Appartement Pegasus Kyma

• 8.3Inrichting
  • 8.6Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

Pegasus Kyma is een appartementencomplex op Samos met prima kamers en een zwembad. Ook is er een kiezelstrand op loopafstand. Voor de natuurliefhebbers is er genoeg te doen zoals wandelen naar het klooster in het Kerkisgebergte. Neem ook je zwemkleding mee en bezoek de watervallen van Potami. Op loopafstand liggen winkels en restaurants.

117 reviews over Appartement Pegasus Kyma

• 10De Vries, little brother06-10-2019

Fantastisch!

Super fijn kleinschalig appartementencomplex aan het einde van het dorp. Lekker rustig en een mooi uitzicht, fijn zwembad, vlakbij diverse strandjes, vlakbij het dorp met diverse winkels , bakkerij en restaurants. Dit is op loopafstand. Het appartement is ons heel goed bevallen. Aan alles is gedacht. Tot de muggenstekker en strijkijzer aan toe. Iedere dag wordt er schoongemaakt en om de twee dagen is er schoon linnen. Nikos, de eigenaar, ontvangt je hartelijk en maakt graag een praatje. Wij komen zeker nog een keer naar Pegasus Kyma terug.

• 9Monique26-09-2019

fantastic

(vertaald vanuit Engels naar Nederlands)

Bedankt voor het heerlijke verblijf hier op Samos! We hadden een geweldig uitzicht over de Egean-zee! We hebben genoten van het mooie en schone appartement in Pegasus Kyma in Votsalakia en het prachtige grote zwembad daar dat ik elke ochtend gebruikte om fit te blijven! Alles was perfect verzorgd en we zullen zeker terugkomen volgende zomer!

• 3Inge06-08-2019

Ik zou er niet aan beginnen.

In diverse omschrijvingen staat dat de loopafstand naar het dorp te doen is, maar het is een flinke wandeling (op de hoofdweg met diverse haarspeldbochten) en zeker terug, bergop met je boodschappen is echt een uitdaging. Tip: Met kids in kinderwagen, zoek echt iets anders want die route is echt gevaarlijk om zeker 's avonds te lopen. Verder is de hygiëne echt ver te zoeken, na aanspreken eigenaar hierop werd het wel ietsjes beter maar nog steeds zaten de spinnenwebben overal in de hoeken op de vloer. In 12 dagen tijd is er 1x gedweild in appartement. Oh ja en de transfer van luchthaven naar Kyma... touroperator heeft 45 minuten staan.... nou ik weet niet met welk vervoersmiddel die transfer heeft plaatsgevonden, maar het is zeker anderhalf uur, dwars door de bergen met veel haarspeldbochten, dus na de toch al pittige landing, komen de reispilletjes zeker van pas onderweg naar deze accommodatie!

Met jonge kinderen

• 8Carina Meijdam23-06-2019

Mooi voor rustzoekers.

Het appartement is heel ruim, mooi , schoon, met groot terras/balkon. Het ligt wat afgelegen, maar met schitterend uitzicht. De eigenaar is een hardwerkende rare druif. De poolbar is gesloten, en er zitten nauwelijks mensen bij het zwembad. Het zwembad is wel superschoon. Als je een rustzoeker bent, is dit je ding.
    Wij hadden ontbijt bijgeboekt. Het was het slechtste, meest liefdeloze ontbijt dat ik ooit gehad heb. Elke dag exact hetzelfde, tot de smaak van het goedkope jamkuipje (perzik) en de plakjes fabiekscake( chocola). De gekookte eieren waren koud en blauw van dooier, brood oud, plakje boterhamworst lauw. Slechtste ontbijt ever! Ontbijttijden: 9.00 . Niet eerder en niet later. De vrouw van de eigenaar verzorgt het ontbijt. Dat is dan ook het enige wat ze met tegenzin doet, en ze verslaapt zich nogal eens. Verder is het appartement zeker aan te raden. Prachtige ligging en Mocambo Beach bar heeft een fabuleus terras!

• 2018
    8Trudy07-10-2018

Heerlijk

Samos is prachtig maar in Kampos eindigt het seizoen half oktober waardoor supermarkten slechter bevoorraad zijn en restaurants soms beperkter keuze bieden. Ons appartement was super. Nikos de eigenaar doet er alles aan om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ook de schoonmaakservice is perfect.

• 9Ans van den Bosch-Breijer05-10-2018

Geweldig, voor herhaling vatbaar

Pegasus Kyma is een aanrader. Wij zijn net terug na 15 dagen op Samos. Allereerst word je hartelijk ontvangen door de eigenaar, Nikos. Hij staat al op je te wachten. Na het inchecken gaat hij met je naar de supermarkt je eerste boodschappen te doen. Wat een service! Kyma bestaat uit 4 gebouwen met ieder 4 ruime appartementen. Alles wat je nodig hebt, is aanwezig, tot een strijkijzer en strijkplank aan toe. Een heerlijk groot balkon en fijne bedden. De badkamer heeft ook een bad. Er wordt iedere dag schoon gemaakt en om de dag schoon beddengoed. Wij hadden ontbijt bij geboekt, zeer eenvoudig, iedere dag een eitje, Griekse yoghurt, cake vruchtensap en voldoende broodjes met beleg. Klaargemaakt door de vrouw van Nikos. De appartementen liggen afgelegen op loopafstand van winkels en restaurants. Het strand is ook op loopafstand. Wel kiezelstrand. Nikos,we had a wonderful vacation. Kind regards to your beautiful wie and your little Princess.

• 8Henriëtte Kwant16-09-2018

Een fantastische vakantie gehad, prachtig eiland.

Wij hebben een fijne tijd gehad. Het appartement is erg mooi en er wordt elke schoongemaakt. Om de 2 dagen schone handdoeken. Leuke eigenaar waar je altijd terechtkunt. Hij ging de 1e dag met ons mee naar de supermarkt om de 'grote' boodschappen te kunnen doen, want het is 15 minuten lopen daar naar toe. De ligging van het appartement is rustig en dit hebben wij zeer fijn gevonden. Wij gingen altijd naar het strandje dichtbij waar ongeveer 15 parasols met bedje staan. Het kostte maar € 5,00 per dag en er is een beachbar bij waar je eten en drinken kunt bestellen. De parasols waren heel erg fijn groot, zodat ik (die graag in de schaduw blijft) er prima onder paste. Het straatje met restaurants, bars en winkeltjes is op ongeveer 15 tot 20 minuten loopafstand, en dat vinden wij altijd prima te doen. Na het eten nog even weer wandelen. Het is een levendig straatje met genoeg keuzes. En veel goedkoper dan Kokkari en Pythagorion.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7J & J31-08-2018

Mooi voor één maal, voor rust en de zon.

Terug van 11 dagen Samos, verblijf in Pegasus Kyma. Samos is voor de rust zoeker. Op het eiland weinig te doen of te zien, alles nog erg primitief,niet op toeristen ingesteld. Veel natuur en berglandschap. Auto huren is must, oppassen op de slechte wegen zonder vangrails langs diepe afgronden etc. Eigenaar Nikos van de appartementen is een goeie gast. Haalt de koffers op bij de uitstapplek van de bus, en gaat met je in auto naar de supermarkt(je) om de eerste boodschappen niet lopend te hoeven halen. Kyma zit echt aan het eind van het dorp. Bij de appartementen is bijna niets te beleven. Een zwembad snel aflopend van 0 naar 3 mtr. een kinderbad best diep voor kleine kinderen. De receptie bar, en de bar bij het zwembad zitten dicht ! Appartementen zijn ruim,volledig en schoon. Matrassen een ramp, balkon meubilair zou wat comfortabeler mogen. Met een flinke investering is er iets heel moois van te maken, goed voor zon,zee,strand vakantie

Met oudere kinderen

• 9Belgieeeeè29-06-2018

Voor deze locatie kom je terug!

De ligging, de rust en de no-nonsens zijn de grote troeven van dit verblijf.

• 10Trea27-06-2018

Geweldig als je van rust houdt!!

Heerlijk apartement van alle gemakken voorzien in een rustige omgeving. Strand, restaurants en supermarkt op loopafstand bereikbaar. Het zwembad is een fijne rustig plek om even af te koelen.

16 tips over Appartement Pegasus Kyma

• M.alberding, 20-09-2013

Leuke plaatsen om hen te gaan Drakai ,manolates,kokarie,potami. Lekker eten kan je in votsalakia overal

• jan, 23-09-2013

taverna muses,gril maria naast mirto,auto of brommer huren mirto, nostos voor italiaans ,taverna annas, stranden limionas,pisliamos wel auto of brommmer nodig

• Jeanette Spee, 26-08-2013

Wandelen naar het klooster in het Kerkisgebergte, richting grot van Pythagoras, maar dan links af. In 4 uur ben je heen en terug. Wel vroeg weggaan iv.m. warmte, maar wat een mooie vergezichten. Watervallen van Potami is ook een leuke ervaring, badkleding mee!!

2 vragen over Appartement Pegasus Kyma

• L. de Jong, 16-08-2018

Tennisrackets

Kun je bij dit appartementencomplex ook tennisrackets huren of lenen? En zo ja, zijn daar dan kosten aan verbonden? Bedankt

• Inge, 15-03-2018

Transfer en strand

2 vragen... Hoe lang is de transfer van het vliegveld naar Pagasus Kyma. En is er een zandstrand in de buurt??

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4