Appartement Kastro

• 6.2Inrichting
  • 8.5Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

25 Reviews over Kastro

• 3M.Dros05-09-2016

Totaal verwaarloosd

Dit was ooit een mooie locatie. Het enige mooie nu nog is het uitzicht. Voor de rest is alles verwaarloosd, verveloos en oud. Het zwembad ziet er vies uit, je zou er nog geen pootje in willen baden. In het appartement hangt de elektriciteit met draadjes en plakband aan elkaar, de ijskast is roestig en vies en als je de deur opent valt het deurtje van de vriezer er uit. Echt heel troosteloos allemaal.Niet heen gaan! Dit complex heeft echt een hele goede renovatie nodig. En als je toch heen wilt gaan ding dan zwaar op de prijs af. Het is echt geen 69 euro per nacht waard. De foto's die bij touroperator staan komen absoluut niet overeen met de huidige toestand.Het zijn waarschijnlijk de foto's die jaren geleden gemaakt zijn toen het complex net nieuw was. Zo jammer van zo'n mooie plek...

• 6Gert25-07-2010

mooie plek maar verouderd

Het is een prima plek alleen het moet nodig gerenoveerd worden. Als dit gebeurd gaan we er zeker naar terug. Zonder auto kun je hier beter niet heen gaan. mooi strand en prima restaurantjes in de buurt

• 6René, Jeanette en Iris09-01-2010

teleurstellend

Mede door de enthousiaste reacties op deze site (van een aantal jaren geleden) vol verwachting naar kastro. Bij aankomst werd ons verteld door de eigenaar dat er water en sap in de koelkast lag. Hoe is het dan mogelijk dat de héle koelkast onder een laag grijze schimmel zat? Na wat beter kijken bleek álles nog erg smerig. De eigenaar kwam snel,maar ook na een (extra?) schoonmaakbeurt niet schoon.( We zijn echt wel wat gewend na rondreizen in oa Indonesië en cuba en jarenlang griekenland !) Het keukentje was op alle punten defect.Pannen kapot.Bestek te weinig.De tuinstoeltjes oud en poreus, zodat we door 2 vd 3 stoeltjes zijn geknapt. De oogirritatie van mijn vrouw was na 3 dagen NIET in het zwembad zwemmen net zo snel voorbij als ontstaan. Ook de gezellige bar/snackbar is niet meer. Dit stond vermeld in de voucher die we 7 dgn voor vertrek ophaalden. Elke dag dus 1 km naar beneden, maar vooral weer omhoog na het eten. Jammer, heel jammer dat de eigenaar de boel zó laat verslonzen.

• 5Lizzy Martin17-12-2009

Typisch gevalletje `vergane glorie`

Schitterend gelegen, maar helaas gaat dit kleinschalige complex ten onder aan de desinteresse (of het gebrek aan geld) van de eigenaren. Het interieur van de -overigens prachtige, ruime panden- is afgetrapt, kapot en vies. De lakens en handdoeken zijn al duizenden malen gewassen en in ieder appartement is er wel iets stuk. Het zwembad oogt verlaten en de erbij behorende bar is volgestapeld met dozen en rommel. Als iemand zich zou bekommeren om dit complex, is het een unieke locatie met prachtig uitzicht over de zee en een serene avond stilte....jammer dus.

• 7Piet en Janneke10-10-2009

mooie ligging, service minder

Het complex ligt prachtig, met een geweldig uitzicht over Kambos. Helaas maakte het het complex op ins een enigszins verwaarloosde indruk. De bar was dicht (volgens NL-ers die daar al vaker kwamen was dat al 2 jaar het geval), het zwembad maakte een verlaten indruk en was al lang niet schoongemaakt (niet gezwommen dus). De schoonmaak stelt echt niets voor. Alleen verwisseling van handdoeken en beddegoed, verder niets. De appartenmenten zelf zijn nodig aan onderhoud toe. Toen we aankwamen was er niemand. Uiteindelijk hebben we de zoon gevonden die ons de sleutel en handdoeken gaf. Verder hebben we de eigenaar nauwelijks meer gezien. We komen al jaren in Griekenland en weten dat de Griekse standaard wat lager ligt dan in NL, maar Kastro is zijn 4 sterren niet waard. Echt jammer, want het complex ligt mooi en heeft veel te bieden als de eigenaar het wat beter zou onderhouden. Verder overigens een heerlijke vakantie gehad op het prachtige, vriendelijke Samos.

• 9Andre van den berg10-07-2009

klasse

Als je voor de zesde keer boekt bij de familie aslanis dus villas kastro dan heb je gewoon heel veel te bieden. Andre en yvonne van den berg

• 7Wil en Marian15-10-2008

Eenvoudig maar gezellig

App. Kastro,echt grieks met Babis als echte griekse eigenaar met de griekse mentaliteit.De ligging is uniek maar zonder auto bijna niet te doen. Dat is nu juist de charme van dit appartementen complex. Een prachtig uitzicht met een heerlijke rust.De kleinschaligheid geeft een intimiteit en is de basis voor een gezellig verblijf.

• 10Jan en Mirjam29-09-2008

Wat een uitzicht.

We waren gelijktijdig met Andreaboelen, de vorige schrijfster in het apartement in juli 2008 en wat Job schrijft is het echte appartement. Het appartement en zwembad ligt prachtig en de verse eieren waren heerlijk. Een mooier gelegen appartement in Kampos is niet te vinden. Ook mijn vrouw en onze twee kinderen hebben een heerlijk tijd gehad en raden het ook aan iedereen aan, behalve aan verzuurde, verwende Nederlandse toeristen.

• 3A.30-07-2008

algemene indruk matig

Uitzicht was mooi. Dichtbij strand. Koken was onmogelijk, slechts van de 2 pitten deed 1 pit het. Appartement was niet schoon bij binnenkomst. Douche deed slecht. Was er met partner en zoon.

• 10Hans en Margo20-05-2008

In Juli 2005 en Juni 2006 beiden keren 2 weken bij Kastro geweest. Onvergeetelijk. Super. Bij aankomst in 2006 moesten wij bij Babis thuis eten, wat een gastvrijheid. Babis vond het prachtig, wij ook. Aardige mensen, hard werken. We voelden ons daar thuis. De ligging is geweldig, wat een uitzicht. Bij het zwembad met een Mythos. Lekker uitwaaien. Babis zorgt voor heerlijk eten s'avonds. Voor griekse begrippen is Kastro gewoon heel goed. En natuurlijk is het thuis beter maar voor daar je vakantie te houden, mensen. Carpe-Diem.

Appartement Kastro info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij