Appartement Nicolas

Appartement Nicolas
9,6

15 tips over Appartement Nicolas

Eric Rademaekers, 10-7-2015
Een echte aanrader voor mensen die van rust willen genieten.
Marlijne, 7-2-2015

De restaurantjes aan de boulevard.

Een Jeep lenen en het eiland rond rijden!

Vraag de eigenaren naar de hond: HOUAN.

Theodora Regtuit, 10-10-2014
Tip:ga eens naar de live-muziekavonden niet de traditionele griekseavonden maar gewoon als je ziet dat er een muzikant is ga lekker zitten en geniet . Chesters heeft leuke en gezellige muziek . En heerlijk eten !

Wil, 7-10-2014
Wij hadden appartement nummer 8, het was een geweldig appartement en wil je beneden blijven zou ik appartement 4 aanraden.
Govers, 9-9-2014
Huur een scooter, super mooi eiland, watervallen zijn mooi om te bezoeken, grot van Pythagoras. Eigenlijk is alles leuk. Strand, supermarkt en geweldige bakker op loopafstand
Rob en Naomi, 11-8-2014
De ene dag ga je lekker relaxen bij het zwembad of aan het strand, de andere dag huur je een auto/jeep en verken je het eiland. Leuk; de grot van Pythagoras, Drakei, Taverna 'het einde van de wereld' incl. baai en klein strandje, de goudstranden, de watervallen van Potami, Pythagorion en de boottocht langs de zuidkust.

Rudi Ritmeester, 6-7-2014
Als je echt lekker wilt eten, ga dan naar Chesters! Heerlijk eten en een prima bediening!
Peter, 28-5-2014

Appartement 1, 4 , 5 en 8 middag zon, als je ervan houdt heerlijk.

De app. 2 en ,3 (kleinere) en 6 en 7 (grotere) hebben meer ochtend zon. Kan bijna niet zonder huurauto of ander vervoer. Heb je dit, is het een goed uitvalsbasis om eiland te bekijken. Wil je nog iets aparts ervaren ga dan naar The End of the World, ligt ca. 3 km. voorbij Limnionas(strand) aan een onverharde weg, wel goed te berijden. Maar wacht niet te lang er wordt een kast van een villa naast gebouwd. Is (kiezel)strandje bij.

Will Koops, 6-10-2013
In de warmste maanden zou ik kamers nummer 1 en 2 aanbevelen. Die liggen tot een uur of twee in de schaduw waardoor ze het koelst zijn.
Roel van Steenhardt Carre, 2-10-2013
Huur een auto en rij van daar uit het eiland over.