede recencies

Dick
      30-8-2018

Wij vonden het verblijf erg tegenvallen. De ligging is uitstekend. Je steekt de straat over en je bent op het strand. Jammer dat je als gast van het hotel op hun eigen strandje voor de bedden en parasols moet betalen. Datzelfde geldt voor de airco en de koelkast op de kamer. De faciliteiten zijn er al, dus bereken dan wat meer voor de kamerprijs. Wij vonden het zwembad erg naar chloor ruiken. Wij hadden een verouderde kamer aan de achterzijde van het complex met rommelig uitzicht. De bedden waren keihard en na meerdere malen vragen bij de receptie hebben wij een uiteindelijk een top matras gekregen. Het eten obv van halfpension was slecht. Weinig variatie. Elke dag een (groene salade) vooraf als voorgerecht en vaak was het warm eten ook nog koud. Ook weinig variatie in het nagerecht. We reizen veel en zijn geen klagers maar dit viel echt tegen. Tip>neem logies en ontbijt en eet in een van de tentjes buiten het hotel. Slechte Wifi!!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijk relaxt

Kremer family
      2-8-2018

Dorp ligt wat afgelegen van de rest, verwacht niet veel maar geniet van dit rustige stekje , paar voetstappen verwijderd van de heldere zee , strandstoel 2x met parasol €5,00. Gelukkig nog niet ontdekt door massa toerisme. Bezoek Potami , bergdorpjes, Pythochorion, Kamari grot,

Geen fijn strand, maar stenen , waterschoenen zijn een aanrader. Kleinschalig waar wij van houden. Service : zeer vriendelijk hard werkend personeel, Kamers wat sobertjes , veel zijn we er niet geweest.Airco beslist aanrader tegen betaling. Auto gehuurd bij Mirto.

Ontspannen vakantie !!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Rustig hotel

Loek Schilperoort
      25-9-2016

Votsalakia hotel ligt langs een doorgaande weg maar is niet heel druk. Wij hadden superior kamer met uitzicht op zee en een balkon van 25 m2. Ontbijt is goed en er zijn genoeg tavernas om lekker te eten. Gemiddeld 10 euro pp. Strand is half zand half kiezel. Waterschoenen zijn wel nodig. Pythagorio is een heel erg mooi stadje met zijn haventje en vele terrassen. Samos is zeer geschikt voor 50+. Geen disco's en geen luxe hotels.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Eerst minder later prima

Laura martens
          24-8-2016

De kamer die we in eerste instantie kregen en waar we 1 nacht sliepen had kei harde bedden een matig uitzicht was klein en oud, wel schoon. De volgende dag om betere bedden gevraagd en dat kon in een nieuwe kamer, maar alleen met bijbetaling van 90 euro. Dit was een prima nieuwe kamer met een beter bed en prachtig uitzicht met groot balkon. Het avond eten vonden we niet geweldig. De ligging is wel super vlakbij het strand.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een echte aanrder

Marc en Nicole
          19-6-2016

Wij hebben hier een top vakantie gehad. Super relaxt; hotel is erg goed; mooie ruime en schone kamers, prachtige ligging, goed ontbijt voor griekse begrippen en zeer service gerichte en vriendelijke medewerkers. Beter kan je het niet hebben! De verhalen over de vluchtelingen kloppen niet. Er zijn geen (zichtbare) vluchtelingen. Dit hotel is aan te bevelen door ons. Ook de bijbehorende Taverne is de moeite waard om heerlijk te gaan eten; lekkere vers bereide maaltijden! Goed geprijst en zeer vriendelijke bediening! Dit hotel zal je verwachtingen overtreffen!

Gereisd Met partner in juni 2016

Heerlijk huisje

Alexander en Hester
          25-8-2015

Wij vonden dit na 5 keer Griekenland absoluut het best afgewerkte huisje, met een gezellige en complete inrichting. Om de 3 dagen wordt alles schoongemaakt, inclusief het privézwembad. Een prettig idee dat gastvrouw Yasmin 24/7 mobiel bereikbaar is (woont dichtbij). Draag altijd slippers i.v.m. kans op schorpioentjes. De huisjes zijn niet geschikt voor hele kleine kinderen of ouderen die slecht ter been zijn (diverse trapjes, plateaus en kleine hoogteverschillen zonder balustrades). Er is een mooi kiezelstrand op loopafstand (taverna Vangelis) of een groot zandstrand op 2 km (Psili Ammos). Je vindt nergens het plaatsnaambord Votsalakia, dus hou Kampos aan, wel zo handig om te weten als je net aankomt. Het gezinsvriendelijke eiland heeft leuke dorpjes, maar staat niet in onze Griekenland top-3. Ondanks het hoogseizoen was het niet overdreven druk of toeristisch.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie plek aan zee in een rustig dorpje

famverm
          13-6-2015

We hadden een mooi en schoon app.dat 6 x p.w. Schoongemaakt werd en ook 6 x .p.w. Schone handdoeken.Jammer dat de douche kabine zo klein was dat je je niet goed kon wassen,maar dat is echt grieks.Wij hadden een mooi uitzicht op zee.(app.506)De fam.die dit complex runt is zeer vriendelijk en behulpzaam.Het is fijn dat als je de weg oversteekt direct aan het strand ben.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Samos op z'n mooist

Rein
          1-9-2014

Aparthotel Votsalakia, in een woord adembenemend. Perfecte accomodatie, ligging 50 meter van het strand. In bIjbehorend restaurant kan je heerlijk eten tegen een prima prijs/kwaliteit verhouding. Het is een familiehotel waar je zeer vriendelijk behandeld wordt, niets is te veel. Kamers worden met uitzondering van de zondag elke dag gepoetst, Super!

Gereisd Anders in augustus 2014

• Kleur van het strandLicht
          • Privé strandAanwezig
          • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
          • Strand toegangGescheiden door straat
          • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Grieks, Internationaal, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
          • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
          • Op het terreinBagageruimte, Tuin
          • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
          • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Votsalakia in Votsalakia / Kambos , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Votsalakia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.