Appartement Panorama

Appartement Info

Meer appartementinfo

58 reviews over Appartement Panorama

• 10Liz en Rachel06-06-2019

Wij komen zeker terug! Geweldig!

Wij weten het zeker, wij komen nog zeker een keer terug!! Wat hebben wij ontzettend genoten van ons 11 daags verblijf bij panorama village! Wij hadden een verrassingsreis geboekt en wisten niet waar we zouden verblijven. De familie is zeer vriendelijk, warm en hartelijk. Je hoeft maar iets te vragen en ze doen hun best om het voor je te regelen. Moeder kookt heerlijk en wij zijn meerdere avond blijven eten. Wanneer ik vroeg om vis, werd er de volgende dag door vader vis gevangen wat door moeder vers bereid word. Zoon zorgt voor de bediening en maakt gezellig een praatje. Ook met mijn glutenintolorantie werd er zeer goed rekening gehouden en er werden producten speciaal aangeschaft om mij te kunnen voorzien van ontbijt en diner. Dochter zorgde voor gezelligheid bij de poolbar!

Wij voelde ons volledig thuis bij de familie! Wil je rustig genieten in een familir hotel en op weg met een huur auto? Dan is dit de perfecte plek!!

• 2018
    10Ingrid/Kees21-10-2018

Verzorging tot in de puntjes en met hoofdletter V

Voor de 4e keer in 2 jaar mochten we gebruik maken van de gastvrijheid van de familie Kiassos. Hadden we in april/mei nog (met z’n vijven) het lekkerste voorjaarsweer dat je je kon wensen, deze week (25/9 - 2/10) was het onstuimig met veel wind en enkele regenachtige dagen. Maar wel bij een temperatuur van zo’n 24 graden Celsius... Dus i.p.v. scooters een jeepie (Suzuki Vitara) gehuurd voor de hele week. Heerlijk uitgewaaid en toch ook enkele dagen gezonnebaad op de prachtige stranden in het westen van Samos. Ook qua natuur is het in het gebied ‘Marathokampos’ (Zuid-west Kampos) en het Noordwesten prachtig. Wederom weer heerlijk genoten van de kookkunsten van moeder Nitsa en vader Panagiotis en de warme aandacht/service/entertainment van zoon Giannis en dochter Maria. Noemenswaardig is nog dat Panorama overgestapt is van reisorganisatie. Adio Panorama 🙏😎

• 8acydt31-08-2018

mooi uitzicht en schoon

eerste indruk is goed. wij vonden de griekse familie wel wat afstandelijk ze zaten vaak bij elkaar ons in het zwembad aan te gapen. huur een vervoersmiddel voor je verblijf. lopen naar centrum votslakia is ver. ormos is dichterbij maar gevaarlijk om op de weg te lopen. bel mirto rentals (votslakia) en ze halen je op. goede zaak ! ale met al hadden we niets te klagen.

Met oudere kinderen

• 2017
    10Hans en Liesbeth28-09-2017

Uitstekend!

Panorama is een klein complex van 15 appartementen gelegen aan de doorgaande weg tussen Ormos en Votsalakia, respectievelijk 10 minuten en ongeveer 20 minuten lopen. Omdat de omgeving gedomineerd wordt door de Kerkisberg ligt alles er omheen en moet je dus redelijk goed ter been zijn of een auto huren/taxi nemen. Votsalakia, aan het strand, is een lintdorp en Ormos een typisch vissersdorpje. De doorgaande weg veroorzaakte voor ons geen overlast. De Familie doet alles om je het naar de zin te maken, ze zijn zeer hartelijk maar niet overdreven. De kookkunsten van "Mama" zijn prima en de kaart lieten we vaak maar voor wat die was en lieten ons leiden door wat men ons aanraadde. Vaak kwam er na het eten nog een extraatje op tafel zoals cake, muskaatwijn of yoghurt met honing. Goed vonden we de muggen-horren in het appartement, hoewel deze niet altijd de aanwezigheid van kleine irritante muggen konden voorkomen. Het zwembad is niet heel groot, maar heerlijk om te verkoelen na een dagje toeren. Schone appartementen, regelmatig schone handdoeken en lakens, opgemaakte bedden en zelfs de afwas werd voor ons gedaan. Prachtig uitzicht over de zee en Votsalakia! Heel fijne week gehad!

• 9Hans en Sandra24-09-2017

Wat een fijn appartementencomplex!

We hebben hier 7 dagen vertoeft wat een heerlijk appartementencomplex met hotel faciliteiten, iedere dag schone handdoeken, opgemaakt bed, schoongemaakt, geweldig. De eigenaren zijn aardig met name Yannis, ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken, niks is ze te gek. Het ligt aan de rand van Kambos zodat je zo het stadje in kan maar ook de rust hebt. Het is er schoon, het eten is er prima, wij hadden ontbijt erbij, dat was heel lekker. Ook s'avonds hebben we er regelmatig gegeten, heerlijk! Het is heel fijn om na een dagje toeren even bij te komen op het terras, even te zwemmen en te genieten van de heerlijke drankjes die ze er kunnen maken. Wij vinden het zeker een aanrader en we gaan er ook zeker nog eens heen. Samos en dit appartementencomplex zijn te mooi om niet nog eens van te genieten!

• 9Michael08-07-2017

Mooi uitzicht

We hebben daar gegeten ,samen met griekse vrienden.het is een mooie omgeving waarin je vertoeft en van alle gemakken voorzien. Een mooi groot zwembad met een bar dichtbij .de eigenaaren zijn zeer aardig en spreken goed engels. Zij proberen het zeker jou naar de zin te maken . Een ander voordeel is , het is ook niet duur de prijzen zijn eerlijk en het eten is heerlijk .. wat moet ik er nog meer over zeggen , simpelweg geweldig

• 10Charly/Ingrid/Kees12-05-2017

Panorama: pure reclame voor Samos... Gastvrijheid!

Niet voor niets met een hoofdletter: de mensen van 'App. Panorama' hebben gastvrijheid hoog in het vaandel. Zoon Yannis en dochter Maria hebben dit ongetwijfeld met de paplepel ingegoten gekregen. Vanaf de verwelkoming tot het afscheid wordt je door de familie overladen met warmte en attentie. Echte aandacht!! Onze zoon werd opgenomen in de familie en zelfs aan onze trouwdag werd ruim aandacht geschonken met extra (van het huis!) aangeschafte taart als dessert. Met gezang... Yannis had 's morgens mijn dag al gered door rozen uit de tuin te knippen, zodat ik vrouwlief met een vers boeketje kon verrassen bij het ontbijt. Het eten is geweldig, van ontbijt (met iedere dag verse cake van de mater familias) tot aan het gul geportioneerde diner. Via Yannis scooters geregeld bij zijn oom, prima service zoals ophalen en wegbrengen met een auto en ook weer dezelfde hartelijkheid. Over Samos is al veel geschreven en dus op te zoeken, maar als tip willen we nog meegeven dat scooters uitermate geschikt zijn voor het ultieme berggevoel en om op de leukste, afgelegen strandjes te belanden...

Met jonge kinderen

• Oude reviews

9herman van der aerschot25-09-2015

Geweldig

Een rustig aangenaam verblijf eigenaars zijn heel vriendelijk en behulpzaam zeker de zoon Yannis waar we aangename en interessante gesprekken hadden Een aanrader ! En goede uitvalbasis voor verschillende uitstappen .

• 9Annette Janssen04-09-2015

Absoluut super

Heerlijk, wat een perfecte accommodatie om super relaxed vakantie te vieren. De appartementen zijn mooi afgewerkt en er wordt 6 x per week schoon gemaakt handdoeken gewisseld. De familie doet er werkelijk alles aan om het je naar je zin te maken. Een klein kiezel/zand strand is vlak bij en het prachtige Psili Ammos II is een paart minuten met de auto of de scooter. Loop s'avonds op je gemak naar Ormos, een klein vissersdorp waar je nagenoeg geen toeristen aantreft en eet een hapje op het gezellige dorpsplein. Wil je wat meer drukte wandel dan de andere kant op naar Votselakia. Echter wat ons het beste is bevallen is dineren op het terras van Panorama, genieten van de moeders kookkunsten en de ondergaande zon.

We gaan vast nog een keer terug,

• 9Peter Janssen26-08-2015

Super fantastisch

Wat weer een geweldige vakantie. We waren alweer voor de derde keer hier te gast en nog steeds voor ons het ultime vakantie plekje. Prachtige accomodatie met een geweldig gastvrije familie. Heerlijk dineren op het teras kijkende naar de ondergaande zon over de zee, is voor ons het ultieme vakantie gevoel.

8 tips over Appartement Panorama

• c_a_janssen, 25-07-2012

Boottocht met kapitein ouzo. Wandeltocht naar het klooster Evangelista.

• Fam. Verstappen, 25-08-2013

Onze laatste dag zijn we naar "THE end of THE world" gereden...de hoofdweg volgen vanuit Votsalakia naar het pittoreske plaatje Drakei... We zijn vriendelijk onthaald door de dorpsbeheerder die zelf een taverne heeft aan de ingang van het dorpje waar in totaal 83 inwoners leven...zeer gastvrij en aardig maar bovenal een prachtige weg er naar toe over bergstraatjes met veel haarspeldbochten, maar een prachtig uitzichtpunt voor een schitterende zonsondergang te bewonderen !!!!

• Anneke Hokke, 27-07-2013

Restaurant Anna is een TOP restaurant. Je vindt dit restaurant helemaal aan het einde van de lange straat in Votslakia. Geweldig gegeten!!!. Wij zijn er 3x geweest. Anna zelf zwaait de scepter in de keuken. Er is wel een kaart maar daar wordt niet meegewerkt. Je krijgt van Anna een teken om te komen / of van de bediening en dan laat zij zien wat ze die middag allemaal vers heeft bereid en je kunt kiezen uit zo'n 8 a 10 opties. Alles supervers en niet duur.

5 vragen over Appartement Panorama

• J de visser, 21-04-2016

Bedden

Hoelang zijn de bedden......hebben ze allemaal een beugel aan het voeteneinde??

• Theo1953, 03-06-2015

Scooteren op Samos

Is er in de buurt van Kambos een gord scooterverhuurbedrijf? Is het een veilig eiland om per scooter te verkennen

• Irma, 09-08-2013

magnetron?autohuur?

Beste reizigers , Wie weet of er in de apparrtementen ook een magnetron staat? ik zie een wit apparaat staan in de brochure maar kan ook een oventje zijn. en de vraag waar je het beste een auto kunt huren eenmaal bij Panorama belandt. ik lees dat dit wel een vereiste is om het eiland te verkennen en makkelijker ergens te komen.

Fam. Verstappen, 25-08-2013

Volgens ons een magnetron, en een auto huren kun je gemakkelijk regelen met de uitbater " Giannis" hij regelt alles, zeer aardige gast! Gr.en veel plezier ! Geniet ervan !

Appartement info

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • Op het terreinTerras, Tuin