Appartement Aspres

6.5Voldoende

Griekenland, Samos, Votsalakia / Kambos

Op vakantie geweest naar Aspres?

6.5Voldoende

• 6.8Inrichting
  • 8.2Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

13 reviews over Appartement Aspres

• 7gaston_marloes23-05-2011

Samos

Ruime kamer, zeer gedateerd. Groot balkon. Je moet wel even lopen om in het dorp te komen. Huur een auto om Samos te leren kennen. Erg leuke week hier gehad.

Gereisd met partner in mei 1999

• 7Martin en Christine03-08-2010

Aspres ons vaste ’stekkie’

Misschien wel truttig maar wij blijven regelmatig steeds weer op de bonnefooi naar Samos en Votsalakia gaan en kloppen dan bij Aspres aan. Tot nu toe hebben wij altijd (nu zo'n zes keer) een goede sobere studio (bovenverdieping) met uitzicht op zee kunnen bedingen. De ligging is wat ons betreft o.k. Aardige mensen ook. Wat ons betreft een aanrader (a.u.b. niet met z’n allen nu ineens naar Aspres rennen). Samos/Votsalakia/Aspres blijft ons al jaren een soort ’thuisgevoel’ geven. Vandaar dus onze ’verslaving’.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 7Pim en Cindy01-08-2009

Zeker aan te raden

Voor die gene die niet veel op het appartement aanwezig is is dit een aanrader. Het appartement word 1 keer in de week schoongemaakt door het personeel, bedlinnen en handdoeken, welke zijn inbegrepen, worden dan ook verschoond. Mooie ligging, de zee aan de "zuidzijde" en aan de "noordzijde" het indrukwekkende Kérkis bergmassief met bijbehoorend natuurpark -reservaat, voor ieder wat wils dus. Het centrum van Votsalakia ligt op een kleine 5 minuten lopen vanaf het appartement. In het centrum zijn diverse kleine restaurantjes en winkeltjes gevestigd. Het enige minpuntje, als dit al wel zo mag heten, is de stevige wind in de avond. Buiten zitten met een hapje en drankje bij kaarslicht is niet echt mogelijk, maar gezien de wind wel lekker afkoeld ook weer niet zo'n groot probleem.

Aan te raden in Votsalakia zijn; - De grotten van Pythagoras ( de wiskundige ja ;-) ). - Anna's restaurant, erg lekker eten. - Psili Amos, het zandstrand net buiten Votsalakia.

Gereisd met partner in juli 2009

• 9Eleni29-08-2007

Dit app. is geweldig! Het is schoon, groot genoeg en de mensen zijn heel aardig. Het plaatsje is erg gezellig, niet te druk dus dat is heel prettig. De winkels in de omgeving zijn allemaal tot laat open en de restaurantjes ook. Je hoeft dus niet te denken dat de keuken om 22.00 uur al sluit, dit is echt niet zo. Ons verblijf in app. Apres en op Samos was geweldig!

Gereisd met partner in augustus 2005

• 7martin van zandvoort19-08-2007

prima appartementen complex We hebben er het met ons drieen vader moeder en kind goed kunnen vermaken. Zwembad binnen zicht prima onderhouden en gezellige baar en eigenaar. Dorpje supermarkt op loopafstand en veel restaurantjes met local food/ traditonal food

Gereisd met familie in augustus 2007

• 4R.S.01-02-2006

Door overboeking van een ander complex kwamen wij hier in een appart. terecht.door heel vernuftig pas en meetwerk was van een 2 pers app.een 4 pers(?)gemaakt, nauwelijks ruimte om te lopen.douche/w.c. alleen geschikt voor pygmeeën. keuken vergelijkbaar met caravankeuken,nauwelijks bruikbaar.interieur zeer krakkemikkig:losse deurjes in de keukenkastjes, balkontafel miste 2 poten, pannen hadden gegolfde bodemsZwembad prima, kinderbadje blijkt achteraf besmet met Giardia (paracyt), onze dochter is er nog steeds niet vanaf (half jaar nadien) eigenaresse niet warm en/of sympathiek 10 min lopen van prachtig, idyllisch (naakt)strandje(rots) met heel sfeervol cafe/terras, ook s'avonds erg gezellig Veel muggenoverlast, neem klamboe mee! en oordoppen i.v.m.feestvierende skandinaviers

Gereisd in februari 2006

• 8Kees de Boer11-01-2006

In tegenstelling tot de anderen vond ik het een prima accomodatie met goede faciliteiten.

Gereisd in januari 2006

• 3kees en ineke03-08-2004

maisonnettes prima, 2kamerappartementen eigenlijk niet te verhuren ( gevaarlijke situatie badkamer, matrasssen zeer slecht, te klein) Het uitzicht was prima. Plaats Votsalakia erg leuk.

Gereisd in augustus 2004

• 6corry,andy en michael16-07-2004

wij zijn er vorig jaar geweest geweldig !!! een vakantie maak je zelf tot een dolle boel daar heb je geen vier sterren appartement voor nodig. Wij vonden het geweldig maar zijn dan ook verliefd op Samos en dan zeker Votsolakia het is de schoonheid en de puurheid van de mensen wat ons trekt en niet de luxe van het appartement

Gereisd in juli 2004

• 5Tim de krijff27-02-2004

Op het eerste gezicht een leuk complex maar achteraf zonde van het geld !

Gereisd in februari 2004

0 tips over Appartement Aspres