Géén boekingskosten

Appartement Aphrodite (Kambos)

GriekenlandSamosVotsalakia / Kambos

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Aphrodite (Kambos) voor je op een rij gezet:

6.9VoldoendeScore uit 20 reviews

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

22 Reviews over Aphrodite (Kambos)

• 9Jovita Wind04-06-2019

Heerlijke minivakantie gehad!

Wij verbleven 4 nachten in een Superior Double with Sea View kamer. Mooie en schone hotelkamer met kitchenette (foto's op internet komen overeen met realiteit). Uitzicht op zee over het zwembad. Het personeel van het hotel doet er alles aan om het je naar de zin te maken, erg lieve mensen. Ook de eigenaar is erg behulpzaam. Het ligt aan de rand van het toeristische Kambos, met vele eetgelegenheden en een aantal bars en winkeltjes. Het zwembad is netjes en schoon (wordt elke dag schoon gemaakt door de conciërge van het complex), met gratis ligbedden. Op een paar honderd meter kun je ook gebruik maken van strandbedjes tegen een kleine vergoeding (hier hebben wij overigens geen gebruik van gemaakt). Het Griekse ontbijt, dat elke dag buiten wordt geserveerd, biedt genoeg keuze. Kortom, wij hebben een fijn verblijf gehad in hotel Aphrodite!

• 9Andre15-06-2015

Een kleinschalig maar zeer gastvriendelijk hotel!

Onze ervaring is de Junior suite welke modern is ingericht en van diverse gemakken voorzien. Wat ons heel erg aansprak is de grote mate van vriendelijkheid en hulpvaardigheid van het personeell, Daarnaast werken de baas (Yanni) en zijn vrouw (Dimitra) ook mee en bieden dezelfde gastvrijheid. Dimitra vervult tot grote tevredenheid de rol van gastvrouw. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op net mooie eiland Samos en dat is mede te danken een het personeel van Hotel Aphrodite te Samos. Een gevarieerd Grieks ontbijt buffel wordt buiten op een mooi overdekt terras geserveerd. Wij kunnen dit hotel zeker aanbevelen.

• 10Kenneth 17-05-2015

Rekommenderas varmt

Vår vistelse på hotellet var allt det vi önskat och uppfyllde våra förväntningar. Som första gäster för säsongen fick vi en enastående service från den vänliga personalen. Allt var rent och välordnat Och hotellets gård och poolområde är fint planerat med blommor och en fin liten lund där man serverar frukost. Den fina långa stranden ligger alldeles intill hotellet.

• 9mona-jan24-05-2014

Beautifull time!!Nice people!!I

I like Votsalakia, because there is pleasant and peacefull!The sea was very nice.We will recomend Aphrodite Hotel!

• 9T.Wammes03-09-2009

Zeker geen spijt; Echtpaar 60/65 jaar

Ondanks dat we tot onze schrik na het spontaan boeken een 5.4 beoordeling zagen staan,moeten we zeggen,dat deze beoordeling totaal niet in verhouding staat met de werkelijkheid. Wij zaten in het zg. nieuwe gedeelte,maar hadden niet de indruk dat het oude gedeelte verwaarloosd was. Ons apartement was keurig,dagelijkse schoonmaak,geen gebreken, goede douche en alles aanwezig wat er in hoort te zitten.Wellicht voor een gezin met kinderen wat beperkend in ruimte. Het complex werd goed onderhouden. De tuinman verzorgde de tuin e.d., het zwembad was fris en schoon,genoeg ligstoelen, een leuke bar met een happy hour. Zowel de eigenaresse was heel vriendelijk alswel het personeel; zowel bij de receptie, de bar en de facilataire dienst. De ligging was nog geen 5 minuten lopen van het centrum van Kambos. Al met al een prima accomodatie

• 7gert16-04-2009

goed Appartement

Vriendelijk personeel en eigenaresse. Oude gedeelte moet opgeknapt worden, is er wat stuk, no problem; Bed is hard. Omgeving is mooi, en als je gaat eten ga naar Akogiali van olga en nikos .

• 8Andre Rotteveel10-08-2008

Prima vakantie adres

Wij hebben in dit appartementen complex van een heerlijke vakantie genoten. We hadden de hele week een auto tot onze beschikking maar hebben hem lang niet alle dagen gebruikt. De plaats Kambos is een langerekte straat met daaraan veel appartementen complexen, restaurantjes, winkeltjes die bijna allemaal "gerund" worden door Griekse families. Dit maakt het een en ander erg authentiek. Ons appartement was klein, maar wel praktisch (alles wat nodig was was er) en schoon. Handdoeken om de dag verschoond, de lakens en schoonmaak om de 4 dagen. Het personeel was erg vriendelijk, met name de eigenaresse (Gula) die ons welkom heette met een lekkere cocktail en ons hele verdere verblijf vriendelijk bleef informeren hoe het met ons ging. We hebben regelmatig gebruik gemaakt van het heerlijke zwembad. Het is ons nooit overkomen dat er geen ligbedden vrij waren. De bar was goed en niet duur en de kwaliteit van het eten prima. Voor liefhebbers van rust en authenticiteit een prima adres

• 7corien22-07-2008

rustig complex, vriendelijke mensen.

Wij zijn net terug uit Griekenland met oa een week Samos. Aphrodite appartments is ons goed bevallen. We hebben zelf geboekt via internet en nadrukkelijk gevraagd om een appartement in het nieuwe gedeelte. het is wat verder van het zwembad, maar wel beter dan het oude gedeelte qua gehorigheid en ruimte.We waren met 4 personen en het enige nadeel was dat de bedden die erbij gezet worden niet erg lekker sliepen en dat de leefruimte door deze bedden wel erg klein werd, maar wat ben je nou binnen in de zomer....Het zwembad was lekker net als de bedden eromheen. De poolbar ging om 11.00 open voor drankjes en wat snacks. ( zeer goede prijzen) De airco moet je huren ( 5 euro per dag)en omdat die in de woonkamer zit heb je er in de slaapkamer niet zoveel profijt van! De ligging is goed, bijna aan zee, en meer dan genoeg eettentjes in de buurt. Een minimarkt zit op 2 minuten lopen. Als je op zoek bent naar een appartmentencomplex zonder franje is dit een prima keus.

• 1ruud06-03-2008

deze accomadatie hadden we zelf geboekt via internet. we hadden geboekt een 2 kamer appartement met uitzicht op zee. eenmaal aangekomen wilde men ons in een 1 persoonsappartement stoppen want meer was er niet. het appartement zag er niet uit en het bed stond in de keuken. we hebben onze aanbetaling teruggekregen en hebben een ander onderkomen gevonden.volledig onbetrouwbare eigenaar. geen aanrader ,verders ia votsalakia heerlijk grieks en rustig.

• 4K. Skusa08-10-2007

Aphrodite bestaat uit oud en nieuwbouw. In de oudbouw wil je niet zitten en daar zaten we. Dat is niet de foto in de gids! Daar zijn we mooi ingetuind. Nooit meer. Nauwelijks genoeg ruimte voor 2 pers.bed + kast in ene kamer en in andere kamer een zitbank en een hoge tafel zonder keukenstoelen want daar is geen ruimte meer voor. Badkamerdeur kan niet dicht voordat je in de douchebak staat. Stopcontacten zitten los in de muur en doucheput mist deksel (niet kindvriendelijk-uiterst gevaarlijk!).

Appartement Aphrodite (Kambos) info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• Adresgegevens