Géén boekingskosten

Appartement Blue Horizon

GriekenlandSamosVotsalakia / Kambos

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Blue Horizon voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews
  • 8.7Ruimte

Appartement info

3 Reviews over Blue Horizon

• 9LGHC Stassen05-05-2017

Groot Feest

Wij komen hier al voor de achtste keer! Het verveelt nimmer! Kinderzwembad en speeltuin en overdekte speelruimte. Ook voldoende amusatie voor ouderen. Trianta Rhodos mooi qua cultuur en natuur. Wat wil je nog meer op vacante! Altijd voldoende zon! Een aanrader zeker qua prijs en kaliteits verhouding!! DOEN!!!!

• 10Jamilli Lundgren23-06-2010

Bästa lägenhetsutsikten på ön

Blue Horizons lägenheter ligger fantastiskt med utiskt till Psili Amos, öns bästa strand och enda sandstrand. Varje morgon innan vi gick de 100 m ner till stranden, åt vi frukost på vår stora terass med rosor, granatäpplen och vindruvor hängandes bredvid en. Man såg utsikt över stranden och in till Votsalakia och bort till Limnionas. Nackdelen är att de tar ca 25min att gå in till Votsalakia så man får gilla att gå eller ta bussen, dom går ganska ofta och kostar löjligt lite.Annars fick vi skjuts ibland av snälla öbor som såg våra shoppingbagar. Vi hade en stor och rymlig, fräsch lägenhet. Fanns nog inget bättre ställe att bo på, på ön. Och i receptionen finns en liten affär därdu kan handla allt du behöver till frukosten plus öl och dyl=) Loved it!

• 9f.v.d.wall17-08-2006

Goed verzorgd, uitziend over de baai, vlak bij het strand. Netjes, vriendelijke bediening, schoon, winkel aan huis. Strand is goddelijk: fijn zand, niet snel diep dus uitermate geschikt voor kinderen, weinig verkeer.

Appartement Blue Horizon info