Appartement Evagelistria

Meer appartementinfo

106 reviews over Appartement Evagelistria

• 8Fam. Smit15-10-2019

Heerlijk!

Fijne appartementen. Hadden de eerste nacht een appartement met een erg krappe douche, een niet goed werkende koelkast en het was erg warm aan de zuidkant, met uitzicht op het zwembad. Maar gelukkig mochten we ruilen en kregen een ander (2-kamer)appartement aan de noordzijde en op de begane grond. Perfect en snel opgelost door de zeer vriendelijke eigenaren en hun zoons. Evagelistra ligt op loopafstand van het geweldige strand en dichtbij vele taverna's. Groot voordeel van Votsalakia is, dat het aan de zuidkant van Samos ligt, omdat het in augustus flink kan waaien vanuit het noorden, de 'meltemi'. Dus een rustigere zee. Tip: een auto (of scooter) huren om Samos te bekijken is zeker aan te raden. Elke dag werden de afvalbakjes van het appartement verschoond en om de 2 dagen schone handdoeken. Bij het zwembad erg zware ligbedden die eigenlijk niet verplaatsbaar zijn, wat wij wel jammer vonden. Gastgevers top! Samos is super!

• 9Ronald21-09-2019

Voo herhaling vatbaar.

Weet dat je voldoende cash geld mee moet nemen. Geld uit de flappentapper kost geld. Accommodatie was top. Vriendelijke behulpzame eigenaar. Zij verhuren ook auto's en scooters tegen een goede concurrerende prijs.

• 8Sas14-09-2019

Geweldig

Mooi appartement, lieve eigenaren, auto uren via de zonen van de eigenaren. Altijd een vriendelijke begroeting, een praatje. Schoonmaak is top! En de locatie is geweldig, de restaurants zijn op loopafstand van het appartement. Handig met kids! En ook wanneer je niet elke dag een auto wil huren

Met jonge kinderen

• 8Paul Heeringa03-07-2019

Heerlijk 👍

Leuk appartement met ( uitmuntende ) Griekse gast vrijheid. Familie runt dit appartement en staan altijd klaar voor je. Geven je tips over Samos Wij hadden een 2 kamer appartement en daar was alles aanwezig wat je nodig heb voor een vakantie in Griekenland . Kamers zijn schoon en zien er verzorgd uit. Tussen de 250 mtr. en 1500 mtr. zijn er meer dan voldoende goede eetgelegenheden. Tip : ga naar Argo’s Wij gaan nooit twee keer naar hetzelfde appartement, maar hier komen we nog een keer terug.

• 8Mary09-06-2019

Prima, goede locatie

Prima appartement. Wij waren er 5 dagen. Studio dan net te doen. Klein maar schoon en netjes! Zoals gebruikelijk in Griekenland : kleine badkamer, hier een wel heel erg kleine douche. Goede locatie, rustig maar alles op loopafstand. Chesters aan het strand fantastische strandbedden maar ga eten bij Angelo's! Wij zouden hier best nog eens terug willen gaan maar kiezen dan wel voor een groter appartement.

• 8Wijnand Hollander08-06-2019

Wij zijn echte Griekenland fans, met name het kleine schalige spreekt ons aan. We zijn de afgelopen jaren 14 jaar op Kos geweest en hebben daar heel wat Griekse vriendschap op gedaan, Dit jaar voor de 3e keer naar Samos, bij Evangelistria. Een fijne familie die zorg draagt voor een heel prettig verblijf. Vakantie moet je zelf beleven. Autoverhuur bij de familie is prima geregeld. Restaurants en winkels op steenworp afstand. Vertier moet je zelf gaan zoeken, rust daarin tegen 100% gerandeert. Voor Griekse begrippen vind ik de appartementen c.q. kamers uitstekend. Het is geen 5 * lux resourt, nee, hier vindt je het echte Grieks gevoel. Het eiland zelf is een oase als je de plekken weet te vinden. Was verliefd op Kos, maar heb een nieuwe liefde gevonden, Samos, ik hoop er ook, net als op Kos, nog jaren te komen

• 2018
    9Pieter11-10-2018

Erg gunstig gelegen, kleinschalig, gastvriendelijk

Gunstig gelegen kleinschalig appartementenhuis. Bagage wordt per auto van de busuitstap naar het appartement vervoerd, omdat de transferbus de laatste paar honderd meter de straat niet in kan. Verwelkoming met een fris drankje. Diverse restaurants, terrasjes, strand, supermarkt op ca 5 minuten loopafstand. Zeer vriendelijke eigenaren. Men heeft een appartement aan de voorzijde = zonzijde (erg warm) of de achterkant met vrijwel hele dag schaduw. Vrij kleine langwerpige balkons met parasol. Zwembad met voldoende ligbedden. Kamer en slaapkamer basic, maar ruim voldoende ingericht. Erg kleine doucheruimte. Mogelijkheid om bij de eigenaar een uitstekende auto te huren tegen een goede prijs. Vrijwel elke dag kwam de vrouw des huizes vragen hoe het allemaal ging en we kregen bij de uitcheck een fles wijn mee naar huis. Airco, zeker aan de voorzijde aan te bevelen. Geen tv aanwezig, wel redelijke wifi verbinding.

• 9lodewijk16-09-2018

Top locatie; rustig gelegen, dichtbij bij het gezellige dorpje en strand. Het appartement wordt gerund door een lieve familie. De twee broers staan 24uur voor je klaar, vertellen graag over Samos, zijn zeker niet opdringerig en hebben ons super geholpen. Ook hebben we een splinter nieuwe scooter gehuurd, voor een mooie prijs en alles goed geregeld. Wij zouden zeker naar dit appartement terug gaan!

• 10Myra en Dick01-09-2018

Net terug van een heerlijk verblijf in Evagelistri

Alles klopt bij Evagelistria, ligging, rust, hartelijkheid. En wat heel fijn is dat je een auto kunt huren bij de familie.... Top geregeld allemaal.

• 10Irene en Romy04-08-2018

Heerlijke vakantie gehad

Bij aankomst enorm gastvrij ontvangen. Vervolgens hebben we een heerlijke tijd gehad in Votsalakia. De eigenaren van het appartement helpen je overal mee. De ligging was rustig en een paar honderd meter verderop sta je met je voeten in het zand. Het dorpje bestaat uit een lange weg, hier zijn veel leuke restaurants en wat leuke winkeltjes. Wij hebben een topvakantie gehad!

Met vrienden

14 tips over Appartement Evagelistria

• Theo Hanselaar, 19-11-2013

Hoewel de super schone studio aan de kleine kant was , hebben wij hier het reuze naar ons zin gehad. Wel zouden wij de volgende keer een groter twee kamer appartement nemen.

• Jos, Mirella en Tijmen, 23-07-2014

Lekker eten is het bij Chester's, Blue Bucket en Nostos.

• Marleen, 23-09-2013

Voor wie iets van het eiland wil zien kan voor de excursies gaan, maar beter nog, zelf een auto huren en tal van zaken gaan afzien, zoals er zijn de watervallen van Potami (zwemkledij meenemen !!!!) Kokkari een prachtig havendorpje, Agio Konstantinos waar je op het strand kunt eten, De vallei van de nachtegalen en zoveel meer !

9 vragen over Appartement Evagelistria

• Martino, 29-06-2017

Kluisjes?

Weet er iemand of er kluisje aanwezig zijn in de appartementen?

Rinus Lasschuyt, 24-07-2017

Nee, maar zijn ook niet nodig.

• Nel, 24-06-2015

2 kamer appartement

Waar zijn de 2 kamer - appartementen ? Hoeveel huisjes zijn er en hebben ze ook 2 kamers ?

Tommie, 03-08-2016

Ik weet dat de 2 kamer appartementen boven en beneden zijn, van de huisjes weet ik niets.

• stroop5wafel, 21-06-2015

[email protected]

zijn er inmiddels wel kluisjes op de kamers?

Tamara, 13-07-2015

ik denk het eigenlijk niet. staat nergens aangegeven namelijk. ik kan ook geen site vinden.

Tamara, 13-07-2015

Dat vraag ik me ook af!