Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.6Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

23 Reviews over Pelagos

• 9Cares28-06-2022

Super, gaan volgend jaar weer heen!

Wat een leuk appartementen complex! De kamers zijn prima ingericht. De eigenaar is heel vriendelijk, alsook de familie die er ook werkt. De ligging is super! Niet te ver van het centrum van kambos en tegenover het complex ligt het strand! Ideaal Voor een rustige vakantie met kleine kinderen. Het dorpje kambos / votsalakia is echt geschikt voor gezinnen met kleine kinderen!

• 8Natuur
  • 8I & A04-10-2019

Heerlijk rustig en schoon

Kleinschalig verblijf, met goed onderhouden tuin, prachtig uitzicht op het strand en de zee. Heel schoon en gezellig appartement, buiten een ruim terras met mooi meubilair en ook nog een extra balkon aan de zij zijde. Alles wat je nodig hebt was aanwezig, een combi magnetron, een waterkoker, koelkast, bestek enz. Nadeel: zeer harde matrassen. Aardige eigenaar. Een heerlijk rustig plekje aan zee, je hoefde slechts de weg over te steken en dan was je op het heerlijke rustige strand met bedjes en parasols. We betaalden zo eind seizoen slechts 5 euro per dag voor het hele setje. Een auto huren via Pelagos ging heel makkelijk en was goedkoop. De auto's zijn netjes en vrij nieuw. Om de twee dagen nieuwe handdoeken en een dweil en sopje door het huis. We hebben echt genoten van de rust en wilde je wat drukte dan was het 10 minuten lopen naar diverse restaurantjes en winkeltjes. We gaan zeker weer terug naar Pelagos appartementen.

• 10Joh. Dijkstra11-09-2019

Je moet van rust houden en strand verblijf. Verder persoonlijke en vriendelijke benadering door de eigenaren.

• 9Miriam29-08-2018

Genoten!

Heerlijke rustige ligging, centrum op loopafstand. Geschikt voor de reiziger die uit de drukte wil zitten. Kleinschalige accomodatie, maakt makkelijk contact met anderen als je zou willen. Er waren enkele kleine gebreken in de badkamer, wij stoorden ons er niet aan. Strand voor de deur met ligbedden. Wij zouden hier zeker terugkeren!!

• 5Cindy15-08-2018

Nooit meer!

De ligging van het appartementencomplex is op zich goed. Het ontvangst was niet hartelijk, eerder stug. Dat het zogezegd gerund zou worden soor een familie kregen wij niet mee. In het appartement was veel kapot. Het toilet was kapot, verlichting ontbrak, de keukenspullen waren een bij elkaar geraapt zooitje.Op ons verzoek werd het toilet en de verlichting gemaakt, het toilet was na 2 dagen al weer kapot. Het was wel schoon. Jammer genoeg werd er maar 2 keer per week schoongemaakt. Dit echt te weinig, met name als je met twee kinderen bent. Ook i.v.m. afval wat je hebt. Het zwembad was oké, helaas was het blonde haar van mijn dochter al gauw groen van het chloor. Witte badkleding heb ik weg kunnen gooien. De bedbank was keihard, het tweepersoonsbed was doorgezakt.

• 10M. Ockhuijsen11-07-2018

Erg goed.

Pelagos is een kleine accomodatie met vrindelijke en behulpzame eigenaren. Fijn groot appartement, goed schoon en in de keuken alles aanwezig wat je nodig hebt. Aan de overkant van de weg ligt het strand en de zee. Auto huren kun je bij de accomodatie voor een goede prijs. Niets "griekse maatstafen" gewoon een goed accomodatie. Kambos is een leuke plaats. Ik ben er nu 5 keer geweest, maar niet voor de laatst keer op Samos . En door de liging heeft Pelagos mijn voorkeur.

• 10Johannes Dijkstra10-06-2018

Fantastisch proberen

De manier waarop je ontvangen wordt door de familie en informatief op de hoogte gebracht in de Engelse taal van de zaken aangaande je verblijf. Wij zijn voor de 33 keer in hun appartementen te gast geweest. Vanwege de rustige omgeving,wandelroutes en vlak aan zee vinden wij het plek om telkens weer terug te komen. De appartementen vinden wij voor onze normen ideaal en genieten vooral de vergezichten rondom. Bij het appartement kunt u ook een auto huren. Deze auto's zij goed onderhouden, schoon en je wordt door Kyriakos goed geïnformeerd overdekt voertuigen en de mogelijkheden die er zijn op het gehele eiland. De appartementen zijn goed ingericht,met oude twee dagen vervanging van beddengoed en handdoeken. Tot slot wij zijn enorm tevreden over Pelagos.

• 9Carol05-09-2017

Knus gezellig complex

Goeie appartementen, ligging perfect. En vriendelijke eigenaren.

• 9dorien04-09-2016

geweldig hele leuke eigenaren die graag helpen

echt voor rustzoekers en vervoer nodig om het eiland te bekijken en het vevoer is te regelen bij het appartement zelf

• 10Paul en Wendy23-06-2016

Heerlijke vakantie gehad. Een mooi appartement met zeezicht met het zandstrand vlakbij. Restaurants en mini supermarkt ook vlakbij. De mensen zijn vriendelijk, alles voor een zorgeloze vakantie in de zon.

Appartement Pelagos info

• KluisBeschikbaar
  • WasmachineNiet beschikbaar
  • VaatwasmachineNiet beschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    831 02