3 vragen over Appartement Sonia

• Daniellezierikzee, 28-07-2015

Bar eet en drinkgelegenheid appartement

Hoi wij zitten erover te denken om dit complex te boeken voor eind augustus. Maar nu vroeg ik me af of er een bar of eet en drinkgelegenheid is bij het appartement? Wanneer dit niet zo is is het dan wel mogelijk en toegestaan om zelf eigen drank en eventuele snacks mee te nemen bij het zwembad? Groet Danielle

• Kitty, 30-07-2012

Is er wifi in het complex?

Weet iemand of er draadloosinternet in appartement Sonia is?

Fam. De Wild, 02-08-2013

Ja, die is gratis.

• astrid, 14-01-2011

wasmachine

is er een wasserette of gelegenheid tot het wassen van kleren in de buurt van het appartement? Aangezien er geen wasmachine in het appartement zelf aanwezig is.

Wesley, 17-07-2012

Nee, astrid geen wasmachine. Je kan wellicht even aan de schoonmaakster of je die daar mag gebruiken, ze zijn tenslotte reuze aardig daar.