Villa Eleonas Village

10 reviews over Villa Eleonas Village

• 2018
    9claudette11-09-2018

zeker terug

eleonas village met eigen zwembad. Super uitzicht, veel privacy. schoon, goede bedden.Ligging prima. kleinstukje omhoog autootje is een aanrader. Dorpje is 5 minuten rijden maar zou lopend te ver zijn, althans omhoog/terug.Het ene restaurant is nog beter dan het ander en allemaal zeer betaalbaar. Anna's restaurant is een aanrader. Zoals Anna de boel bestiert lijkt het wel alsof ze kolonel in het leger geweest is. Zeer amusant om te zien en het eten is super lekker. Echt doen en ga of reserveren of op tijd want het zit iedere avond vol!!! Samos ..groen , bergen en genoeg te doen wel erg veel bochten...daar moet je tegen kunnen!!!!helaas slechte /nauwelijks wifi bij eleonas. Toch wel heimwee!!! Nog vergeten te vermelden dat je ff moet wennen aan de airco..omstandigheden. zodra je iets open laat staan gaat ie uit..dus deuren ramen en alles constant sluiten ;ffff uitgaan is wat je zelf leuk vindt..voor ons was het lekker uit eten en een duik in eigen Zwembad....geen disco ed .dat is volgens mij aan de andere kant

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10Emma05-08-2018

Geweldig

Het was echt super mooi. We kwamen aan en werden gebracht naar de bovenste villa. We hadden een huis voor 4 personen geboekt maar kregen die voor 6 personen. Een grote infinity pool met heel mooi uitzicht. Heel schoon en netjes. Goede service. Klein nadeel was dat de airco de woonkamer niet heel goed koud kreeg. De airco in de slaapkamers deden het wel heel goed.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

9Pieter 25-09-2017

Grenst aan perfectie

We hebben al heel wat vakanties in Griekenland doorgebracht, maar de accommodatie van Eleonas Village in Votsalakia, Samos spant toch wel de kroon. Onze 4 persoonsvilla met de naam Erato voldeed praktisch aan alle eisen. Zeer volledig ingericht met zelfs een strijkplank/-ijzer, grote flatscreen tv met BVN, privé zwembad en een hele kattenfamilie als dagelijkse bezoekers. Omdat we met 2 personen waren, hadden we een zee van ruimte en hebben we uiteraard geen gebruik gemaakt van de 2e slaap- en badkamers. Dorp met vele restaurantjes, strand, supermarkt en bakker te voet bereikbaar over een hellende weg in ca 15 minuten (1,4 km enkele reis). Prachtige stranden op ca 5 a 10 minuten autorijden. Fietshuur in het dorp. Vriendelijke ontvangst van eigenares met fles wijn en water. Klein minpuntje de soms matige ontvangst van wifi.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Wicher09-08-2017

Fantasties heerlijk relaxt

Heerlijk rustig met eigen zwembad en vrijstaand zodat je fijn in je uppie kunt genieten zonder drukte van anderen om je heen, en werd er regelmatig netjes schoongemaakt (zwembad ook) en beddengoed verschoond. Er mag wel wat vaker worden gesnoeid aan de bomen/struiken omdat die het uitzicht op zee beginnen te belemmeren. In Mei was er niet altijd iemand aanwezig bij receptie oid maar eventueel wel per telefoon om even snel iets te regelen of te vragen ivm storingen.

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Roy Karstenberg01-07-2017

Geweldige ruime en mooie accommodatie

Alle comfort en de verschillende huizen waren zo gebouwd dat iedereen voldoende privacy behoudt.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• 9Jan Dettmeijer05-08-2016

Heerlijk Huis

Een heerlijk huis met prive zwembad.Prima ingericht met goede airco in alle slaapkamers. Heerlijke douche met altijd warm water. Goed uitgeruste keuken en natuurlijk een lekker zwembadje. Niet diep, maar wel heerlijk om in te dobberen. Hele lieve eigenaars die regelmatig heerlijk verse producten kwamen brengen, die je overigs ook zelf mag plukken(tomaten en ander verse groeten maar ook citroen enz) Ook kregen we verse meloen en eieren.Een heel fijne accomodatie en lekker dicht bij supermarkt en de heerlijkste eettentjes.Je kan ook ontbijten en een drankje nuttigen. Heerlijke vakantie gehad en gaan zeker weer.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Linda daamen28-07-2016

To good to be true

Top lokatie Mooie plek , goede service , privacy

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Alex11-11-2015

heerlijk huisje

Wij vonden dit na 5 keer Griekenland absoluut het best afgewerkte huisje, met een gezellige en complete inrichting. Om de 3 dagen wordt alles schoongemaakt, inclusief het privézwembad. Een prettig idee dat gastvrouw Yasmin 24/7 mobiel bereikbaar is (woont dichtbij). Draag altijd slippers i.v.m. kans op schorpioentjes. De huisjes zijn niet geschikt voor hele kleine kinderen of ouderen die slecht ter been zijn (diverse trapjes, plateaus en kleine hoogteverschillen zonder balustrades). Er is een mooi kiezelstrand op loopafstand (taverna Vangelis) of een groot zandstrand op 2 km (Psilla Ammos). Je vindt nergens het plaatsnaambord Votsalakia, dus hou Kampos aan, wel zo handig om te weten als je net aankomt. Ondanks het hoogseizoen (begin augustus) was het niet overdreven druk of toeristisch.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

2 tips over Villa Eleonas Village

• Pieter, 25-09-2017 Rapporteren

Auto en fietsverhuurder Mirto rentals (naast de Proton supermarkt) beschikt over een e-bike. Huurprijs (2017) 10 euro per dag. Wel elke avond aan de oplader leggen!

• Pieter , 25-09-2017 Rapporteren

Neem een zaklamp mee, handig bij tijdelijke uitval van elektriciteit (hadden we 2x) en bij het 's avonds lopen van/naar restaurantjes in de hoofdstraat. Kattenhaters zijn hier niet op hun plaats, kattenliefhebbers kunnen brokjes kopen in de supermarkt. Redelijke mountainbikes en zelfs 1 e-bike te huur bij Mirtorentals in de hoofdstraat vlakbij supermarkt Proton.

3 vragen over Villa Eleonas Village

• Dennis , 09-08-2019 Rapporteren

vliegen / wespen

Hoe zit het met de vliegen en wespen eind september?

• Helmi, 15-10-2017 Rapporteren

Supermarkt in de buurt

Is er een grote supermarkt en een bakkertje in de buurt. Ik weet dat er een goede bakker zit bij sirenes village app. Maar dat zo aan de andere kant can het plaatsje.

Pieter, 21-05-2019

Supermarkt en bakker in de doorgaande weg van het dorp, ca 1,5 km van Eleonas.

• Jan, 29-12-2015 Rapporteren

Lopen

Hallo

Kan je mij vertellen of het van de villa aan te lopen is naar Votsalakia? En zijn er erg veel schorpioenen?

Pieter, 23-09-2017

Het is 1,5 km lopen naar de hoofdstraat waar de bakker en supermarkt, restaurantjes etc. zijn. Het is wel een dalende resp.stijgende weg en s avonds is een zakkamp min of meer noodzakelijk. Wij hadden in september 2 schorpioenen, eentje in de badkamer, de ander op het terras. Gelukkig was het met een schoen snel einde schorpioen.

Villa Eleonas Village info

• Aantal personen2 tot 4