Appartement Sunflowers

AppartementWeer vandaag16°4°
Appartement Sunflowers
9,5

158 reviews over Appartement Sunflowers in het Nederlands

Fijnste,meest relaxte vakanties ooit!

Shanna, 13-1-2018

Dit is de meest fijne plek waar ik ooit vakantie heb mogen vieren. Elizabeth en Nikos zijn fantastisch en zullen er alles aan doen om je een top vakantie te laten beleven. Wij zijn nu 2 keer geweest en gaan zeker terug naar onze vrienden op Samos.

Fantastisch!

Els Gudden, 25-12-2017

Super gastvrije lieve familie. We zijn hier nu voor de 4e keer geweest en het voelt als thuiskomen!

Sunflowers......what else...

Het voelt elk jaar weer als thuiskomen in mijn eigen appartenment bij mijn griekse vrienden Manolis, Vivi, Elizabeth en Nikos.

Qua ligging een uitstekende uitvalsbasis voor liefhebbers van rust, natuur en avontuurlijke wandelingen.

Bram, 22-12-2017

Geweldige aardige lieve familie die echt altijd voor je klaar staan,iedere dag schoonmaak echt niets op aan te merken.

Een paradijsje op aarde

Ans van der Doelen, 21-12-2017

de ontvangst door Vivi en Manolis, de hele sfeer, het goed verzorgde complex, de gezellige pool-bar, de lekkere lunches, gewoon alles!!!!

Wat wil ik graag een keer terug...

Nikee ten Brummelhuis, 20-12-2017

Het wordt gerund door een super leuke, lieve familie. Elke avond gezellig bij het zwembad wat drinken, niets was teveel gevraagd. Ze komen met goede tips wat te doen in de omgeving. De kamers zijn netjes en schoon. Sunflowers ligt wat hoger op een berg, wat veel rust geeft, maar je moet wel kunnen wandelen. Maar wat ons het meest is bijgebleven, is de liefde en warmte die de eigenaren uitstralen en overbrengen op hun gasten. Wij hebben dankzij de familie een onvergetelijke vakantie gehad!

Sharina en Yvan, 20-12-2017

Super fijn verblijf gehad! De eigenaren zijn zeer vriendelijk en proberen het je echt naar je zin te maken. Het appartementencomplex is kleinschalig en dat vonden wij heel fijn. Het eten bij de poolbar is heerlijk. Wij aten daar vaak 's middags een tussendoortje. Het is wel aan te raden om een auto of scooter te huren. Het appartementencomplex ligt op een heuvel en naar boven lopen met alle boodschappen is niet fijn.

Heerlijk complex met gastvrije eigenaren

Henny, 19-12-2017

Het complex is war hoger gelegen en biedt een mooi uitzicht.

Een heerlijk zwembad, schone appartementen en de gastvrije eigenaren maken het geheel tot een heerlijk verblijf!

Uitstekend

Monique, 19-12-2017

Wederom heerlijke ontspannen week. Ruim appartement met prachtig uitzicht en erg schoon.

Dorpje en strand op ruime loopafstand maar goed te doen. Zwembad en poolbar zijn uitnodigend en gezellig. Vriendelijke en gastvrije uitbaters.

Al vanaf 2004 is Sunflowers ons vaste vakantie adres. Elk jaar weer worden we als vrienden ontvangen en kunnen we echt tot rust komen. Ook dit jaar heeft de Tzaneti familie weer met veel liefde voor ons gezorgd. De kamers worden zoals altijd prima schoongemaakt, en zijn echt netjes. De familie Tzaneti helpt je met alle kleine en grote vragen, ook als er een probleempje is word je geweldig geholpen. Onze dochter had tijdens een van de vakanties de verkeerde lenzen meegenomen, algehele paniek, maar binnen een paar uur werden door een vriend van de Tzaneties de juiste lenzen uit Samos stad bezorgd ! Ook de service aan de is bar geweldig, met veel humor worden de drankjes bezorgd. Het eten uit de kleine keuken is prima, met veel liefde bereid. Aanrader is een tocht met Produmus ( oftewel kapitein Uzo ) te maken op zijn boot, een mooi tochtje langs de kust met lekker eten in zijn loft. Ga je s'avonds Votsalakia in om lekker te eten, neem dan een zaklampje het laatste stukje van de straat is niet goed verlicht. Wij komen zeker terug :)

We hebben een aantal aanbieders voor Sunflowers voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunflowers in Votsalakia / Kambos , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunflowers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sunflowers scoort een 9.54 uit 10 op basis van 180 reviews.