Appartement Pleiades

Appartement Info

Meer appartementinfo

11 reviews over Appartement Pleiades

• 10Belinda13-10-2019

Fantastische plek. Mooie appartementen, Top locatie, vlakbij het strand en heerlijke restaurants in de nabije omgeving.

• 10Mirjam de Vries06-04-2019

2e Thuis

Een fantastische plek ,heerlijk rustig lieve eigenaren George en Katarina. Deze locatie is 10 minuten van het leuke dorpje Votsalaki waar Anne een gezellig en heerlijk restaurant heeft. De gastvrijheid van de Grieken is fantastische. Wij gaan al jaren naar Griekenland maar dit is de place to be. We gaan er dit jaar weer naar toe.

• 8Joke16-09-2016

Prima plekje

Appartementen zijn naar Griekse normen compleet ingericht, met een fijn terrasje ervoor met uitzicht op zee. Ook schoon. Dagelijks wordt het afval opgehaald. 2 handdoeken per persoon die helaas slechts 1x vervangen werden door schone. Bed is best hard. Auto heb je zeker nodig, je kunt wel lopend naar de restaurants/winkels maar dat is een flinke wandeling en zeker in september is de terugweg in het aardedonker langs de weg berg op best wel gevaarlijk. Het zwembad is heerlijk, schoon en op temperatuur. Zeker een goed plekje voor je vakantie als stel, tieners zou ik hier niet mee naar toe nemen.

• 9Pieter11-06-2016

Perfect huisje in een rustige omgeving

Op 1,5 km van de winkels en restaurantjes in Votsalakia liggen de goed geoutilleerde huisjes van George en Katarina in een zeer rustige omgeving. Alle 6 tweeondereenkap huisjes liggen verspreid in een prachtig onderhouden tuin. Alhoewel tv ontbreekt, is contact via gratis wifi sinds 2016 ook vanuit je eigen huisje en je terras mogelijk. Het is goed vertoeven aan en in het fraaie zwembad, waar George doorgaans in zijn barretje aan het terras aanwezig is om je te voorzien van een drankje of een heerlijke salade tegen normale prijzen. Voldoende parasols en ligbedden. Bijzonder is de barbecue avond die George en Katarina regelmatig organiseren. De gasten van Pleiades zijn meestal Nederlandse en Engelse koppels die van kleinschalige, rustige en landelijk gelegen accommodaties houden. Elk huisje heeft een ruim terras, waar ook de huiskatten regelmatig langs komen om wat te schooien. Voor niet kattenliefhebbers, geen aandacht eraan schenken en ze gaan zo naar een ander.

• 9Kayleigh-Jeroen14-07-2015

Uitrusten en niets hoeven!

In de meivakantie hebben wij een heerlijke week op Samos, in appartement Pleiades, doorgebracht. De positieve verhalen over George, de eigenaar, zijn niet gelogen. Evenals de prachtig onderhouden tuin. George is een harde werker en zijn complex ziet er op en top uit. De appartementen zijn ruim en alles is functioneel. Het zwembad is groot en er zijn voldoende ligbedjes en parasols aanwezig. Deze eerste ervaring met touroperator was super en we zijn dan ook van mening dat we niet anders meer willen.

• 10Paulus10-07-2015

Top en nog eens top!

Wij waren hier 2 wkn in juni/juli. Wat een top locatie met top eigenaren, George en Katharina. De geschakelde huisjes, die liggen in een door George onderhouden mooie tuin, zijn prima en met als extra luxe, goede airco in woon- en slaapvertrek. Ruim terras, met de meeste aan de voorzijde uitzicht op zee, en in de rug de berg Kerkis van 1400m. Pleiades is een plek voor de rustzoeker en ontspanning, met een mooi zwembad en gezellig terras. Daar kom je vrijwel altijd de oprecht lieve George tegen, die altijd even met je wil babbelen en de lekkerste drankjes en evt in middag Griekse hapjes serveert. Als George er even niet is, kun je altijd in goed vertrouwen zelf een drankje pakken. Je komt als gast, maar voor mijn gevoel gingen wij weg als vrienden uit elkaar. Votsalakia ligt op loopafstand via een rustige weg. Maar om het eiland te verkennen moet je een auto of scooter huren. In de nabijheid liggen 2 mooie stranden. Psilli Amos en Limnionas. Wij gaan zeker eens terug.

Met vrienden

• 9Mirjam06-06-2015

Wat een rust

Is een fantastisch plekje echt een aanrader. Dorpje Kompos ism10 minuten lopen waar Anna zit aan de linkerkant met haar restaurant. Voor de mensen dien rust houden is dit echt een toppertje van touroperator.

• 10Nancy van der Vin19-08-2014

Prachtige plek op Samos

Pleiades is een mooi, intieme en rustige accommodatie, net buiten het dorpje. De huisjes zijn eenvoudig en fuctioneel, gelegen in een prachtige tuin met bloeiende Oleanders, Jasmijn, en mooie oude olijfbossen. George, de eigenaar, tuiniert er flink op los om het zo mooi te houden. Het zwembad is prachtig en alles super goed onderhouden. De barbeques van Gerge en zijn vrouw Katrina zijn. Je kunt lopend naar Votslakia om lekker aan zee te eten. Wat strand betreft is het voor ieder wat wils. Je kunt lopend maar de mooiste baaitjes zijn net iets verderop te vinden.

Met oudere kinderen

• 9peetvheijningen15-06-2014

Zeer geslaagde vakantie

George, Katarina en Bilal maken je het in alle opzichten naar de zin. Zeer schone accommodatie, groot en mooi zwembad en een zeer goed onderhouden en mooie tuin. Ligt op een flauwe helling met vanaf het zwembad en poolbar een fantastisch uitzicht op zee net buiten Votsalakia. Binnen 5 tot 10 autominuten 2 zeer leuke zand/kleine kiezel strandjes van Psili Ammos en Limionas.

• 9roger196727-07-2013

Marvelous place and marvelous people

Our stay at Pleiades in Votselakia (Kampos) on Samos exceeded all of our expectations. It was one of those rare experiences where the actual place looked far better than the pictures of our travel company. Besides that owners George (Georgios if I'm not mistaking) and his wife Katarina must be the tidiest and cleanest people in the whole of Greece. Judging from the way they treat the premises (garden, swimming pool etc) and the apartments (not big but very well equipped). Everyday the room is quickly cleaned and twice a week thoroughly including bed linen and towels. George and his help quite literarily work from 6 in the morning 'till 12 in the night to keep everything in tip top shape. Still he is relaxed and easy going and always willing to handle a special request or surprise us and the kids with some nature knowledge, some eatable seeds or other eatable stuff growing on the trees next to our apartment. Last but certainly not least he makes a wicked tuna salad for lunch.

Familie

5 tips over Appartement Pleiades

• Pieter , 13-06-2016

Sinds juni 2016 is er ook gratis wifi in je eigen huisje en op je terras beschikbaar dankzij het plaatsen van een grotere antenne met een beter bereik.

• Pieter , 13-06-2016

Redelijk grote supermarkt Proton in Votsalakia/Kambos op 1,5 km van Pleiades. Voor vers brood, croissants enz. vind je een dependance van de bakker ca 100 mtr na de supermarkt aan de rechterkant tegenover autoverhuurder.

• Nancy van der Vin, 19-08-2014

Rij ook eens naar de bergdorpjes bij Kokari en doe absoluut mee aan de barbeque van George en Katrina!

0 vragen over Appartement Pleiades

Appartement info