Aparthotel
FamiliehotelWeer vandaag27°18°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Kampos Village Resort voor je op een rij gezet:

133 reviews over Aparthotel Kampos Village Resort in het Nederlands

Het is oké, prijs kwaliteit verhouding klopt

Schoonhein
1-9-2019

Het hotel is ok, de kamer met vide is erg ruim maar ook erg gedateerd. Half douchegordijn waardoor alles nat. De bedden zijn echt waardeloos, te hard, vering in je heup en rug en te klein voor 2 pers. Handdoeken wissel maar 2xpw, het zwembad is lekker groot en diep met een heerlijk terras erbij en erg overzichtelijk. Limonade is allemaal nep en mierzoet, bier is ook minder alchohol dan een normaal biertje. Je mag maar 2 drankjes per keer dus je loopt je het lazarus naar de bar. Het eten is aardig, niet culinair maar altijd wel voor ieder wat wils. Het park is erg schoon en ligt aan een doorgaande weg tegenover het strand dus daar ben je zo! Voor kinderen is er verder niks te doen, in de avond 2 keer live muziek, dat helaas niet uitnodigt om te blijven zitten. Wel een aanrader om een auto te huren want. Samos is echt prachtig! We hebben het goed gehad maar komen voor het hotel niet terug. Prijs kwaliteit klopt dus wel.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super genoten

Ella van der Tol- Baarssen
28-7-2019

Net terug van 2 heerlijke weken op Samos. Wat hebben wij genoten op dit prachtige eiland. Hotel village kampos is een gemoedelijk hotel. Lekker eten , mooie kamers, vriendelijk personeel en leuke zwembaden. Als we een suggestie mogen geven aan het hotel is het dat ze de prijzen iets hoger doen en dan de airco en extra handdoeken inclusief maken. Voor de rest helemaal top hier. Komen zeker terug.

Boek geen All in

AD
30-8-2018

Gezellig hotel All in was flauw: voor het meeste moest je betalen: frappé, gin tonic, bacardi cola... zelfs airco was 4€ daags. Mocht maar 2 drankjes per keer meenemen (ja, ook water) zelfs al was je met een gezin van 4. 2e bar was niet altijd open waardoor je een eind moest lopen voor je drank. Maaltijden vrij beperkt, vb. Per buffet maar 1 soort fruit aanwezig Gelukkig was er een supermarkt heel dichtbij Scooterverhuur Mirto was top Hotel zou super zijn als je geen All in boekt!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

D-reizen

Met pijn in mijn hart afscheid genomen

Patrick Coolen
8-6-2018

Het is een klein, maar prachtig resort met drie zwembaden en vlak aan zee. Heel gastvrij! Hoewel je met zowel ontbijt, lunch of diner niet heel veel keus had, zoals in grote resort, was de kwaliteit erg goed; wat m.i. veel belangrijker is. De medewerkers waren allemaal heel vriendelijk met name de medewerkers achter de bar: fantastisch! Altijd met een lach en Petra soms zelfs dansend. Aan het eind van je vakantie word je gevraagd hoe je het vond en wat er verbeterd kan worden. De Griekse avond met BBQ was heel gezellig; goede entertainment. Het hotel ligt aan een boulevard met souvenirwinkels, restaurants en autoverhuur. Niet duur overigens: ik betaalde voor een Picanto 25 euro voor een hele dag! Benzine is duur. Het strand hoort niet bij het resort: jammer. Samos is een prachtig eiland. Met pijn in mijn hart heb ik afscheid genomen. Ik ga er misschien nog een keer terug naar Kampos Village Resort. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Gereisd Alleenreizend in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super

D.e.
10-2-2018

Kampos village is een rustig dorpje wat niet een lekker loopje heeft. Maar wel veel restaurantjes en winkeltjes. En mooi aan het kiezelstrand. Onze dochter kreeg wel een groenige gloed in haar blonde haar van het zwembad.. veel schoonmaakmiddelen in het water. Wij hadden all-in. Lekker.. goed eten, drinken ok niet het A-merk Maar heel tevreden

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

leuk hotel

sylly
7-9-2017

leuk hotel, zeer vriendelijk personeel, eten goed maar weinig gevarieerd, niks mis met dit hotel alleen moet je hier een auto huren als je wat verder wilt dan dit kleine dorpje

Gereisd Met partner in augustus 2017

Heerlijke vakantie gehad

Lino
17-8-2017

Net terug van geweldige vakantie! Goed personeel waarvan 1 Nederlandstalig. Vrienden kwamen langs...die hadden ook geweldige kamer. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Gezellig en schoon hotel met vriendelijk personeel

Angelique
27-6-2017

Wij zijn 12 dagen bij Kampos Village geweest. Leuk hotel in de vorm van een dorp. Alles heel schoon. Kamers netjes, bedden hard.

Allin wat minder weinig variatie in lunch en diner en jammer dat er weinig echt Grieks eten geserveerd werd. Wij zijn dan ook een paar x uiteten geweest. Ontbijt simpel maar genoeg keuze. Allin was tot 23.00 hierna is het echt klaar. Met de lunch staan mensen voor de deur te wachten en in de avond zitten de mensen al 3 kwartier voor tijd al aan de tafeltjes waardoor er tot ongeveer 20.30 geen plek meer is. Limonade is aanmaak en is mierzoet, personeel weet dat maar er wordt niets aan gedaan. Helaas maar 1 bar open.

Tijdens Griekse avond en een zanger geldt ook tot 23.00 maar optredens zijn tot 24.00 maar mensen lopen na 24.00 weg omdat ze voor de drankjes moeten betalen, jammer.

Bedjes bij zwembad al vaak gereserveerd met handdoeken. Veel naar het strand geweest. strandtent Island aanrader.

Votsalakia is een rustig dorp waar niet veel te beleven is.

Gereisd Met partner in juni 2017

Aangenaam verrast !!

Joop en els
10-6-2017

We hebben er een buitengewoon leuk verblijf gehad. Toen we kwamen was net het begin van het zomerseizoen en waren we met meerdere Nederlanders. Toen we gingen waren er 90% uit Scandinavië. Maar dat geen probleem. We kregen een kamer aangeboden aan de zijkant maar toen we vroegen om een kamer aan de voorkant kregen we die gelijk !! Daar vandaan hadden we een prachtig uitzicht voor 15 dagen. Inrichting is eenvoudig maar goed en wordt keurig schoon gehouden. Het park is een klein dorpje met 3 verschillende zwembaden en verschillende thema's. Er was ook nu al kinderanimatie en een lifequard. Het personeel was allemaal erg vriendelijk en beleefd. Strand is dichtbij maar helaas moet je in Griekenland je strandbedje met parasol apart betalen... 5 euro voor 2 personen. Winkeltjes om de hoek en een auto/ scooter huren is een must als je het prachtige eiland wilt gaan bekijken en huren is niet duur. Het eiland en de accommodatie hebben ons aangenaam verrast door de rust die overal van uit gaat

Gereisd Met partner in mei 2017

Helemaal oke

wil
30-5-2017

Heel schoon en net appartementen complex. Kamers erg ruim en zeer schoon. Alles is heel erg goed onderhouden en heel het personeel heeft klantvriendelijkheid er hoog in het vaandel staan. Aanraader dus.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aparthotel info

• Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Open haard
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Kampos Village Resort in Votsalakia / Kambos , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Kampos Village Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.