Appartement Nicolassterster

138 reviews over Appartement Nicolas

• 2017
    9C.11-09-2017

Heerlijke week gehad

Het is een heerlijk appartementencomplex. Doordat het kleinschalig is, is het heel gezellig. De beheerders doen hun uiterste best je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 10dhr. Mulder30-08-2017

Geweldige Appartementen

Zeer vriendelijke eigenaren, niets is te veel voor hun, ze staan direct voor je klaar als je problemen hebt. We zijn er twaalf dagen geweest, dit was voor ons de eerste keer op Samos, maar zeker niet de laatste keer, en we gaan zeker weer naar appartementen Nicolas. We hadden volgens mij het mooiste appartement met een prachtig uitzicht op de zee, en aan de andere kant uitzicht op de berg. Het enige minpuntje vonden wij de te kleine douche, maar dat wil gauw als je een lengte van twee meter hebt.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 10Mathijs27-07-2017

Super vakantie

Schoon, gastvrij, goede locatie, zwembad is super!! Niks op aan te merken! Heel enthausiast en veel leuke restaurantjes in de buurt

Gereisd met vrienden in juli 2017

• Oude reviews

10Mieke Jonkman22-09-2015

Fantastische vakantie

Heel gezellig app.erg schoon rustige omgeving.Lieve eigenaren Rania&Marios. Lekker dicht bij het strand,echt een plek om terug te komen.Just like home.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 10Mieke Wetsteijn19-09-2015

Geweldig

Is thuis komen,,zulke lieve mensen staan altijd voor je klaar. Kom heel gauw terug. Echt een aanrader

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 10sharon brandt03-12-2014

heeerlijk!

Samos is prachtig. Een heerlijk relaxed eiland. Appartement was goed goed verzorgd goeie ligging met 5min lopen op het strand. Aardige mensen kan niet anders zeggen.

• 10vivian broodbakker15-11-2014

in 1 woord geweldig

Ik ga ieder jaar weer graag naar samos en vooral naar deze plek. Na 14jaar kom je nog steeds mooie dingen tegen. Appartementen complex is heerlijk niet teveel poespas gewoon precies goed. Geweldige familie de eigenaren.

• 10Joyce19-09-2014

Romantisch, rustig en typisch Grieks appartement

Prachtig, schoon appartement en sympathieke eigenaren. Mooi zwembad. Appartement is op zijn Grieks ingericht, eenvoudig maar wel met mooie oven/grill en fatsoenlijke kookgelegenheid! Op vijf minuten lopen heb je in Votsalakia keus uit diverse winkeltjes, waaronder een bakker (koop het bruine brood, dat is lekker!) en kleine supermarktjes. Strand ook op 5 minuten. Er is gratis WiFi.

Voor kinderen is het i.v.m. gebrek aan animatie minder geschikt. Er is wel een leuk klein badje en het strand is grotendeels zand. Voor degenen slecht ter been: het appartement ligt niet op een heuvel, er zijn bij het appartement zelf wel wat kleine trapjes en een opstapje. Het pad naar het strand is voor een groot deel van grind, maar je kunt ook per auto alles bereiken.

En het beste: de romantiek spat soms van de schoonmaak af ;)
    Ja, dit is echt een super appartement.

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 10Marije Nederhoed 12-09-2014

Supervakantie!!!

Samos is een supermooi eiland! Je voelt je dan ook meteen thuis in Votsalakia. De appartementen zijn goed onderhouden en heel schoon. De familie staat altijd voor je klaar en willen alles voor je doen. Het zwembad wordt goed onderhouden en je kan daar op de ligbedjes heerlijk tot rust komen. Binnen vijf minuten loop je naar het strand en de restaurantjes en supermarktjes. Top vakantie! :)

• 10bogaart07-07-2014

heerlijk appartementen complex

We hebben echt genoten van deze vakantie .Leuk complex rustig gelegen en appartementen traditioneel ingericht , leuke bedden opmaak en vriendelijke eigenaren .Dichtbij Zee en winkeltjes . Vriendelijke bevolking en vooral ook schoon . Was echt deze waardering waard

Gereisd met vrienden in juni 2014

15 tips over Appartement Nicolas

• Will Koops, 06-10-2013

In de warmste maanden zou ik kamers nummer 1 en 2 aanbevelen. Die liggen tot een uur of twee in de schaduw waardoor ze het koelst zijn.

• Rudi Ritmeester, 06-07-2014

Als je echt lekker wilt eten, ga dan naar Chesters! Heerlijk eten en een prima bediening!

• karel, 29-09-2013

Goed restaurant met zeer vriendelijk personeel is Muses op slechts 5 minuten wandelen aan dezelfde weg.

2 vragen over Appartement Nicolas

• Pvandenberg62, 02-07-2015

Appartement a / b

Kan iemand mij het verschil vertellen tussen appartement a en b? En waar zitten de appartementen b

• Govers, 22-07-2014

periode

zijn er ook gezinnen met oudere kinderen eerste twee weken van Augustus?

Rob en Naomi, 11-08-2014

Bij ons in het appartementencomplex zaten gezinnen met oudere kinderen (tussen 14-20 jaar). Zij verbleven twee weken en gingen 8 augustus terug naar huis.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4