Appartement Soniasterster

Tonen op kaart

76 reviews over Appartement Sonia

• 8Baron14-08-2009

rust en ontspanning

wij als ouders hebben het ontzettend naar ons zin gehad maar voor onze zonen in de leeftijd 15 en 17 jaar is er weinig te doen ze hebben wel veel gevist

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 7anita rietvink16-01-2009

een heerlijk rustig plekje

Deze appartementen zijn ideaal gelegen in een olijfboomgaard, heerlijk rustig en je bent evengoed binnen een paar minuten lopen bij strand en "centrum". 's Avonds hoor je alleen de stilte, geen verkeer, heerlijk.De appartementen zijn netjes en verzorgd. Wij zaten in het appartement aan het zwembad (boven) met in de verte zeezicht en uitzicht over de boomgaard. En we konden de kinderen makkelijk in de gaten houden bij het zwembad. Wij vonden dit echt een plekje om nog eens terug te komen, en dat zeggen we niet snel!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2007

• 8evelien04-01-2009

al met al een prima vakantieplaats!

Het was een mooi en goed verzorgt appartement. Alleen jammer was, was dat de poolbar nooit open was omdat ze het aan het verbouwen waren. Je kon via een hoofdweg of door een olijfboomgaart lopen om bij het strand en het centrum te komen. Via de olijfboomgaart is korter maar echter wel heel donker. Ik raad u dus aan om een zaklamp mee te nemen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

• 8Renate en Peter12-11-2008

mooi groot!

Wij waren eind oktober 2008 in Votsalakia, er was natuurlijk bijna niets meer open qua horeca en winkels, maar Votsalakia is een leuk plaatsje met mooie huizen en tuinenen. Het strand is langgerekt en aardig schoon. Appartementen Sonia is een aanrader. Het is er groot, twee grote kamers, heel goede hete krachtige douche, twee balkons, aardig veel keukenspullen voor Griekse begrippen. Je moet inderdaad als je de korste weg naar dorp en zee wilt nemen door en olijfboomgaardje wat ś nachts pikdonker is. Maar je kunt ook vijf minuten langer lopen over een normaal verlichte weg. Helaas maar 1 keer per week schoonmaak en nieuw bedlinnen. Dat vind ik erg weinig.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 9Mir24-10-2008

Verdient een extra ster!

Een bijna tropisch aandoend appartementencomplex, gerund door de enorm vriendelijke Stavros en diens echtgenote. Ons appartement was schoon, netjes opgemaakt en mét kinderbedje - een eigen terras met meubilair nodigde meteen uit tot vakantie! Sonia heeft een heerlijk zwembad, ligstoelen en parasols staan bij bloemen en struiken. Het strand is op 5 min. loopafstand, zo ook supermarkten, de warme bakker en het gezellige restaurant "Chesters." Goed eten voor een billijke prijs, zittend bij de open haard en kletsend met de 2 broers die het allemaal verzorgen voor je. Aanraders op Samos: kunstenaarsdorp Manolates, gezellig Pythagorion én het door Nederlanders opgerichtte en hulpbehoevende (maar hartverwarmende!!)dierenasiel "Animal Care Samos, bij Vathi.

Sonia: dóen dus!

Gereisd met partner in oktober 2008

• 8Rita,Brigitte en Mika18-10-2008

fijne plek

mooi gelegen, goed zwembad,keurig schoon en aardige mensen.

Gereisd met familie in oktober 2008

• 9m richardson29-09-2008

rust,rust,rust,heerlijk!!!

mooi ruime appartement.twee balkons en wij haden uitzicht op zee.ga zeker terug.

Gereisd met partner in september 2008

• 7Hans en Emy Reijnen11-09-2008

Geslaagde vakantie

Appartement ligt zeer mooi,het is zuiver en de bedden zijn ook goed.Zwembad perfect.Alleen aan de inrichting van de keuken ontbreekt nog al wat. Servies was vies,glas tandenborstel was stuk uit en was wit van de vorige bewoners,pannen niet compleet en wit van kalkaanslag, koffiezetapparaat was volgens ons lang niet meer gebruikt.kwam vieze lucht uit. Maar verder was onze vakantie perfect. Tip: neem zaklamp mee voor de binnendoorweg. erg donker. Buiten het poetsmeisje was er niemand in de receptie aanwezig.

Gereisd met partner in september 2008

• 7Arie en Monique31-08-2008

Groot zwembad, gunstige ligging

Wij zaten gunstig, direct aan het zwembad en konden smorgens buiten ontbijten. Ons app. bestond uit 2 kamers, waarvan 1 met 2 1-persoonsbedden en 1 met bank en een uittrekbed. Bijvoorkeur geschikt voor kinderen. bij het zwembad gratis ligbedden en parasols en er is een rietenafdak. De bar bij het zwembad was gesloten. In de boomgaard ligt een onverlicht pad dat uitkomt bij de hoofdweg. Neem een zaklamp mee! Je komt direct uit bij de supermarkt, strand en taverna's. 2 ligstoelen en 1 parasl € 6,-. Aanrader om te eten: AKROGIALI met Olga, Nicos en Elvis. Nicos maakt echt de heerlijkste pizza's, maar de steaks, de pasta's, salades en de soep zijn minstens zo heerlijk. De prijskwaliteit verhouding is prima. Een echte aanrader.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 7Arjo en Monique31-08-2008

Leuke accomodatie met gunstige ligging

App.direct aan het zwembad,met terras in de schaduw.Bestond uit 2kamers, 1 met 2 1-pers.bedden en de andere met een bank en een uittrekbed.Niet geschikt voor volwassen wel voor kinderen.Bij het zwembad gratis ligbedden en parasols en een rietenafdak.De bar bij het zwembad was gesloten.In de boomgaard ligt een onverlicht pad dat uitkomt bij de hoofdweg.Neem een zaklamp mee! Einde van het pad de hoofdweg, de supermarkt, het strand en restaurants.Aan het strand 2 ligstoelen,1 parasol € 6,-.We hebben de eerste dagen wat restaurants geprobeerd.Uiteindelijk kwamen we terecht bij Akrogiali met Olga, Nicos en Elvis.GEWELDIG!Vanaf die dag hebben we daar dagelijks gegeten. Nicos maakt echt de heerlijkste pizza's, maar de steaks, de pasta's, salades en de soep zijn minstens zo heerlijk.De prijskwaliteit verhouding was net zo prima. Een echte aanrader.

Gereisd met familie in augustus 2008

4 tips over Appartement Sonia

• Fam. De Wild, 02-08-2013

Huur een auto (bij voorkeur open jeepje) om diverse leuke plekken op Samos te bekijken!

• Eric , 13-06-2013

Mountainbike huren kost maar 6 euro bij Hermes.

• Wesley, 17-07-2012

De restaurants Chesters en angelo zijn erg goed. Vooral chesters is fantastisch aardig mensen en lekker eten heerlijk. Ga bij de echte griekse restaurants eten en niet bij de albaniers. Bar Flavours is erg leuk, ontzettende aardige mensen. Pas op voor auto verhuur Hermes ze neppen je waar je bij staat. Mitro zal beter zijn, bij hermes plakken ze ongevraagd verzekeringen erbij ondanks dat je die al had afgesloten oplichters!!!

3 vragen over Appartement Sonia

• Daniellezierikzee, 28-07-2015

Bar eet en drinkgelegenheid appartement

Hoi wij zitten erover te denken om dit complex te boeken voor eind augustus. Maar nu vroeg ik me af of er een bar of eet en drinkgelegenheid is bij het appartement? Wanneer dit niet zo is is het dan wel mogelijk en toegestaan om zelf eigen drank en eventuele snacks mee te nemen bij het zwembad? Groet Danielle

• Kitty, 30-07-2012

Is er wifi in het complex?

Weet iemand of er draadloosinternet in appartement Sonia is?

Fam. De Wild, 02-08-2013

Ja, die is gratis.

• astrid, 14-01-2011

wasmachine

is er een wasserette of gelegenheid tot het wassen van kleren in de buurt van het appartement? Aangezien er geen wasmachine in het appartement zelf aanwezig is.

Wesley, 17-07-2012

Nee, astrid geen wasmachine. Je kan wellicht even aan de schoonmaakster of je die daar mag gebruiken, ze zijn tenslotte reuze aardig daar.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4