Appartement Nicolassterster

138 reviews over Appartement Nicolas

• 2018
    10Berta09-07-2018

Geweldig

Schone appartementen. Lieve eigenaren. Dit was de 2e keer dat we hier waren... En zeker niet de laatste keer

Gereisd met partner in mei 2018

• 2017
    9C.11-09-2017

Heerlijke week gehad

Het is een heerlijk appartementencomplex. Doordat het kleinschalig is, is het heel gezellig. De beheerders doen hun uiterste best je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 10Angelo08-09-2017

Fatastisch

Zeer goed appartement, royaal genoeg, fijn bed goede douche, leuk eetkamertje en keukenblok met alles wat je nodig hebt voor een maaltijd of ontbijt te bereiden. Het complex eord gerund door een griekse familie die elke dag aanwezig is en je echt het gevoel geeft dat je welkom bent. Mooie strandjes in de buurt, 5 minuten lopen via de short cut naar het strand en centrum. Al met al een top vakantie gehad en denken erover om volgend jaar terug te gaan. Tip. Ga eens eten bij mama's kitchen geweldig, wel smorgens reserveren en ff vertellen wat je wil eten!

Gereisd met partner in september 2017

• 9Wijnand31-08-2017

Geweldig

Het is maar net wat je zelf verwacht van een vakantie in Griekenland. Ben je de echte Griekse mentaliteit gewend, dan ben je hier op de juiste plek. Verwacht je vermaak, bar , muziek , vertier en/of entertainment ? dan zeg ik niet doen. Dit complex wordt gerund door een traditionele Griekse familie, Vader,moeder en 2 zoons, die er alles aan zullen doen je het gevoel te geven je thuis te voelen. De appartementen zijn traditioneel ingericht, je slaapt op een geweldig boxspring matras in een stenen omhulsel. De familie probeert je het Griekse gevoel mee te geven. Mensen die all-inclusive gewend zijn.... niet doen. Je moet hier zelf wat van je vakantie maken. Tegen de avond komt de familie kijken of alles goed is en of er geen bijzonder heden zijn, ze maken een praatje met je en zijn interesseert in jouw verhaal. Kort samen gevat....... Het complex is prima, altijd warm water, goede douch, en zelf, zelf moet je eigen pad zoeken. Wij voelden ons thuis , volgend jaar weer. (was de eerste keer)

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10dhr. Mulder30-08-2017

Geweldige Appartementen

Zeer vriendelijke eigenaren, niets is te veel voor hun, ze staan direct voor je klaar als je problemen hebt. We zijn er twaalf dagen geweest, dit was voor ons de eerste keer op Samos, maar zeker niet de laatste keer, en we gaan zeker weer naar appartementen Nicolas. We hadden volgens mij het mooiste appartement met een prachtig uitzicht op de zee, en aan de andere kant uitzicht op de berg. Het enige minpuntje vonden wij de te kleine douche, maar dat wil gauw als je een lengte van twee meter hebt.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 10Marja05-08-2017

in een woord geweldig

Het is een geweldige locatie met een mooi zwembad en heel goed onderhouden appartementen die mooi en heel erg schoon zijn.De eigenaars doen er alles aan om het je naar de zin te maken en geven je leuke tips over het eiland.Wij hebben een geweldige tijd gehad,bedankt Marios en Rania voor alles.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9baba6203-08-2017

Weer thuis.

Zoals de afgelopen 8 keer; fantastisch. De familie Tsalapatani zorgen ervoor dat ons verblijf vlekkeloos verloopt. Iriona zorgt uitstekend voor de huishoudelijke activiteiten, waardoor je kamer brandschoon is en blijft. Ook natuurlijk de rest van de accommodatie. Alle faciliteiten zijn op loopafstand (+/- 5 minuten maximaal), zoals strand, supermarkt en tavernes. Wie rust zoekt, is deze plek een paradijs. Ook voor verdere verkenning van 't fantastische eiland Samos, wordt je geholpen dmv. een huurauto. Zijn te reserveren via de accommodatie eigenaren. En niet onbelangrijk; top auto's. Gewoon TOP!

PS. tot September'17.

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Rinus Lasschuyt27-07-2017

Heel mooi

Niets toe te voegen aan de eerdere reviews. Op verzoek van de familie heb ik foto's van dit appartementencomplex gemaakt. Mooie kamers en voor de ontvangst van nieuwe gasten altijd mooi ingericht door de geweldige Eriona die ook zorgt voor de schoonmaak etc.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Mathijs27-07-2017

Super vakantie

Schoon, gastvrij, goede locatie, zwembad is super!! Niks op aan te merken! Heel enthausiast en veel leuke restaurantjes in de buurt

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 10Jeannet23-07-2017

Vakantie was top!!

Fantastische vakantie!!Ranja,Marios en Dimitri super aardig en behulpzaam.Heel gezellig complex.Alles brandschoon.Prachtig zwembad. Niets te bedenken wat niet goed was. Wie weet volgend jaar weer.

Gereisd met partner in juli 2017

15 tips over Appartement Nicolas

• Will Koops, 06-10-2013

In de warmste maanden zou ik kamers nummer 1 en 2 aanbevelen. Die liggen tot een uur of twee in de schaduw waardoor ze het koelst zijn.

• Rudi Ritmeester, 06-07-2014

Als je echt lekker wilt eten, ga dan naar Chesters! Heerlijk eten en een prima bediening!

• karel, 29-09-2013

Goed restaurant met zeer vriendelijk personeel is Muses op slechts 5 minuten wandelen aan dezelfde weg.

2 vragen over Appartement Nicolas

• Pvandenberg62, 02-07-2015

Appartement a / b

Kan iemand mij het verschil vertellen tussen appartement a en b? En waar zitten de appartementen b

• Govers, 22-07-2014

periode

zijn er ook gezinnen met oudere kinderen eerste twee weken van Augustus?

Rob en Naomi, 11-08-2014

Bij ons in het appartementencomplex zaten gezinnen met oudere kinderen (tussen 14-20 jaar). Zij verbleven twee weken en gingen 8 augustus terug naar huis.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4