Hotel Theo

8.7Fantastisch

Griekenland, Samos, Votsalakia / Kambos

Op vakantie geweest naar Theo?

8.7Fantastisch

3 reviews over Hotel Theo

• 8hil en frans08-10-2011

prima accomodatie voor die prijs

wij waren in appt Theo van 2 tot en met 19 sept. groot appt met ruime douche (echt waar )groot balcon om de dag werd er schoongemaakt Let wel het ligt 2oo meter de heuvel op en wij werden niet opgehaald met de koffers dus was even sjouwen .verder erg rustig .in Votsalakia zijn weinig winkeltjes en weinig bezienswaardigheden .Wij hebben een jeep gehuurd en rond gereden mooi eiland Samos en hoog gebergte ook veel te zien Wilt u meer weten stuur gerust een mailtje Onze vakantie was top

Gereisd met partner in september 2011

• 8hil en frans17-09-2011

ruime voldoende

Hil en Frans ; Wij verbleven hier van 2 sept tot 16 sept en het is uitstekend bevallen de kamer is groot met goede bedden klein aanrechtje (maar wij aten buiten de deur ) met het hoognodige een ruime badkamer met grote douche bak (voor het eerst in griekl.) groot balkon en bijna dagelijks schoongemaakt.Votsalakia is een rustig dorpje en wil je wat zien van Samos huur dan een auto of scooter .winkeltjes vind je er niet veel maar bakkers en supermarkts genoeg om de hoek op de boulevard 1 op 50 meter.Wij aten elke dag bij Pigadi erg goed eten met grote portie.s en erg grote karbonaden heerlijk aan het strand met zicht op zee.als je vanuit het appt de boulevard op loopt linksaf na 200 meter aan het strand.enige minpunt is theo appt ligt op een heuvel en we moesten zelf de koffers omhoog sjouwen en weer terug aan het eind .verder alleen een fijne vakantie

Gereisd met partner in september 2011

Hotel Theo info