Villa Rena

Meer villainfo

11 reviews over Villa Rena

• 9Luijendijk09-09-2011

Prima vakantie gehad.

Na alle slechte berichten op zoover zijn wij toch weer( voor de 2e keer) naar villa Rena gegaan. Bij aankomst werden we hartelijk verwelkomd. De villa is niet geheel gerenoveerd, maar wel degelijk opgeknapt. De villa bestaat uit 2 appartementen die aan elkaar gekoppeld zijn. Hierdoor heeft het 3 terrassen, zodat we altijd een plekje in of uit de zon konden vinden. Alle elektrische apparatuur functioneerde normaal. Het huisje is op z'n grieks ingericht, dus niet luxe maar alles is wel aanwezig. Het kleine supermarktje was 15 uur per dag open, dus we hoefden maar 50 meter te lopen voor onze boodschappen. Op het zandstrand, dat 50 meter van het huisje is gelegen hebben wij 6 bedden en 3 parasols gehuurd voor een week voor € 95,00. Ook in augustus is het er heerlijk rustig. Een mooie kalme glasheldere zee nodigt je uit om lekker te snorkelen en te zwemmen. Al met al hebben wij een perfecte vakantie gehad en was de villa prima vertoeven.

Met jonge kinderen

• 2H.verhaar31-07-2008

Votsalakia heerlijk ,maar villa Rena slecht

Voor de 5de keer naar Votsalakia. Vorig jaar in app. van Rena en was het prima.8 Juli met kinderen en kleinkinderen in de villa.Het leek wel een onbewoonbaar verklaarde woning.Zeer,zeer slecht onderhouden.Vloertegels in de badkamer kapot.Kapotte peren in de lampen,lampen kapot.Slaapkamer deur kan niet dicht omdat hij kapot is.Tuin was een puinhoop.enz.En de eigenaar en z'n vrouw waren niet vriendelijk,zoals in de gids staat vermeld.We hebben er wat van gemaakt maar Rena ziet ons nooit meer.

• 1H.Verhaar30-07-2008

Dit huis nooit meer!!

Voor de 5 keer in Votsalakia.Vorig jaar in appartement van zelfde eigenaar ,prima. Nu met kinderen en kleinkinderen in villa. Een onbewoonbaarverklaarde woning.Schandalig .Heel veel kapot en niets aangedaan.Vloertegels in badkamer een losliggende legpuzzel .Kapotte peren in lampen of zelfs kapotte lampen.Deuren die niet open konden en zelfs een slaapkamerdeur die niet dicht kon. Te weing pannen en serviesgoed voor 6 pers. Tuin een zooitje en eigenaar en vrouw echt niet vriendelijk !! Echt heel jammer,want de ligging is ideaal.

• 4jootje12-08-2007

In plaats van een 4-kamervilla in een schitterende tuin, kwamen we in een verwaarloosd huisje op een dor, droog terreintje achter een gesloten en vervallen bakkerij. De aanbouw van dit huisje stond bijna los van de oorspronkelijke bouw (gevaarlijk?) en was echt smerig bij aankomst.

• 9Jasper en Coby07-08-2007

Wij zijn in juni 3 weken op Samos geweest en verbleven in de 2/3 kamerbungalow. Samos is een mooi eiland waar je, wil je wat zien, wel een auto nodig hebt. De bungalow was netjes en schoon. De eigenaren zijn allervriendelijkst en willen alles wel doen om het je naar de zin te maken. Het zijn hele lieve mensen en erg gastvrij. Wat wij heel erg leuk vonden was dat we werden verwelkomd met een glas lekker koud vruchtensap.Heerlijk na een warm autoritje. Ook de bloemen (uit eigen tuin) ontbraken niet op tafel. Voor sommige misschien onbelangrijk, wij vonden het een warm welkom. Mochten wij weer naar Samos gaan dan zullen we zeker bij Rena willen verblijven. Het was een heelijke vakantie.

• 8Marian24-07-2006

Net terug van 2 weken Samos met onze 2 kids en genoten in dit 3 kmr app.(beneden), ruim, schoon, zitje voor/achter (altijd schaduw), prachtige tuin. Ligging prima, aan rustige kant van Kambos. Vlakbij mooi strand. Eigenaar had om de hoek een winkeltje met o.a. vers brood/ijsjes. Eettip: Leonidas (kids halve porties) en Kostas. Incl. auto was fijn, er is goed te rijden en er is veel te zien op het eiland.

• 10wegens persoonlijke redenen Anoniem12-04-2005

Wat was het leuk en wat wordt het weer leuk op Samos. Naast de enorme gastvrijheid van de plaatselijke bevolking is er een heerlijk strand wat je alleen ziet in films! Geen hond op het strand, nou ja, 1 dan, genaamd Ruud. Roet in het grieks. Een zwarte. Maar even over huize Rena. Prachtig, waar ik mee bedoel dat alles op zijn "grieks" gaat. Een beetje rommelig maar dit past erg goed bij de sfeer! Maar Let op!!! wees voorzichtig met de deurkruk! Ik was nog geen 5 min binnen en ik zat al opgeloten in de wc! Haha! lekker begin!

• 10Fam. Luijendijk09-11-2004

Top vakantielocatie. Lekker rustig. svp niet in begin mei gaan want dan willen wij. Je kunt prachtig touren over het eiland. Na 4 jaar verveelt het nog steeds niet. Daarna een lekker hapje eten bij Nick the Greek. Spreekt perfect engels en duits. Kortom echt een aanrader voor midden in de zomer. Want in mei veeeeeel regen en onweer en hagelstenen, schrappen van de auto etc.

• 10saskia & willeke23-10-2004

wij zijn de kinderen van fam blaak en wij vinden alles een 10. en je moet zeker gaan eten bij nick the greek een paar 100 meter verderop. wij kijken er nu al weernaar uit om in mei te gaan. rena en haar man statis zij schatten van mensen.

• 9fam blaak18-10-2004

wij gaan al weer voor de 5e keer naar huize rena. rena doet heel erg haar best om het iedereen naar de zin te maken. het huis schoon. En tussen door wordt er ook nog flink gesopt. de afstand naar het strand is top, de stoelen staan klaar en bakken maar. wij verblijven bij rena in de bungalow en onze kinderen in het appartement. zij zijn volwassen. maar kijken ook ieder jaar er weer naar uit om naar rena te gaan. O.ja als je van lekker eten houdt en van gezelligheid raden wij je nick de griek aan. die zit op loop afstand van huize rena

0 tips over Villa Rena

0 vragen over Villa Rena