Appartement Soniasterster

Meer appartement info

76 reviews over Appartement Sonia

• 9Jelle Gaemers en Katinka de Zwart19-06-2015

Geweldig!

Zeer rustig gelegen appartementen (kleinschalig) en toch op nog geen 150 m het strand (zand), tavernes en supermarkt etc. Prachtig balkon. Zeer vriendelijke eigenaren. Ook de schoonmaakservice en handdoelverschoning uitstekend. Een plek om zeker nog eens terug te komen. Los van het appartement een prachtig groen eiland. Zeer geschikt om te wandelen, hetgeen wij dan ook volop hebben gedaan.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Ben Been26-05-2015

Krijg je hier geen vakantiegevoel? Dan nergens!

Comfortabele ruime appartementen met prima bedden en zitcomfort. Een fraai ruim zwembad omzoomd door fraaie citrusstruiken en fraai bloeiende pelargonium (geranium). Je kunt er op een strandbed in de zon liggen, maar ook in de schaduw onder een overdekte veranda. In de omgeving ruim keus in taveernes en bars. Niet in de laatste plaats is het zwemmen in zee super. Restaurant Romeo blinkt werkelijk uit in Greek en Tuna-salad + hun supersmakelijke eigengebakken brood en niet in de laatste plaats hun klantvriendelijkheid.

Dagelijks een uiterst vriendelijke kuisvrouw (Alma), die je van jouw afval verlost en het appartement schoonhoudt. 2x per week wisseling van bedlinnen

Gereisd met partner in mei 2015

• 9gert05-07-2014

Heerlijke plek, hier heb je echt vakantie

Dit appartement is echt geweldig!. Prachtig gelegen, een mooie tuin met veel fruit en bloemen, groot zwembad, verder kleinschalig complex dus nooit meer dan 8 appartementen bezet. Appartementen beneden liggen heerlijk in de schaduw.Het appartement is zeer compleet ingericht. Zelf een tosti ijzer, strijkijzer, föhn en oven waren aanwezig. Tevens ligt het op loopafstand van het dorp en het is geen straf om door een olijfgaard daar heen te lopen. Eigenaar is rustig, maar gastvrij en vriendelijk. Schoonmaak was ook prima in orde. Ik kan er gewoon niets op aanmerken en we hebben hier een geweldige week gehad.

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 7Raymond02-09-2013

Waar voor je geld

Leuk appartementencomplex, niet te groot. Goed onderhouden zwembad. Lekker rustig zodat je altijd een ligbed hebt. Soms te rustig. Supervriendelijke schoonmaakster. Regelt alles voor je (gevraagd en ongevraagd). Spreekt echt geen woord Engels!!!! ☺ Strand op 5 minuten lopen. Lekkere ligbedden bij Chesters, alleen het avondeten daar valt erg tegen. Eten is super bij Anna's.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 7Fam. De Wild02-08-2013

Grieks zoals je dat graag wilt

Prima locatie. Eenvoudig maar functioneel ingericht. Wordt goed schoon gehouden door vriendelijke dame. Ligging is heel goed. Dichtbij de zee, maar wel lekker rustig. Meeste appartementen hebben voldoende schaduw. Het dorp is echt zoals het vroeger was. Niet aangetast door massatoerisme of all inclusieve resorts, maar heerlijk eenvoudig met leuke restaurantjes en winkeltjes. Kortom, als je je herkent in het bovenstaande een uitstekende accommodatie. Wij gaan er zeker nog eens naar terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 8Eric 13-06-2013

Rustig gelegen

Voor de rustzoekers is dit een prima plek. Zwembad in begin juni praktisch voor ons zelf. Appartementen voldoen aan basisbehoefte. Je krijgt er gratis airco en wifi bij. Kambos is een typisch toeristendorpje met supermarktjes en restaurants. Aanrader is Chesters Beach Club,Lekker eten en drinken bij Nic en Jojanneke.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 8Marijke01-10-2012

Gewoon een prima accomodatie

Top gelegen, leuk van opzet. Heerlijk zwembad. Eigenaren zijn heel vriendelijk/behulpzaam. Leuke restaurantjes in de buurt zoals Akrogiali en Muses.

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Wesley17-07-2012

Als ik samos aan doe dan Sonia!

Simpele appartementen, gemakkelijk inGericht! Zwembad is mooi en verzorgt en groot genoeg de eigenaar maakt het elke ochtend schoon. Ik als 21jarige heb me wel vermaakt hier, ik was ermeer voor de rust dan het uitgaansleven. Votselakia is een mooie plek, primitief maar verwacht geen winkels om te shoppen etc. Daarvoor moet je naar kokkari of pythegorio. Strand is er erg mooi, voldoende restaurants, ontzettende aardige mensen, de supermarkten erg duur de restaurants zijn goedkoper. Als je wilt genieten van je vakantie is dit een prima aanrader. Pas wel op voor ongewenste dieren zoals grote spinnen, schorpioenen, en rare vliegen.

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 7Anneke21-09-2011

Mooi complex, achterstallig onderhoud , erg jammer

Sonia is/ was een prachtig complex. knus met een mooi zwembad, poolbar is een rommelhok geworden. mooie zeer grote balkons, zonder afdak of parasol.Midden op de dag moet je daar niet zitten. Sobere inrichting, maar lekker ruim. matige keuken inventaris.Erg stugge beheerder, gelukkig was mijn eigen vent vriendelijker. Maar voor 2 sterren moet je ook geen 5 sterren verwachten! Wij hebben genoten van de prachtige olijf boomgaarden die je overal tegen komt. Auto een must om de oude bergdorpen te bezoeken. Wij komen zeker terug

Gereisd met partner in september 2011

• 8Jeannette06-09-2011

Goed appartementencomplex met een ideale ligging.

Medio augustus 2011 verbleven wij 8 dagen in Sonia. Van de buitenkant ziet het er heel leuk en gezellig uit. Mooi zwembad en leuke aangelegde tuintjes. Binnen is de inrichting sober maar dat vonden wij niet erg. Redelijk bed en goed werkende airco. Twee grote balkons waar we 's morgens heerlijk in het zonnetje konden ontbijten. Jammer dat ons appartement bij aanomst niet schoon was. De badkamer was erg smerig en rook niet fris. De wc-bril viel steeds dicht. De wc-rolhouder functioneerde niet. Viezigheid op vloer -en wandtegels. De werkster heeft slechts 1x gepoetst. De ligging vonden wij ideaal; dichtbij het strand, restaurants en winkels. Wij hebben bij Hermes (aanrader!) voor vier dagen een jeepje gehuurd en het eiland bezichtigd. Geweldig! De watervallen van Potami vonden wij prachtig! Ga ook eens naar Taverna 'The End of the World' voor een prachtig uitzicht, om te snorkelen en/of heerlijk te eten bij Andreas. Beste restaurants: Chesters en Vrosi. Wij hebben genoten!

Gereisd met partner in augustus 2011

4 tips over Appartement Sonia

• Fam. De Wild, 02-08-2013

Huur een auto (bij voorkeur open jeepje) om diverse leuke plekken op Samos te bekijken!

• Eric , 13-06-2013

Mountainbike huren kost maar 6 euro bij Hermes.

• Wesley, 17-07-2012

De restaurants Chesters en angelo zijn erg goed. Vooral chesters is fantastisch aardig mensen en lekker eten heerlijk. Ga bij de echte griekse restaurants eten en niet bij de albaniers. Bar Flavours is erg leuk, ontzettende aardige mensen. Pas op voor auto verhuur Hermes ze neppen je waar je bij staat. Mitro zal beter zijn, bij hermes plakken ze ongevraagd verzekeringen erbij ondanks dat je die al had afgesloten oplichters!!!

3 vragen over Appartement Sonia

• Daniellezierikzee, 28-07-2015

Bar eet en drinkgelegenheid appartement

Hoi wij zitten erover te denken om dit complex te boeken voor eind augustus. Maar nu vroeg ik me af of er een bar of eet en drinkgelegenheid is bij het appartement? Wanneer dit niet zo is is het dan wel mogelijk en toegestaan om zelf eigen drank en eventuele snacks mee te nemen bij het zwembad? Groet Danielle

• Kitty, 30-07-2012

Is er wifi in het complex?

Weet iemand of er draadloosinternet in appartement Sonia is?

Fam. De Wild, 02-08-2013

Ja, die is gratis.

• astrid, 14-01-2011

wasmachine

is er een wasserette of gelegenheid tot het wassen van kleren in de buurt van het appartement? Aangezien er geen wasmachine in het appartement zelf aanwezig is.

Wesley, 17-07-2012

Nee, astrid geen wasmachine. Je kan wellicht even aan de schoonmaakster of je die daar mag gebruiken, ze zijn tenslotte reuze aardig daar.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4