Appartement Evagelistria

Appartement Evagelistria
9,5

14 tips over Appartement Evagelistria

Fam. Kramer, 16-10-2017
Huur een auto of scooter! (kan bij de eigenaren) op Samos is zoveel moois te zien!
Martino, 6-9-2017
Openbaar vervoer is er niet. Als je verder weg wilt ben je toch wel gebonden aan een brommertje of auto.
Henk, 20-7-2017
Huur je auto bij Mario is goedkoper en prima verzorgd

driedonksjan, 17-10-2015
Heerlijk en voor goede prijs eten bij Bill en Salome
Belinda, 6-8-2014

De kamers zijn niet groot maar prima en knus. Vorig jaar voorzien van nieuwe badkamers en kozijnen wat heel prettig is. De kamers aan voorzijde bij het zwembad zijn fijn als de kinderen kleiner zijn. De achterzijde is wat koeler aan de schaduwkant.

Tips in Votsalakia: Chesters on the Beach, Argos, Finikas. Pizzeria.

Toeristische tips: grot van Pythagoras, pythaghorion, Samos stad (de stad van de Grieken), nachtegaalvallei, Valsamos beach aan de ruige westkust (wel met 4-wheeldrive!)

Jos, Mirella en Tijmen, 23-7-2014
Lekker eten is het bij Chester's, Blue Bucket en Nostos.

Theo Hanselaar, 19-11-2013
Hoewel de super schone studio aan de kleine kant was , hebben wij hier het reuze naar ons zin gehad. Wel zouden wij de volgende keer een groter twee kamer appartement nemen.
russcher, 5-10-2013
boek in mei of augustus dan tussen 25 en 27 graden
Marleen, 23-9-2013
Voor wie iets van het eiland wil zien kan voor de excursies gaan, maar beter nog, zelf een auto huren en tal van zaken gaan afzien, zoals er zijn de watervallen van Potami (zwemkledij meenemen !!!!) Kokkari een prachtig havendorpje, Agio Konstantinos waar je op het strand kunt eten, De vallei van de nachtegalen en zoveel meer !
benno wittebrood, 18-8-2013
Restaurant Argi is nieuw in 2013, gestart door een ober, Marios, die de crisis te lijf gaat met fantastisch eten, hard werken en griekse vriendelijkheid, je komt hem naast de supermarkt vanzelf tegen, ga op de heerlijke geur af!