Appartement Golden Sand

7.3Goed

Griekenland, Samos, Votsalakia / Kambos

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 284p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Meer appartement info

13 reviews over Appartement Golden Sand

• 2019
    7km koot26-05-2019

mooie locatie voor wandelaars en rustzoekers

""Golden Sands"" is precies wat voorgaande recenties weergeven..Wij hadden een upgrade genomen dus zeezicht vanaf je balkon.Vanuit het complex kan je makkelijk een auto huren hebben wij gedaan bij autoverhuur full insurance dus geen gezeur. Apartementen zijn gedateerd maar omgeving maakt alles goed.wij zijn geen wandelaars en hebben de mooie locaties in 7 dagen gezien..Het zwembad en bar waren nog 1 week gesloten toen wij kwamen dat vonden we wel minder omdat je daar wel voor geboekt had...Maar eigenaars doen alles om het je naar de zin te maken !

Gereisd met partner in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    9Hennie van Schravendijk22-08-2018

Super

Niet voor mensen dei slecht ter been zijn of met een Rolstoel

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Bas Visser20-08-2018

Voor herhaling vatbaar

Goed hotel, wel echt Grieks dus niet alles is up-to-date maar wel schoon,heel vriendelijk personeel. Lokatie is één van de mooiste op Samos. Vanuit hotel loop je zo het zandstrand op en het zwembad bij gebouw B is heerlijk rustig. Let wel op: alle reisorganisaties tonen alleen foto's van gebouw B. Echter in dat gebouw bevinden zich de duurdere appartementen en de minder dure studio's bevinden zich allemaal in gebouw A waar dus geen foto's van zijn afgebeeld. Was voor een tegenvaller en hebben we als misleidend ervaren, (als is gebouw A op zich ook goed), Het kleine en wat gedateerde zwembad bij de poolbar valt ook wat tegen. Poolbar is trouwens om 19:00 uur dicht en dan is het dus ook stil in dit hotel. Voor rustzoekers en gezinnen met kleine kinderen uitstekend, voor jongeren die van stappen houden waarschijnlijk te saai.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 5Miriam07-08-2018

Accomodatie valt tegen - ligging perfect !

Foto's op website zijn niet up to date. Golden Sand kent 2 gebouwen een oud en een nieuwer. In het oude gedeelte zéér kleine kamertjes, benauwend en echt aan vervanging toe. In het nieuwere gedeelte meer ruimte, mooier uitzicht en een veel mooier zwembad. Helaas zonder barservice (al is die bar er wel). Ontbijt is zeer karig, geen variatie. Cappucino of verse jus bij het ontbijt moet je apart betalen. Ze doen echt enorm hun best maar de accomodatie is ons erg tegen gevallen. De ligging daarentegen is prachtig. Mooi zandstrand met service.

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

8De groot10-06-2016

Helemaal super , rustig , geweldig mooi zandstrand

Voor de rustzoeker een geweldige locatie , Een mooi schoon zandstrand .een zeer zorgzame gastvrouw en schone kamers deze worden elke dag bij gehouden . Voor de sportieveling kan je hier heerlijk lopen en fietsen . Om Boodschappen doen moet je vervoer hebben maar als je een lijstje geeft aan de gastvrouw wordt alles bezorgt . Wij gaan hier zeker nog eens naar toe.

Gereisd met partner in juni 2016

• 0travelguide06-12-2009

vervolg.......

... Het vervolg op hieronder al vermeldde verhaal.... Kamers worden dus wel goed verzorgd, receptie slecht te vinden. Hele hotel wordt ook gedragen op 1 meisje die receptie en schoonmaakwerkzaamheden doet en is ook aanspreekpunt. Zij is zeer vriendelijk en erg behulpzaam, maar kan ook niet alles dragen, wat jammer is, want locatie is erg mooi! je hebt village zijde, die is nieuwer en het oude gedeelte met studio's en ook app. qua ruimte is de de village zijde beter en appartementen zijn ook mooier/ groter. Uiteraard kosten deze ietsje meer. ligbedden en parasols aanwezig op het strand, tegen een vergoeding (2p. 6 euro hele dag) Het ontbijt is elke dag hetzelfde, dus niet echt een aanrader.... Maar tijdens mijn werk als travelguide was het wel 1 van mijn favoriete hotels qua strand en omgeving en RUST! huur een wagentje enn verken het eiland (44km lang , 19 breed) Het is er prachtig en veelzijdig, voor wandelaars: ga in april/ mei, overal alles in bloei, waanzinnig!!!

Zakelijk gereisd in januari 2009

• 7travelguide06-12-2009

je zal het nooit vergeten!

Fantastisch mooi groen en van buiten ziet het er prachtig uit! Het strand is werkelijk een plaatje en heerlijk met zand. Je kunt ook heel ver het water in lopen voordat het echt diep wordt, dus voor kleine kinderen en mensen die niet kunnen zwemmen is het uitermate geschikt! Voor echte liefhebbers van een groene opgeving en veel rust, de ideale plek. het hotel ligt namelijk 4 kilometer van het dorp Kampos/votsalakia vandaan(40 min met de voet). De paden binnen het hotel zijn wat stijl, omdat het op de berg gebouwd is. Dus voor mensen die slecht ter been zijn is het niet aan te raden. Het strand ligt onder het hotel, dus gelijk aan het strand. De appartementen zijn niet zo goed onderhouden en echt minimaal ingericht, wat heel erg jammer is. Ga je naar dit hotel, verwacht dan zeker geen luxe!!! De kamers verden verder goed onderhouden en waren erg schoon, (3x per week wissel lakens en handdoeken) receptie is niet aanwezig, die is in hotel votsalakia 4km verder, lees hieronder verder

Zakelijk gereisd in april 2009

• 8Bas & Nancy18-09-2009

Heerlijke vakantie gehad

Als je echt voor rust gaat is Golden Sand een absolute aanrader. Niet voor mensen die slecht ter been zijn want het is continue heuvel op heuvel af en het strand is te bereiken via een stenen trap van ong 50m. Voor mensen die goed ter been zijn is dit prima te doen! Strand is erg mooi en zeer geschikt voor kinderen (geen keien/rotsen en lang ondiep). Strandbedjes kosten E 3,- ps p dag. Aan de overkant van de weg is enkel een restaurant te vinden (erg goed) en voor de rest is er niks. Voor winkels, pinnen en andere restaurants moet je met de taxi (enkele reis 5,50 euro), lopen is ong. 3 kwartier heen en 3 kwartier terug. Wij hebben in het nieuwe gebouw gezeten en dat waren prima appartementen aan het zwembad. Schoonmaken werd prima gedaan en om de 3 dagen ong. Het ontbijt stelt echt niet zoveel voor, dus beter zelf voor zorgen. Al met al een heerlijke vakantie gehad bij Golden Sand!

Gereisd met partner in september 2009

• 8Bas & Nancy18-09-2009

Heerlijke vakantie gehad

Gereisd met partner in september 2009

• 8paul 16-08-2007

We waren hier in september 2006. De ligging is prachtig. Mooie tuin, veel bloemen en vruchten.Er zijn twee gebouwen. Het oude gebouw is,ronduit, niet meer van deze tijd. Het nieuwe gebouw is mooi en goed. Het probleem is dat je niet weet in welk gebouw je terecht komt.Wij begonnen in het oude gebouw en schrokken toen we aankwamen.Het appartement was piepklein,donker en slecht ingericht en met een heel klein terras. Na 5 dagen,en veel vragen, konden we naar het nieuwe gebouw. Er is geen receptie en je moet zaken doen met de poolse schoonmakers.Die zijn erg behulpzaam en vriendelijk maar kunnen geen beslissingen nemen. De eigenlijke eigenaren zie je niet. De touroperator heeft ons goed geholpen.

Gereisd met partner in augustus 2007

Appartement Golden Sand info