Tijdelijk €25 aanbetaling

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

36 Reviews over Agrilionas Beach

• 8Helga Brinkhof24-08-2021

Simpel, schoon en op mooie plek

Het appartement was best ruim. Een kleine keuken met een groot model koelkast met groot vriesvak. Bedden niet echt comfortabel, maar voldeden. Op loopafstand (30m) van strand waar je op de gratis ligbedden plaat kan nemen. Consumptie dan wel verplicht, maar wordt aan je ligbed gebracht. Huurauto aan te raden. Wij vonden Livadaki Beach het mooist. Je waant je er op een tropisch eiland. We hebben vaak gegeten bij Taverna Kamara. Lekker eten en personeel echt heel aardig! Ook Island Bar om 's avonds een drankje te doen is een aanrader (gratis wifi). Wifi in appartement geen bereik, op terras van ons appartement (nr 39) erg minimaal. Bij zwembad beter.

• 8Roland en Sonja26-04-2020

Zeker een aanrader!

Mooi complex, in een rustige omgeving. 'Angeliki' heet ons van harte welkom en voor alle vragen staat ze voor je klaar. Het complex ligt in een mooie tuin met verschillende vruchtbomen. Het bestaat uit verschillende gebouwtjes, langs het zwembad naar het centrum; Marathókampos op ca. 50 m. Stap de deur uit en zie direct het strand dat op slechts 30 m ligt. Beneden bij de ingang van Agrilionas kun je heerlijk eten (aan het strand) bij Taverna 'Kleopatra'. Het centrum is nog echt zoals we Griekenland kennen. Kleine rommelige winkelstraat met Taverna's, supermarkjes en Griekse muziek. Je moet er van houden.... Het appartement is netjes en schoon (geen luxe). Om de dag schoonmaak + airco en daar willen we best voor betalen bij 35 graden (á 9 euro p.d). Het zwembad is heerlijk, fijne ligbedden/ parasols. We hadden een mooi terras met uitzicht richting de zee. Autootje huren bij de locals en Samos is prachtig groen eiland om te verkennen.

• 6erna18-09-2019

gen tweede keer meer na deze locatie

geen tweede maal naar deze accommodatie ,zeer verouderd de badkamer erg klein en oud toilet was met ducktape gerepareerd ook hing er een vieze lucht in de badkamer de vloer was helemaal nat na het douchen dweilen met de handdoeken,ook hebben wij twee maal s,nachts last van mieren gehad deze kropen door ons bed na melding bij de receptie hebben zij met soda gestrooid.de appartementen op de derde verdieping zijn erg heet zodat je de airco kan huren voor 8 euro pdg .de ligging is verder prima met strand winkels en restaurants om de hoek

• 8Hendrika29-08-2019

Heerlijke vakantie gehad in een rustige omgeving!!

Agrilionas is een fijne plaats om te verblijven. Het 2 kamer-appartement dat we hadden is zeer sober ingericht, in eerste instantie dachten we: oei!! We kwamen aan in het donker en waren moe dus leek alles erg triest. Dat was voorbarig, het is een mooi schoon complex weliswaar zeer eenvoudig ingericht maar je kunt het er goed mee doen. We hadden appartement nr.34, deze was nog niet gerenoveerd. We hadden geen ontbijt bijgeboekt want er zijn genoeg supermarktjes in de buurt waar je vers brood kunt halen om zelf een lekker ontbijtje te kunnen maken. Er is een goed werkende koelkast en airco, jammer dat voor de airco €8/dag moet betalen. Schoonmaak en wissel bedlinnen is prima, bedden vonden wij erg slecht. Vlakbij een klein strand. Een auto huren is aan te raden. Al met al, toch een heerlijke plek om naar terug te gaan!!

• 9Caroline09-09-2018

Heerlijke vakantie!

We hebben hier een heerlijke vakantie gehad! Leuk appartementencomplex. Ons appartement was prima. Schoon, regelmatig schoon beddengoed en handdoeken. Prima bedden en eenvoudige douche. Goede koelkast en twee kookplaten waar we prima mee uit de voeten konden. Lekker zwembad. Rustig gelegen, maar supermarkt en restaurants heel dichtbij. Als je meer van samos wil zien is een auto huren wel nodig en de moeite waard. De eigenaren zijn heel vriendelijk. Ontbijtbuffet was goed, meer dan genoeg keus. Voor ons geen minpunten, alleen maar positief!

• 9M.J de Man29-01-2018

Geweldig!

Mooi,schoon en ruim opgezet. Twee kamer appartement ruim en schoon, luxe badkamer en om de twee dagen schone lakens en handdoeken. Mooi zwembad met voldoende ligbedden. Geweldige ligging met alles dichtbij, restaurants, winkels, supermarkt, bakker en pinapparaat en zee en zandstrand, alles op loop afstand. De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

• 9Marion08-09-2017

Fantastisch verblijf! Het was gewoon perfect!

Voor sommige appartementen met trapje moet je wel goed ter been zijn. Anders appartement op de begane grond huren.Verder ontzettend aardige gastvrouw/heer. Ook fijn dat er een aparte ruimte was met een aantal douches. Zo konden wij de laatste dag naar het strand en douchen voordat we met de bus werden opgehaald naar het vliegveld. Het appartement was heel schoon en van alle gemakken voorzien.

• 9albert29-07-2017

Voor herhaling vatbaar

Een heerlijk rustig appartementencomplex, met mooi zwembad, en alles binnen loopafstand. Lekker ontbijt, iedere dag kiezen wat je wil hebben en daarbij vers fruit, tomaatjes e.d. uit eigen tuin. Ouders en dochter met haar man runnen het met veel plezier. Leuke tips gehad vwb uitstapjes en restaurantjes. Het plaatsje is erg gemoedelijk en nog niet super toeristisch. We gaan hier zeker nog een keer naar terug.

• 10Viola17-08-2016

Heerlijk appartement, voor herhaling vatbaar

We hebben het erg naar onze zin gehad in Agrilionas. We zaten in een appartement met een groot terras, maar van binnen wat verouderd (douche zonder douchegordijn, enkele beden aan elkaar geschoven op de twee persoonskamer), maar was echt helemaal prima. De grootte van de balkons verschilt nogal, dus als je een groot balkon/terras wil, is het wel handig om dat aan te geven. Eigenaren zijn heel aardig, als je een probleem hebt proberen ze het meteen voor je op te lossen. Onze zoons van 6 en 9 hebben zich prima vermaakt in het zwembad. Het complex ligt erg centraal, tegenover het strand en vlakbij restaurants. En het ligt in een hele mooie tuin met allemaal groente- en fruitbomen. Wij komen zeker terug!

• 10Marja20-05-2016

Zeker om naar terug te gaan.

Wordt gerund door ouders en dochter. Hartelijke ontvangst. Je hoeft maar te vragen en het wordt voor je gedaan. Ontbijt prima in orde. Appartementen wordt goed schoongemaakt en onderhouden. 39 appartementen verdeeld over een aantal blokken in een mooie tuin. Mooi zwembad met goeie bedden er omheen.Restaurants en winkels in de directe ongeving.

Appartement Agrilionas Beach info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• KiezelstrandBeschikbaar