Appartement Ledra

Appartement Info

Meer appartementinfo

43 reviews over Appartement Ledra

• 9KimV22-08-2019

Genoten van een heerlijke vakantie!

We hebben een fijne vakantie gehad in appartement Ledra! Mooie ligging, grote kamer (maisonnette nr 5) met een prachtig uitzicht en heerlijke bedden. De badkamer is inmiddels gerenoveerd en voldoet prima! We hadden voor iedere dag schone handdoeken en om de drie dagen schone lakens. App. Ledra ligt op prima loopafstand van het plaatsje Votselakia waar je gezellige restaurantjes (Nostos was favoriet) en leuke winkeltjes kunt vinden. Echt een familieplaats voor jonge gezinnen. Bij Mitro een paar keer een auto gehuurd en dat is prima bevallen. Echt een heerlijke vakantie gehad!

Met jonge kinderen

• 8Haasdijk10-08-2019

Goed !

Eenvoudig maar goed! Sympathieke eigenaren. Mooi zwembad. Fijn strand op loopafstand. We hebben genoten!

• 9Frans Bas26-07-2019

Heerlijke verblijf voor een relaxte vakantie

We hebben van 15 - 25 juli met zijn vieren verbleven bij Ledra in Votsalakia. Een fijne accommodatie met een relaxte sfeer en van alle gemakken voorzien. Ons appartement was op de begane grond en was netjes en schoon. De badkamer was volledig vernieuwd en ook is er ook een airconditioner in de slaapkamer (we hadden reviews gelezen dat dit in het verleden niet zo was). Goede bedden en de inventaris is voldoende. Dagelijks worden de prullenbakken geleegd en regelmatig schone handdoeken en lakens. Ligbedjes aan het prima zwembad. Veel restaurants in de buurt en een heerlijk zwemstrand (fournakia beach) om de hoek.

• 9Gert de Pee08-05-2019

Ledra is geweldig.

Ledra is een kleinschalig appartementencomplex, rustig gelegen maar toch vlakbij het strand en restaurantjes. Keurige schone kamers, zeer aardige behulpzame mensen. Zelfs met ontbijtservice. Zwembad met poolbar aanwezig.

• 2018
    8Jan Erkamp20-10-2018

Zeker nog een keer !

Complex ligt net buiten het dorp, aan een iets glooiende weg. Bakker , supermarkt en restaurants op loop afstand. Brood kun je ook bestellen bij Savas, hij brengt het s'morgens voor je mee en dat geldt ook voor water ! WIFI is nog niet goed, een adres bij de pool en een van het hotel. Kamer is iet wat gedateerd, maar dat is bijzaak je slaapt er tenslotte maar. Het bed was prima ( boxspring ). Schoonmaak laat te wensen over, maar om de dag schone handdoeken, en het toilet papier werd ook wel eens vergeten aan te vullen. Strand op 5 min lopen (met een ongelijk trappetje naar beneden) de dikte van de treden verschilde nogal. Je kan ook bij het zwembad blijven , gratis bedjes en parasol. Wandelen kan ook , bv de grot van Pythagoras. Mooie wandeling en heel stil. Beneden bij de grot kun je nog iets eten of drinken ,na de beklimming met ongelijke treden kom je bij de grot, prachtig uitzicht !Lampje meenemen dan kun je iets verder in de grot.

• 7Harrie27-07-2018

Perfecte ligging

Erg leuk complex, ligging is perfect vlak bij het strand en restaurants Wel jammer voor de kinderen dat de wifi erg slecht is. Lag volgens de eigenaar aan het feit dat ze geen kabel hebben. Ook zou een 2de airco fijn zijn nu liggen de kinderen in een kamer zonder airco. Fijn dat 2 jongen mensen er voor zorgen dat je een fijne vakantie hier hebt.

• 2017
    8Anton28-07-2017

Super fijne locatie vlakbij Votsalakia!

Ledra is een fijne accommodatie met vriendelijk personeel! Er is voldoende ruimte rondom het zwembad en je kan bij de bar eten en drinken bestellen. De ligging is super. Vlakbij het strand, bakker, supermarkt en tavernes. De kamer is wel gedateerd en de badkamer in onze appartement was zeer klein en toe aan vervanging. De douche was maar 50x70cm met direct ernaast de wc! Een groot minpunt is dat de airco (€6,00 / dag) alleen in de woonkamer zit en niet de slaapkamer koelt, waardoor wij de matrassen vaak naar de woonkamer hebben gesleept! Aangezien je toch niet veel in je appartement bent is het al met al een super mooie locatie voor een fijne vakantie!

• 8Verweij11-07-2017

Relaxte vakantie in uitstekend Ledra

Appartent Ledra is een kleinschalig complex welke bestaat uit een leuke appartementen, leuk zwembad en goed onderhouden tuin. Ledra ligt op loopafstand van het gezellige centrum en strand. Je voelt je echt welkom in Ledra vanwege de gastvrijheid en de relaxte sfeer. Ledra heeft een goede prijs - kwaliteit verhouding. Voor een relaxte - en rustige vakantie kun je in Ledra uitstekend terecht.

• 9Rob26-05-2017

Bijzonder prettig appartement

Ruime appartementen met goede voorzieningen. In een maisonnette kun je ook nog boven slapen. Het mooiste uitzicht op zee is maisonnette nr 5. mooi zwembad en goede service. Iedere twee dagen schone handdoeken en twee maal per week schone lakens. Iedere dag wordt er schoongemaakt. Ledra ligt iets buiten het dorp en daarom in een rustige omgeving. De restaurantjes zijn op loopafstand verdeeld over het hele dorp langs de zee. Wil je eens heel lekker eten bij een zeer vriendelijke en hard werkende familie loop dan eens naar het begin van het dorp. Daar is Kevin Restaurant met hele lieve mensen en prima klaargemaakt eten in een gezellige Griekse sfeer. Een aanrader!

• Oude reviews

7Petra Smit22-09-2016

Heerlijke vakantie

Rustig appartement met zwembad en bar, waar je ook snacks en cocktails kunt krijgen. Alles in goede banen geleid door Vassili. Ons appartement was kamer 13, een ruime kamer met 2 bedbanken en een tafel met stoeltjes. Het keukentje met koffiezetapparaat en koelkast was klein maar je hebt niet veel meer nodig. De slaapkamer met 2 goede eenpersoonsbedden en kledingkast en toilettafel. Het kluisje kost 10 euro. Klein balkon met zitje en zicht op de berg. Airco werkt goed voor 6 euro/dag, wel alleen in de kamer, slaapkamer blijft warm. De douche daar hadden we pech mee: die was verstopt en ook Vassili kreeg dat niet gemaakt, daar moet de vloer voor worden open gebroken. Dus douchen met overstroming die afgevoerd werd door de afvoer in de vloer: badmatje voor de deur zodat het water niet de keuken in loopt, niet ideaal en ook best vies zo'n voetenbad, er was geen andere kamer beschikbaar want alles was bezet. Door de harde wind maken de luiken lawaai: de lamellen gaan klapperen en de wind giert door de kamers. Ook zijn de wc's bij doorspoelen erg gehorig, ik ben een lichte slaper en had daar dus last van, mijn man slaapt er doorheen. Later hebben we de luiken klem gezet met kussens en was dat probleempje opgelost. Vodsalaki is een gezellig plaatsje met veel Tavernes en winkeltjes, en kiezelstrandjes. Samos is een prachtig eiland met vriendelijke mensen en er is veel te zien!

13 tips over Appartement Ledra

• corine haasdijk, 13-08-2019
    • huur een auto, scooter of motor bij Mirto. zij hebben de beste service en prijzen.
    • neem bij watervallen van potami een waterdichte tas mee.
    • bezoek restaurant ' end of the world' en ga zwemmen bij het strandje daaronder.
    • samos stad is het bezoek niet waard.

• marloes, 04-05-2012

Erg lekker gegeten bij Bill & Salome! Zij hebben ook veel tips over het eiland.

• Ingrid, 25-09-2013

Huur 1 of 2 dagen Een auto, dan heb je het hele eiland gezien. Schitterend uitzicht

0 vragen over Appartement Ledra

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • RokenToegestaan

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Tafeltennis