Appartement Panorama

Kleine hotelsWeer vandaag15°11°
Appartement Panorama
9,3

Laatste review

Voor de 4e keer in 2 jaar mochten we gebruik maken van de gastvrijheid van de familie Kiassos. Hadden we in april/mei nog (met z’n vijven) het lekkerste voorjaarsweer dat je je kon wensen, deze week (25/9 - 2/10) was het onstuimig met veel wind en enkele regenachtige dagen. Maar wel bij een temperatuur van zo’n 24 graden Celsius...

Dus i.p.v. scooters een jeepie (Suzuki Vitara) gehuurd voor de hele week. Heerlijk uitgewaaid en toch ook enkele dagen gezonnebaad op de prachtige stranden in het westen van Samos. Ook qua natuur is het in het gebied ‘Marathokampos’ (Zuid-west Kampos) en het Noordwesten prachtig. Wederom weer heerlijk genoten van de kookkunsten van moeder Nitsa en vader Panagiotis en de warme aandacht/service/entertainment van zoon Giannis en dochter Maria. Noemenswaardig is nog dat Panorama overgestapt is van reisorganisatie. Adio Panorama 🙏😎

Kenmerken
Jacuzzi op kamer
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant

55 reviews over Appartement Panorama in het Nederlands

Verzorging tot in de puntjes en met hoofdletter V

Ingrid/Kees,
21-10-2018

mooi uitzicht en schoon

acydt,
31-8-2018

eerste indruk is goed. wij vonden de griekse familie wel wat afstandelijk ze zaten vaak bij elkaar ons in het zwembad aan te gapen.

huur een vervoersmiddel voor je verblijf. lopen naar centrum votslakia is ver.

ormos is dichterbij maar gevaarlijk om op de weg te lopen.

bel mirto rentals (votslakia) en ze halen je op. goede zaak !

ale met al hadden we niets te klagen.

Uitstekend!

Hans en Liesbeth,
28-9-2017

Panorama is een klein complex van 15 appartementen gelegen aan de doorgaande weg tussen Ormos en Votsalakia, respectievelijk 10 minuten en ongeveer 20 minuten lopen. Omdat de omgeving gedomineerd wordt door de Kerkisberg ligt alles er omheen en moet je dus redelijk goed ter been zijn of een auto huren/taxi nemen.

Votsalakia, aan het strand, is een lintdorp en Ormos een typisch vissersdorpje.

De doorgaande weg veroorzaakte voor ons geen overlast.

De Familie doet alles om je het naar de zin te maken, ze zijn zeer hartelijk maar niet overdreven.

De kookkunsten van "Mama" zijn prima en de kaart lieten we vaak maar voor wat die was en lieten ons leiden door wat men ons aanraadde. Vaak kwam er na het eten nog een extraatje op tafel zoals cake, muskaatwijn of yoghurt met honing.

Goed vonden we de muggen-horren in het appartement, hoewel deze niet altijd de aanwezigheid van kleine irritante muggen konden voorkomen.

Het zwembad is niet heel groot, maar heerlijk om te verkoelen na een dagje toeren.

Schone appartementen, regelmatig schone handdoeken en lakens, opgemaakte bedden en zelfs de afwas werd voor ons gedaan.

Prachtig uitzicht over de zee en Votsalakia!

Heel fijne week gehad!

Neckermann Reizen

Wat een fijn appartementencomplex!

Hans en Sandra,
24-9-2017

We hebben hier 7 dagen vertoeft wat een heerlijk appartementencomplex met hotel faciliteiten, iedere dag schone handdoeken, opgemaakt bed, schoongemaakt, geweldig. De eigenaren zijn aardig met name Yannis, ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken, niks is ze te gek. Het ligt aan de rand van Kambos zodat je zo het stadje in kan maar ook de rust hebt. Het is er schoon, het eten is er prima, wij hadden ontbijt erbij, dat was heel lekker. Ook s'avonds hebben we er regelmatig gegeten, heerlijk! Het is heel fijn om na een dagje toeren even bij te komen op het terras, even te zwemmen en te genieten van de heerlijke drankjes die ze er kunnen maken. Wij vinden het zeker een aanrader en we gaan er ook zeker nog eens heen. Samos en dit appartementencomplex zijn te mooi om niet nog eens van te genieten!

Mooi uitzicht

Michael,
8-7-2017

We hebben daar gegeten ,samen met griekse vrienden.het is een mooie omgeving waarin je vertoeft en van alle gemakken voorzien. Een mooi groot zwembad met een bar dichtbij .de eigenaaren zijn zeer aardig en spreken goed engels. Zij proberen het zeker jou naar de zin te maken . Een ander voordeel is , het is ook niet duur de prijzen zijn eerlijk en het eten is heerlijk .. wat moet ik er nog meer over zeggen , simpelweg geweldig

Panorama: pure reclame voor Samos... Gastvrijheid!

Charly/Ingrid/Kees,
12-5-2017

Niet voor niets met een hoofdletter: de mensen van 'App. Panorama' hebben gastvrijheid hoog in het vaandel. Zoon Yannis en dochter Maria hebben dit ongetwijfeld met de paplepel ingegoten gekregen. Vanaf de verwelkoming tot het afscheid wordt je door de familie overladen met warmte en attentie. Echte aandacht!! Onze zoon werd opgenomen in de familie en zelfs aan onze trouwdag werd ruim aandacht geschonken met extra (van het huis!) aangeschafte taart als dessert. Met gezang... Yannis had 's morgens mijn dag al gered door rozen uit de tuin te knippen, zodat ik vrouwlief met een vers boeketje kon verrassen bij het ontbijt. Het eten is geweldig, van ontbijt (met iedere dag verse cake van de mater familias) tot aan het gul geportioneerde diner. Via Yannis scooters geregeld bij zijn oom, prima service zoals ophalen en wegbrengen met een auto en ook weer dezelfde hartelijkheid. Over Samos is al veel geschreven en dus op te zoeken, maar als tip willen we nog meegeven dat scooters uitermate geschikt zijn voor het ultieme berggevoel en om op de leukste, afgelegen strandjes te belanden...

Geweldig

herman van der aerschot
25-9-2015

Een rustig aangenaam verblijf eigenaars zijn heel vriendelijk en behulpzaam zeker de zoon Yannis waar we aangename en interessante gesprekken hadden Een aanrader ! En goede uitvalbasis voor verschillende uitstappen .

Absoluut super

Annette Janssen
4-9-2015

Heerlijk, wat een perfecte accommodatie om super relaxed vakantie te vieren. De appartementen zijn mooi afgewerkt en er wordt 6 x per week schoon gemaakt handdoeken gewisseld. De familie doet er werkelijk alles aan om het je naar je zin te maken.

Een klein kiezel/zand strand is vlak bij en het prachtige Psili Ammos II is een paart minuten met de auto of de scooter.

Loop s'avonds op je gemak naar Ormos, een klein vissersdorp waar je nagenoeg geen toeristen aantreft en eet een hapje op het gezellige dorpsplein.

Wil je wat meer drukte wandel dan de andere kant op naar Votselakia.

Echter wat ons het beste is bevallen is dineren op het terras van Panorama, genieten van de moeders kookkunsten en de ondergaande zon.

We gaan vast nog een keer terug,

Super fantastisch

Peter Janssen
26-8-2015

Wat weer een geweldige vakantie. We waren alweer voor de derde keer hier te gast en nog steeds voor ons het ultime vakantie plekje. Prachtige accomodatie met een geweldig gastvrije familie. Heerlijk dineren op het teras kijkende naar de ondergaande zon over de zee, is voor ons het ultieme vakantie gevoel.

Aanrader! Schoon, prachtig uitzicht.

Niels en Fieneke van der Gaast
16-8-2015

Goede service, heerlijk eten, gezellig barretje bij het zwembad, vriendelijk personeel. Naar het centrum en zandstrand loop je in ong. 10 minuten langs een licht hellende weg.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Panorama in Votsalakia / Kambos , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.