Appartement Soniasterster

76 reviews over Appartement Sonia

• 2018
    9myron vogel24-06-2018

fantastisch

Heerlijk rustige accomodatie, ruim appartement , super zwembad. (wij lagen er meestal alleen...nog nooit meegemaakt)Je kunt vlakbij een auto huren, beter daar te huren er is genoeg te huur..4 dagen 99 euro.Super vriendelijke mensen..The best mousaka ever bij nikos & olga..& calamari/inktvis met kaas...)Ook kun je broodjes gyros hier kopen voor 2,70.. ( en calamaris met kaas.)...(Mama kookt echt superrrrr, ..beidden erg aardig !!naast de pizzeria) de pizzeria heeft ook van alles, supergezellig en lekker , bij beidden zit je gezellig vlak bij het strand..votsalakia is een lange straat met best veel restaurantjes en redelijk wat winkeltjes..Ook al rijdt je geen auto , en je gaat voor het relaxen dan kun je prima vermaken hier,, Het strand is erg mooi ,mooier dan op de foto s. Wij vonden petani beach niet mooi.(bij de watervallen) Wij hebben zelfs jackhalzen gezien tussen pythagorion en .ireon en pirgos/spatharei.strandbedj gratis

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 7e kamstra23-06-2018

top appartement

top appartement schoon 2 minuten lopen naar restaurant zee en supermarkt wel zaklamp me voor terug weg. auto huren bij buren 20 meter verder top auto geen gezeur met verzekeringen .zwembad ook goed elke dag verse sinasappelen uit tuin

Gereisd met partner in juni 2018

• 2017
    9Peter en Antoinette24-06-2017

Absoluut voor herhaling vatbaar. Geweldig!

Prachtige locatie. Dichtbij strand, restaurants, winkels en supermarkt(je). Heerlijk zwembad, zeer schoon en heel ruim appartement. Huur je strandbed bij Chesters. Perfecte ligbedden, lieve mensen en lekker eten en drinken. Ook een topper is restaurant Chriso Petro, heerlijk een avond genieten, circa 10 minuutjes lopen richting Ormos. Geen standaard Griekse menukaart maar een culinair hoogstandje voor hetzelfde bedrag. Wij komen zeker terug. Overigens is er geen enkel vluchtelingprobleem op Samos.

Gereisd met partner in mei 2017

• Oude reviews

8Jeroen, Linda en Anna Lucie10-08-2016

Aangename kennismaking!

Na vele jaren Griekenland dit jaar voor het eerst naar Samos, en dat is prima bevallen! Het appartementencomplex ligt in een olijfboomgaard (neem voor 's avonds een zaklamp mee!), heeft een prima zwembad en veel privacy. De op meerdere reviewsites geroemde schoonmaakster Alma liet aardig wat steekjes vallen maar het mocht de pret niet drukken. Fijne matrassen, goeie airco en een poolbar die helaas dicht is wegens te weinig klandizie. Qua restaurants: - Niet echt onze smaak: El Greco, The Blue Bucket - Goed: Akrogiali, The Ballad of Bill & Salome, Ostria - Helemaal geweldig: Argo!!! In Votsalakia: lekkere broodjes bij de bakker (ook leuk om er te ontbijten), een paar minimarkets en een grotere supermarkt (Proton). Gezellige winkeltjes en een heerlijk strand, zelfs in juli/augustus is het water fris tot zelfs koud! We zijn aangenaam verrast door het eiland, en gaan nog wel een keer terug. Waarschijnlijk weer naar Sonia!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Margo21-06-2016

Prima kleinschalig appartementencomplex

Mooi en rustig appartementencomplex. Als je zelf met een huurauto aankomt, is het een beetje lastig om te vinden. Vanaf de kustweg naast The blue bucket de zijweg inrijden en rechts aanhouden. De transferbus vanaf de luchthaven zet je af bij de kustweg, waarna de eigenaar je komt ophalen. De bus kan namelijk niet op de smalle, bochtige wegen rijden. In het appartement is een airco aanwezig. Prima matrassen/hoofdkussens (2 aparte bedden). Het strand,restaurants en winkeltjes zijn via de olijfboomgaard binnen een paar minuten te bereiken. Neem wel een zaklamp mee, want 's nachts is het donker in de olijfboomgaard. Voor (ontbijt en lunch)brood kan je het beste naar de bakker gaan. Dat is vers en goedkoper dan het brood bij de supermarkt.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Karin en Huib06-05-2016

3e keer,volgend jaar weer

Weer heerlijk een week gelogeerd in appartement Sonia in Votsolakia. Lekker gegeten bij mamma's Kitchen(Lisa en Moeder),, restaurantje Kambos (michael en familie) en bij Chesters on the beach.(Jojanneke en Nic) Bij Chesters ook heerlijk op een stevig bedje van zon en zee genoten. Heerlijk water (beetje fris in het voorjaar) Auto gehuurd bij Hermes(Stephanos) en hele eiland weer rond gereden. En voor mensen die bang zijn om vluchtelingen tegen te komen....wij hebben ze niet gezien. Kortom topbestemming om te ontstressen.

Gereisd met partner in april 2016

• 9Theo Hanselaar18-01-2016

Rustig en fraai gelegen

Ruim, grote balkons met uitzicht op zwembad met aangrenzende olijftuin.

Gereisd met partner in september 2015

• 9Nel25-10-2015

Heerlijk rustig

We verbleven 4 weken in het ruime en gerieflijke huisje, rustig gelegen tussen de olijfboomgaarden. De keuken is compleet ingericht met o.a. magnetron, tosti-ijzer en strijkijzer. De bedden zijn prima en er is genoeg kastruimte. De douche is heerlijk warm en er is een föhn. Alles wordt keurig schoon gehouden door de lieve interieurverzorgster Alma, die alles regelt. Er zijn 2 ruime balkons met ochtendzon. We hebben een parasol gekocht voor wat schaduw. Over een paadje tussen de olijfbomen ben je zo in de supermarkt, het strand en het gezellige Votsalakia, waar iedereen heel vriendelijk en gastvrij is. Er is een grote bakkerij met prima brood , o.a. oliki psomi = bruin brood en heerlijke baklava. Bij rest. Finikas en Ioanna kun je heerlijk eten !!

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9Fien30-09-2015

Voor de 2 e keer in Sonia. gelogeerd

Na 4 jaar weer opnieuw in Sonia verbleven. Wat is het toch een fantastische plek, rustig en dicht bij het strand. Pluspunt zijn de mooie nieuwe zonneschermen en nieuwe stoelen op de royale boven balkons.Ook zijn er bij het zwembad nieuwe zonneschermen geplaatst.!! De inrichting is nog steeds sober/ matig. Maar er zijn lekkere bedden en kamer met airco en wifi. Wij genieten van de eenvoud en de sfeer in het dorp, ook al is het er hier en daar een zooitje. Opruimen is niet de sterkste kant van de Grieken. Het was heerlijk " na zomeren " eind september. Volgend jaar weer? ja graag!!! Huur geen auto via je Tour Operator maar gewoon een auto in het dorp, dit is toch een stuk voordeliger.

Gereisd met partner in september 2015

• 8Janny30-09-2015

Hele fijne kleinschalige accommodatie. Er zijn 2 appartementen per gebouw wat het geheel lekker rustig maakt. Prachtige omgeving. Leuke restaurantjes waarvan er 1 voor ons uitsprong en wel Ioanna, gelegen aan de hoofdweg net voorbij autoverhuur Hermes. Heerlijk eten voor een mooie prijs in een vriendelijke gemoedelijke omgeving. Een echte aanrader.

Gereisd met partner in mei 2015

4 tips over Appartement Sonia

• Fam. De Wild, 02-08-2013

Huur een auto (bij voorkeur open jeepje) om diverse leuke plekken op Samos te bekijken!

• Eric , 13-06-2013

Mountainbike huren kost maar 6 euro bij Hermes.

• Wesley, 17-07-2012

De restaurants Chesters en angelo zijn erg goed. Vooral chesters is fantastisch aardig mensen en lekker eten heerlijk. Ga bij de echte griekse restaurants eten en niet bij de albaniers. Bar Flavours is erg leuk, ontzettende aardige mensen. Pas op voor auto verhuur Hermes ze neppen je waar je bij staat. Mitro zal beter zijn, bij hermes plakken ze ongevraagd verzekeringen erbij ondanks dat je die al had afgesloten oplichters!!!

3 vragen over Appartement Sonia

• Daniellezierikzee, 28-07-2015

Bar eet en drinkgelegenheid appartement

Hoi wij zitten erover te denken om dit complex te boeken voor eind augustus. Maar nu vroeg ik me af of er een bar of eet en drinkgelegenheid is bij het appartement? Wanneer dit niet zo is is het dan wel mogelijk en toegestaan om zelf eigen drank en eventuele snacks mee te nemen bij het zwembad? Groet Danielle

• Kitty, 30-07-2012

Is er wifi in het complex?

Weet iemand of er draadloosinternet in appartement Sonia is?

Fam. De Wild, 02-08-2013

Ja, die is gratis.

• astrid, 14-01-2011

wasmachine

is er een wasserette of gelegenheid tot het wassen van kleren in de buurt van het appartement? Aangezien er geen wasmachine in het appartement zelf aanwezig is.

Wesley, 17-07-2012

Nee, astrid geen wasmachine. Je kan wellicht even aan de schoonmaakster of je die daar mag gebruiken, ze zijn tenslotte reuze aardig daar.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4