Aparthotel Sirena Village

2 reviews over Aparthotel Sirena Village

• 2017
    10Wilma en Dennis12-08-2017

Topper

Super locatie mooie appartementen en zeer vriendelijke eigenaars en personeel. Wij zaten regelmatig aan de bar was erg gezellig en de barman Kostas is een leuke gast die ook erg zijn best voor je doet. Strand en restaurants lekker dichtbij. Massage in de spa ook een echte aanrader je komt er heerlijk relaxed van terug.

• Oude reviews

9Harry en Judith31-05-2013

Zeer mooi vakantie complex.

In Sirena Village (stijl authentieke griekse woningen) in 3 persoons apartement. Uitstekende service met ontbijtbuffet, schitterend zwembad met badhanddoeken van complex en aansluitende bar met rustige muziek. Iedere dag schoon gemaakt (Bed opgedekt, schone lakens en handdoeken 1x per 2 dagen), waterkoker en electrische kookplaat 2 pitten en microgolf en waterkoker. De vele goedkope eettentjes in vosalakia zijn een goede concurrent om zelf eten te kopen en klaar te maken. Bedden zijn hard doordat er een planken direct onder matras liggen. Op verzoek is er een 2 persoons topper op gelegd wat hielp. Vanuit Sirena complex is er een wandelpad van 400 meter naar zee en de restaurantjes, auto , scooter en fiets verhuur. Het is een rustig vakantiegebied, niet alles volgebouwd waardoor er een mix is van veldjes met olijfbomen en laagbouw. Vergeleken met Kokkari en stadjes zoals samos en pythagorion, is het nog een beetje platte land.

We hebben een aantal aanbieders voor Sirena Village voor je op een rij gezet:

1 tip over Aparthotel Sirena Village

• Harry en Judith, 31-05-2013

Neem gerust je fietsbroek mee want je kunt hier ook heerlijk sportfietsen (vlak en ook bergje op). Een auto huren voor een dag of twee is voldoende om het eiland te verkennen. Leuke plaatsen om te bezoeken zijn pythagorion en samos stad om te winkelen.

0 vragen over Aparthotel Sirena Village

Aparthotel info

• Soort strandKiezels
    • Afstand tot strand250 m
    • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
    • ReceptieAanwezig