Appartement Huis Rena

Appartement info

0Tonen op kaart

14 Reviews over Huis Rena

• 8Karel en Yvonne24-06-2013

Prima gelegen ruim appartement met groot dakterras

Wij lieten ons niet afschrikken door een nogal negatieve beoordeling hier en onze keus bleek niet verkeerd. Wij hadden de gehele op deze foto zichtbare bovenetage bestaande uit 2 slaapkamers, douche/toilet en zeer ruime en compleet uitgeruste eetkeuken met aansluitend zeer ruim balkon; met daarnaast nog een 2e balkon bij de slaapkamer. Gewaardeerde extra was de klamboe. Meer dan genoeg restaurantjes binnen loopafstand om iedere dag ergens anders te gaan eten en op het (kiezel)strand met parasol en stoeltjes ben je met 2 minuten lopen. Pluim ook voor de autoverhuurder voor de gratis upgrade; het rijden in dit berglandschap kon deze pittiger motor goed aan; de wegen zijn niet druk en de uitzichten zijn geweldig. Niks geen waslijnen gezien!

• 2de vries22-09-2012

dit echt noooooooooit meer

zeer oud je zit bij de verhuurders in de achtertuin onder de waslijnen

• 7vermeiren11-08-2009

prima huis. simpel, schoon, charmant

Eigenaren wat stug. Het huis is eenvoudig en charmant, rustig, schoon. 2x p/w schoongemaakt en bedden verschoond. Prima vakantie gehad.

• 8Linda en Ton Keus06-09-2008

Een echte aanrader

Leuk en gezellig complexje, vriendelijke mensen. Wij hebben het appartement gehad 1ste etage met ruim dakterras met uitzicht op zee en bergen. Karig maar wel functioneel ingericht, 2x per week schoonmaken en beddegoed/linnen verschonen (kwaliteit daarvan is voldoende, je bent tenslotte op vakantie). Direct aan het strand, het wat drukke Votsalakia op loop afstand, heb je geen last van. Aanrader is Ormos, leuke terrasjes, beter daar dan in het erg toeristische Votsalakia. Huurauto is wel een must als je op Samos bent.

• 8Twanet22-10-2007

Rena's House Bij aankomst werden we verwelkomt met een koel glas limonade en baklava. Op de tafel stonden bloemen uit eigen tuin. Het appartement was proper en schoon, goede bedden, airo tegen betaling. Ligging is dichtbij tavernes en strand. Auto noodzakelijk, maar dan zie je ook wat van dit prachtige eiland. Voor herhaling vatbaar!

• 7Mien Vos18-10-2007

Wij waren een week in de 4 kamer bungalow, 3 slaapkamers en 3 badkamers. Het was er schoon, met bloemen op tafel als welkom. Er werd goed schoongemaakt. Er stond een splinternieuw koffiezetapparaat. Uiteraard zijn bed en badkmaer thuis van een andere kwaliteit, maar het was goed te doen. De tuin stond er ondanks de droogte heel mooi bij, met rozen, zinnia's, dahlia's. Een goede honderd meter lopen en de zee! Prima restaurantjes vlakbij, met voortreffelijk eten.

• 4Monique18-08-2007

Net weer thuis uit bungalow Rena.Vorig jaar waren wij er ook, en het is er zeker niet op vooruit gegaan!!!De mensen zijn er erg aardig maar het huisje was ronduit vies.Verder was de ene slaapkamer aan het huis aan de voorkant nog verder weggezakt dan vorig jaar het geval was de muggen vlogen gewoon door deze spleet naar binnen.Het is erg jammer dat onze touroperator het voor deze dure prijs verhuurt, mag in deze staat wel voor minder!!O. Ja, de bedden waren net als vorig jaar bijzonder slecht vooral aan mijn kant zat er een kapot spiraal in wat de nachtrust niet echt ten goede komt.Erg jammer allemaal.Wij gaan er volgend jaar in ieder geval niet meer terug naar toe!!Terwijl het er best goed en vooral SCHOON zou kunnen zijn

• 3jolanda13-08-2007

Slecht/ tot niet onderhouden huisje dat apart ligt van het complex. Instortingsgevaar en zeker geen onderhouden tuin zoals de reisgids vermeld. Ook werd er slecht tot niet schoongemaakt.

• 8Jasper en Coby07-08-2007

Wij waren in juni 3 weken op Samos en verbleven in de 2/3 kamerbungalow Rena. Samos is een mooi eiland, wil je iets zien dan is een auto wel noodzakelijk. de bungalow is ons prima bevallen. Veel privacy lekker dicht bij het strand. de eigenaren zijn hele lieve en gastvrije mensen.Een echte aanrader.

• 8Monique26-07-2007

Ontzettend fijn huisje vlak bij zee.Minpuntje toen wij er vorige zomer waren,w.c loopt continue door, de bedden liggen niet zo lekker,maar kan ook persoonlijk zijn, koffiezetapparat was kapot, t.v deed het niet, maar dat gaf voor ons niet .Maar de kinderen wilde graag wel eens even kijken.Voor de rest geweldig.Over 14 dagen gaan we weer, ben erg benieuwd hoe het dan is

Appartement Huis Rena info

Facilities