Appartement Nicolas

138 reviews over Appartement Nicolas in het Nederlands

Geweldig!

Feline Schellekens
1-9-2019

Een erg gezellige tijd gehad! Wij waren er nu voor het tweede jaar en zijn nog steeds even enthousiast! Ook het huren van een auto in het hoogseizoen was goed geregeld bij Dream rent A car. Als we de avond van te voren een auto voor de volgende dag wilden bespreken gaf Achilles aan dat hij zou zorgen dat het goed kwam!

Gereisd Met partner in juli 2019

Fantastisch verblijf

Pullies
9-7-2019

Fantastisch appartement. Kleinschalig. Gerund door 2 broers die altijd voor je klaar staan. Het is er schoon. Zwembad is heerlijk. Auto huren bij de broers is zeker een aanrader. Wij mochten zelf een auto kiezen. Groot of klein voor hetzelfde bedrag. Vlak bij het strand en klein winkeltje.

Harry de Graaf
26-6-2019

Een heerlijk mooi klein 2 kamer appartem . Heerlijke bedden en er schoon. Een geweldige familie die daar de boel draaiend houden. Het is iedere keer weer gewoon thuis komen . Een heerlijk zwembad dat ook weer door 1 van de jongens in perfecte staat en schoon gemaakt word. Een echte aanrader , top mensen , gewoon goede vrienden geworden .

Gereisd Met partner in september 2018

Geweldig en voor herhaling vatbaar!

Anuska
22-5-2019

Appartementen Nikolas is rustig gelegen, nét iets van de drukte af maar je kunt de drukte binnen 5 minuten opzoeken, hoewel Votsalakia geen drukke badplaats is. De appartementen zien er net zo uit als op de foto's, typisch grieks, gezellig en het heeft alles wat je nodig hebt! Er is aan alles gedacht, zelfs een kleine föhn en strijkbout. Het keukengerij is niet heel uitgebreid maar het is ook leuker en goedkoper om gezellig uiteten te gaan. Het appartementencomplez is heerlijk kleinschalig en wordt gerund door een Griekse familie. Ze zijn ontzettend gastvrij en geen vraag is te veel. Ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Een globale schoonmaak plus het wisselen van de vuilniszakjes is dagelijks, verder krijg je 2x in de week schone handdoeken en na een halve week schoon beddengoed. Geweldig geregeld. Wanneer je rust zoekt, is dit een fantastische lokatie met mooi uitzicht op de bergen!

Gereisd Alleenreizend in mei 2019

In een woord geweldig

A. van der Vliet
21-5-2019

Kleinschalig gebouw met 8 appartementen met zwembad. Goed ingericht en schoon. Vriendelijke mensen en veel privacy. Niet ver van het strand en winkels. Een echte aanrader . Verhuur van auto's e.d. naast de deur.

Gereisd Met partner in mei 2019

Fantastisch!

Yvonne en Bert van den Bosch
6-9-2018

Super hartelijke familie, heerlijke kamer. Veel service, kortom heerlijk verblijf!! Volgend jaar zeker weer!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Bij Nicolas begrijpen ze wat vakantievieren is!

Jans
16-7-2018

Wat een super appartement, sfeervol, lekker zwembad, leuk appartement (8 in totaal) Lekker kleinschalig, veelal Nederlanders. Heel goed bed, vinden wij altijd erg belangrijk Zelfs een strijkbout en föhn aanwezig. Rhania en haar zoons Dimitris en Marios doen er echt alles aan om het je naar de zin te maken, wat een lieve en gastvrije mensen. Appartement ligt aan de rand van het dorp, achter je beginnen de bergen. Rustige ligging en toch alles op loop afstand. Niet twijfelen gewoon boeken!

Gereisd Met partner in juli 2018

Ongelooflijk wat een vriendelijke familie

Hendrik Mulder
14-7-2018

Geweldig dit is de tweede keer dat we in Nicolas verbleven. De familie/eigenaren geven ons het gevoel, dat we van harte welkom zijn, niets is hun teveel om ons een leuke vakantie te geven. Het is een kleinschalige appartementen complex, met een mooi zwembad, waar je lekker kunt relaxen. We huren bij Marios de zoon van de eigenaren een auto of scooter, deze wordt voor ons op de airport neergezet, en weer terug. De kamers worden elke dag schoongemaakt, en regelmatig nieuwe handdoeken. Kom je voor je rust moet je hier zijn, en als je wat wilt bezichtigen, heb je een auto of scooter nodig. We gaan in augustus 2018 weer naar Nicolas, we verheugen ons om de familie te zien, en het mooie eiland Samos.

Gereisd Met partner in juli 2018

Amazing!

Nico en Diana kras
10-7-2018

Wat een enorme verrassing, wat hebben wij genoten !! De familie/ eigenaren zijn de meest vriendelijke, behulpzame en alles goed, niets te veel mentaliteit mensen die wij ooit zijn tegengekomen. Kamer, zeer schoon, dagelijks schoongemaakt door een lieve vrouw en soms met haar dochter. Het heerlijke zwembad wordt eveneens iedere dag schoongemaakt. Marios verhuurt diverse auto's en scooters tegen zeer redelijke prijzen. De hele familie spreekt goed Engels en Marios zelfs een beetje Nederlands. Ligging van de appartementen Nicolas is prima, kunt mooie wandelingen maken, die achter de appartementen zo de bergen ingaan. Ligt heel rustig, op een kleine loopafstand vindt je de hoofdstraat en strand. Verwacht geen toeristisch geweld, daarvoor moet je echt naar andere delen van het eiland !! Voor twijfelaars ,zeg ik, DOEN !!! Het wordt een geweldige ervaring. Met heel veel dank en respect heb ik deze mensen in mijn hart gesloten.

Gereisd Met partner in juni 2018

Een warm thuis ver van huis

Harry en Anita
10-7-2018

Kleinschalig appartementencomplex met sfeervol en authentiek ingerichte 2 kamer appartementen. Zeer schoon en regelmatige wissel van handdoeken en beddengoed. Het wordt gerund door een super lieve familie die al hun gasten bij naam kennen en tijd maken voor een praatje en zo gewenst een kop koffie. Nog nergens een andere plek gevonden waar we ons zo welkom en thuis voelen. Het appartement ligt op een rustige locatie maar toch dichtbij strand, winkels en restaurants. Kies je voor luxe, ga dan ergens anders heen. (Hoewel je hier niks te kort komt). Kies je voor sfeer, dan ben je hier aan het juiste adres!

Gereisd Met partner in september 2017

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nicolas in Votsalakia / Kambos , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nicolas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.