Hotel Kima

9,2

2 reviews over Hotel Kima in het Nederlands

Wij komen hier beslist nog eens terug!

Chantal en Pol,
8-10-2018

Vriendelijk en behulpzaam personeel, alles tiptop in orde. Rustig gelegen net buiten Votsalakia (waar je je zeker eens culinair bij El Greco moet laten verwennen).

Fantastische plek

els
11-9-2014

Fijne vakantie gehad in kyma

Heerlijk rustig geen massa toerisme,mooi appartement mooi uitzicht op zee groot balkon en zwembad

Nikos aardige eigenaar die altijd voor je klaar staat

Komen zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kima in Votsalakia / Kambos , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kima zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.