Appartement Elli

Appartement Info

Meer appartementinfo

1 review over Appartement Elli

• 8J. Wolfs05-11-2009

Leuk appartement, rustige ligging.

Voor griekse begrippen ruim appartement. Klein keukentje met genoeg keukengerei. Doucheruimte had wel wat groter gemogen. Eigenaresse hebben we via de schoonmaakster ontmoet omdat we wat vragen hadden. Eigenaresse zie je normaal niet maar ze had wel div. telefoonnummers achtergelaten voor het geval er iets mocht zijn. Schoonmaakster (ben even haar naam kwijt) heeft trouwens een heel leuk restaurant aan de zee en een leuke familie waar we heerlijk hebben gegeten. Votsalakia is eigenlijk een lange weg, maar toch heel gezellig en genoeg vertier. We denken er over om toch nog een keer terug te gaan.

Met vrienden

0 tips over Appartement Elli