Appartement Sunflowers

9.4Fenomenaal

• 8.7Inrichting

Appartement info

Meer appartement info

Bij Appartement Sunflowers op Samos staan de eigenaren met liefde voor je klaar. De appartementen zijn erg schoon en je krijgt dagelijks nieuwe handdoeken. Wie wil kan bij de poolbar een hapje eten. De ligging van het complex is erg rustig. Wel ligt het dorp Votsalakia op 20 minuten lopen. Hier zijn goede restaurantjes te vinden.

201 reviews over Appartement Sunflowers

• 2019
    10Jasper26-08-2019

Super

Mooi en super schoon complex, de eigenaren doen alles om het je naar de zin te maken, niets is teveel. Ik kan echt niets negatiefs verzinnen, ja je bent in Griekenland en dat is anders als in Nederland maar dat maakt vakantie zo leuk, andere cultuur, infrastructuur, eten etc. Een auto of scooter is echt een aanrader zodat je veel van het mooie eiland kunt zien. Voor de kinderen is alles gedaan zelfs een compleet nieuwe speeltuin en ook mogelijkheden in het zwembad voor de allerkleinsten, de poolbar is heel goed met vriendelijke service en een ruim assortiment eten en drinken, kortom alles is een aanrader.

• 10R van Zanten25-08-2019

SUPER in een woord

Het zag er allemaal goed uit. Iedere dag werd er schoongemaakt, schone lakens en handdoeken. De mensen waren heel aardig en wijde alles weten of alles naar wens is zo niet werd het direct gemaakt of veranderd.

• 10Allexander Bruckner24-08-2019

Heerlijk, lekker genieten!

Kleinschalig appartementen complex waar je heerlijk tot rust kan komen. Strand om de hoek. Er wordt elke dag schoongemaakt. De familie is erg vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Heerlijk zwembad met een poolbar. Griekenland op zijn best! Samos heerlijk eiland genoeg te zien maar hiervoor zal je wel een auto moeten huren en door de bergen moeten crossen(over goede wegen trouwens). Wij zijn er 3 weken geweest en hebben ons uitstekend vermaakt. Gewoon doen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Tineke23-08-2019

Fantastische vakantie

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. 22 dagen genoten van een fijn appartement. Wat een gastvrije familie en wij begrijpen dat veel mensen hier vaker terugkomen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Agnes23-08-2019

Het was geweldig!!

Wat hebben we genoten en zijn we tot rust gekomen. Mooie locatie , lieve familie, schoon en netjes onderhouden, bij de poolbar kun je ontbijten, lunchen en een kleine maaltijd eten, gezellig wat drinken in de avond . Je voelt je er zeker snel thuis en op je gemak.

• 10Familie Levenswaard-Wongsoredjo18-08-2019

Alweer fantastisch!

Wederom een fantastische vakantie gehad. We waren voor de vierde keer bij Sunflowers (na er in 2014, 2016 en 2017 geweest te zijn) en zijn alweer alweer aan het plannen voor volgend jaar. Zeer kindvriendelijk. Zowel de mensen zelf als de omgeving. Fijn zwembad, lekker overzichtelijk en sinds dit jaar een compleet nieuwe speeltuin. Gemoedelijk en rustig, maar bij de bar kan het 's avonds ook gewoon gezellig zijn. Sunflowers zit in ons hart!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10peter reinders01-08-2019

zullen er vaker komen

Dit complex heeft alles wat je nodig hebt, voor een heerlijk rustige vakantie. Gerunt door een hele gezellige en nette familie, die er alle moeite voor doen om je het naar de zin te maken. Het appartement is ruim, schoon en met mooi uitzicht. Het ontbijt (tegen betaling) is meer als genoeg. Ook de drankjes zijn goed gekoeld. Het zwembad is groot en diep, goed voor veel zwem plezier. Sunflowers is echt een aanrader

• 10Anna30-06-2019

een mooi, schoon en prachtig complex!

Sunflowers heeft 12 appartementen die stuk voor stuk schoon zijn. Het heeft een prima keukentje met een kookplaatje en en superschone koelkast. De slaapkamer is van alle gemakken voorzien. Een ruime kast waarin je alles kan opbergen. Het beddengoed is schoon. Ook de badkamer is superschoon evenals het toilet. Er hangt zelfs een hele goede föhn. Handdoeken en beddengoed worden snel gewisseld. Het echtpaar met zoon zijn vriendelijke en hartelijke mensen. Je kan bij het zwembad lekker rustig liggen en je kan er heerlijk eten. De service is daar goed. Ook ontbijt is mogelijk. Ook dat is goed! Er lopen twee hele lieve honden rond waar je totaal geen last van hebt. Sunflowers staat vol met prachtige bloemen en struiken waar je sowieso vrolijk van wordt. Tijdens ons verblijf op Sunflowers zijn wij helemaal tot rust gekomen. Een echte aanrader. Omdat het complex iets hoger ligt heb je een prachtig uitzicht. In tien minuten ben je bij de gezellige restaurantjes. Achter de appartementen is genoeg ruimte om de huurauto of scooter neer te zetten.

• 9Claudia30-06-2019

Een aanrader!

Het is echt een heerlijk verblijf. De douche is inderdaad wat aan de (erg) kleine kant, maar 60x60 zoals voorgaand beschreven, klopt niet. De kamers zijn ruim en schoon, wij verbleven in een studio, en het uitzicht is erg mooi. Voor wat betreft de kookplaat, ik heb niet vaak meegemaakt dat er meer dan 2 kookplaten zijn in een appartement, en deze deden het tenminste 😄. Uit eten is zeer betaalbaar en heerlijk in Votsalakia. Bij het zwembad zijn inderdaad 2 ontzettende lieve en rustige honden, die niemand lastig vallen, tenzij je graag wilt dat ze bij je komen. Ze zijn niemand tot last. De WiFi verbinding is erg goed, zelfs in het appartement hadden we nog bereik. Wij hebben een aantal keer geluncht bij het zwembad en dit was echt lekker. Ze hebben maar een hele kleine keuken dus geen culinaire hoogstandjes, maar good food! Verder zijn het inderdaad enorm aardige mensen die ontzettend behulpzaam zijn.

• 9Henk Bulten24-06-2019

Waanzinnig!

Heel hartelijk gezin, vader, moeder, zoon van in de dertig runnen dit ruime complex met 12 huisjes & appartementen met uitzicht op zee.

Elke dag wordt schoongemaakt en drie keer per week schoon beddengoed & handdoeken. Prachtig zwembad met veel ruimte en mooie ligbedden. Gezellige bar waar ook lekker ontbeten en gelunched kan worden. Moeders komt regelmatig wat laten proeven wat ze koken uit hun eigen groentetuin.

Strand en stadje is op loopafstand, maar auto huren is -sowieso- aanrader (bij ‘enjoy’) ook om het geweldige eiland te bekijken.

Plaats in zuid-west Samos, 1 van de minder drukke toeristische oorden, maar O zo mooi om naar uiterste westpunt te rijden!

Appartement Sunflowers info

• Aantal personen2 tot 4