Appartement Sirena Residence & Spa

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag24°13°
Appartement Sirena Residence & Spa
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Sirena Residence & Spa voor je op een rij gezet:

32 tips over Appartement Sirena Residence & Spa

Jacqueline, 5-7-2015
Ik wil je aanraden enkele dagen een auto te huren en lekker rond te rijden op de mooie wegen. Lekker genieten van de mooie natuur, uitzichten en dorpjes. De kustweg naar Drakei is zeker een aanrader en de verwelkoming in het dorpje door de plaatselijke priester zal je niet snel vergeten.
Fam. Kuhlmann, 30-7-2014
Qua eten moet je bij Restaurant Ionna zijn. Leuk restaurant op 5 min. loopafstand, met uitstekende kwaliteit eten tegen een scherpe prijs. Wordt gerund door een familie met oog voor kwaliteit.
Joris-en-Irma, 23-7-2014
Neem ijsblokzakjes mee! Autohuur (Enterprise) via Arke geen creditcard of borg nodig! Sinds juli 2014 Sirena beachbar Tortuga. Alles opgezet in houtstijl. Zeer aardige bediening. Drankjes en eten worden bij je bedje bezorgd of ga bij de tafels bij de bar zitten. Soms luide muziek. Bedjes 5 euro of gratis bij bestelling van min. 5 euro. Zondags druk vanwege de vele locals die vrij hebben. Bezoek de grot van Pithagoras dichtbij te belopen.

Arja, 14-5-2014
Autohuur, voor drie dagen €75,00 bij Action. Dit is dan wel voorseizoen, misschien in hoogseizoen duurder. Eten bij Ionna, lekker en goedkoop!
Jelly, 7-5-2014
Huur een scooter of jeep bij Hermes, autoverhuur en verken het gehele eiland.
Maurice, 3-5-2014
Lekker gegrild visje eten, zoals Tsipoura (dorade): rij even naar Ormos.

Janny Pruiksma, 22-1-2014
Restaurant Chesters on the beach met haar heerlijke bedjes met dikke kussens!
AArends, 5-9-2013
Bezoek aan Kokari is leuk,huur autowas 50 euro 1 dag
Karen, 27-8-2013

als je iets meer op je privacy bent gesteld zou ik een appartement op de 1 etage vragen of aan de achterkant van het complex, anders zit je erg dicht bij het zwembad!

Tip: Taverna Muses vlakbij Sirena is aan te bevelen, super gegeten!

John, 14-6-2013
Indien je echt wat van het eiland en omgeving wilt zien, is het aan te raden voor een aantal dagen een auto/scooter te huren. Het dorp Votsalakia heeft naast het strand en de verschillende restaurants, supermarktjes en souviniers winkeltjes niet echt iets te bieden. 's Avonds zijn er genoeg gelegenheden om ergens een hapje te doen. De een wat beter dan de andere. In de periode (voorseizoen) waren bij verschillende restaurants niet alle gerechten aanwezig.