Géén boekingskosten

Boek met Zoover

166 Reviews over Kampos Village Resort

• 10M.van Haren19-08-2022

Heerlijke vakantie gehad!

Fijn hotel, goede service, heerlijk gegeten!

• 7Ben28-07-2022

goed, maar kon beter.

Een mooie locatie. Eten goed, personeel niet altijd vriendelijk, precies kwart over 9 ging het restaurant dicht. Bedden goed maar klein. Zwembaden te diep voor kleine kinderen. Een te kort douchegordijn, dus alles nat. Al met al een fijne vakantie gehad.

• 10Lydia16-10-2021

Top hotel, echt waar !

Het is een prachtig resort. Ik keek natuurlijk ook naar de revieuws en schrok wat sommige schreven. Maar wees gerust, het is er heerlijk, rustig en schoon. Het eten is er goed en tot 23 uur is de all-inclusive formule, daarna moet je betalen, 1 euro voor een wijntje bijvoorbeeld, alles in het redelijke. Heel Vriendelijk personeel. De kamers zijn goed en worden ook netjes schoon gemaakt alleen Grieken en toiletten, tussen de douche en de wastafel stond het toilet Zelf nam ik geregeld de taxi, 5 euro, naar Nick de Griek, een heerlijke, echte Griekse strand tent, op het strand dus. Daar heb ik ook een aantal keren gegeten maar aan de boulevard, bij het hotel zijn ook veel leuke restaurantjes. De supermarkt, met bijna alles wat je nodig hebt, is op 5 minuutjes lopen van het hotel. Als je in de zee wilt zwemmen, neem dan schoentjes mee. Vanaf het strand loop je, kort, de zee in en dan is het gelijk...diep, dus pas op met klein grut.

• 7Anja10-08-2021

Samos geweldig maar niet meer naar Kampos Village

Bedden en matrassen waren oud en aan vernieuwing toe, tevens de inrichting "oubollig"wij waren er net na de corona dus alles was zeer rustig, geen animatie geen leuke muziek niets te doen op het park.tevens schonken ze geen alcohol, bij navraag deden ze hier ontwijkend over.( wij hebben dit doorgegeven aan Sunweb deze wisten hier niets vanaf )Eten geen hoogstandje maar was oké.Verder vertier gezocht buiten het complex.Personeel was zeer vriendelijk.schoon maak was prima!Bar Bistro Flavour was fantastisch! goede strand bedden een echt vakantie gevoel.Goed eten en drinken werd geserveerd erg leuk personeel.

• 7Schoonhein01-09-2019

Het is oké, prijs kwaliteit verhouding klopt

Het hotel is ok, de kamer met vide is erg ruim maar ook erg gedateerd. Half douchegordijn waardoor alles nat. De bedden zijn echt waardeloos, te hard, vering in je heup en rug en te klein voor 2 pers. Handdoeken wissel maar 2xpw, het zwembad is lekker groot en diep met een heerlijk terras erbij en erg overzichtelijk. Limonade is allemaal nep en mierzoet, bier is ook minder alchohol dan een normaal biertje. Je mag maar 2 drankjes per keer dus je loopt je het lazarus naar de bar. Het eten is aardig, niet culinair maar altijd wel voor ieder wat wils. Het park is erg schoon en ligt aan een doorgaande weg tegenover het strand dus daar ben je zo! Voor kinderen is er verder niks te doen, in de avond 2 keer live muziek, dat helaas niet uitnodigt om te blijven zitten. Wel een aanrader om een auto te huren want. Samos is echt prachtig! We hebben het goed gehad maar komen voor het hotel niet terug. Prijs kwaliteit klopt dus wel.

• 9Ella van der Tol- Baarssen28-07-2019

Super genoten

Net terug van 2 heerlijke weken op Samos. Wat hebben wij genoten op dit prachtige eiland. Hotel village kampos is een gemoedelijk hotel. Lekker eten , mooie kamers, vriendelijk personeel en leuke zwembaden. Als we een suggestie mogen geven aan het hotel is het dat ze de prijzen iets hoger doen en dan de airco en extra handdoeken inclusief maken. Voor de rest helemaal top hier. Komen zeker terug.

• 7AD30-08-2018

Boek geen All in

Gezellig hotel All in was flauw: voor het meeste moest je betalen: frappé, gin tonic, bacardi cola... zelfs airco was 4€ daags. Mocht maar 2 drankjes per keer meenemen (ja, ook water) zelfs al was je met een gezin van 4. 2e bar was niet altijd open waardoor je een eind moest lopen voor je drank. Maaltijden vrij beperkt, vb. Per buffet maar 1 soort fruit aanwezig Gelukkig was er een supermarkt heel dichtbij Scooterverhuur Mirto was top Hotel zou super zijn als je geen All in boekt!

• 10Patrick Coolen08-06-2018

Met pijn in mijn hart afscheid genomen

Het is een klein, maar prachtig resort met drie zwembaden en vlak aan zee. Heel gastvrij! Hoewel je met zowel ontbijt, lunch of diner niet heel veel keus had, zoals in grote resort, was de kwaliteit erg goed; wat m.i. veel belangrijker is. De medewerkers waren allemaal heel vriendelijk met name de medewerkers achter de bar: fantastisch! Altijd met een lach en Petra soms zelfs dansend. Aan het eind van je vakantie word je gevraagd hoe je het vond en wat er verbeterd kan worden. De Griekse avond met BBQ was heel gezellig; goede entertainment. Het hotel ligt aan een boulevard met souvenirwinkels, restaurants en autoverhuur. Niet duur overigens: ik betaalde voor een Picanto 25 euro voor een hele dag! Benzine is duur. Het strand hoort niet bij het resort: jammer. Samos is een prachtig eiland. Met pijn in mijn hart heb ik afscheid genomen. Ik ga er misschien nog een keer terug naar Kampos Village Resort. Ik kan het iedereen aanbevelen.

• 9D.e.10-02-2018

Super

Kampos village is een rustig dorpje wat niet een lekker loopje heeft. Maar wel veel restaurantjes en winkeltjes. En mooi aan het kiezelstrand. Onze dochter kreeg wel een groenige gloed in haar blonde haar van het zwembad.. veel schoonmaakmiddelen in het water. Wij hadden all-in. Lekker.. goed eten, drinken ok niet het A-merk Maar heel tevreden

• 8sylly07-09-2017

leuk hotel

leuk hotel, zeer vriendelijk personeel, eten goed maar weinig gevarieerd, niks mis met dit hotel alleen moet je hier een auto huren als je wat verder wilt dan dit kleine dorpje

Aparthotel Kampos Village Resort info

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (3)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Afstand in meters