Appartement Villa Jota

Appartement
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Jota voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Villa Jota in het Nederlands

Alleenreizend

Echt Grieks

Peer
26-9-2016

Deze studio ligt naast het huis van de eigenaren, Joop en Tanja. De studio is mooi en schoon, heeft 3 bedden, een keukentje en badkamer. Buiten heb je je eigen terras met tafel en stoelen. De studio ligt aan de rand van Kalivia, een klein dorpje met alle voorzieningen die je nodig hebt: restaurants, bakkers, een slager, supermarkt, etc. Kalivia is echt Grieks, je zult er weinig toeristen tegenkomen. Houd je van wat meer drukte of van de zee, dan is Limenaria, een kilometer verderop, de plek om heen te gaan. Thassos is een prachtig groen eiland waar veel te zien is. Joop en Tanja wonen inmiddels al jaren op Thassos en geven je prima adviezen en tips om het eiland te verkennen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Jota in Votsalakia / Kambos , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Jota zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.