Appartement Agrilionas Beach

Appartement Info

Meer appartementinfo

36 reviews over Appartement Agrilionas Beach

• 6erna18-09-2019

gen tweede keer meer na deze locatie

geen tweede maal naar deze accommodatie ,zeer verouderd de badkamer erg klein en oud toilet was met ducktape gerepareerd ook hing er een vieze lucht in de badkamer de vloer was helemaal nat na het douchen dweilen met de handdoeken,ook hebben wij twee maal s,nachts last van mieren gehad deze kropen door ons bed na melding bij de receptie hebben zij met soda gestrooid.de appartementen op de derde verdieping zijn erg heet zodat je de airco kan huren voor 8 euro pdg .de ligging is verder prima met strand winkels en restaurants om de hoek

• 8Hendrika29-08-2019

Heerlijke vakantie gehad in een rustige omgeving!!

Agrilionas is een fijne plaats om te verblijven. Het 2 kamer-appartement dat we hadden is zeer sober ingericht, in eerste instantie dachten we: oei!! We kwamen aan in het donker en waren moe dus leek alles erg triest. Dat was voorbarig, het is een mooi schoon complex weliswaar zeer eenvoudig ingericht maar je kunt het er goed mee doen. We hadden appartement nr.34, deze was nog niet gerenoveerd. We hadden geen ontbijt bijgeboekt want er zijn genoeg supermarktjes in de buurt waar je vers brood kunt halen om zelf een lekker ontbijtje te kunnen maken. Er is een goed werkende koelkast en airco, jammer dat voor de airco €8/dag moet betalen. Schoonmaak en wissel bedlinnen is prima, bedden vonden wij erg slecht. Vlakbij een klein strand. Een auto huren is aan te raden. Al met al, toch een heerlijke plek om naar terug te gaan!!

• 2018
    9Caroline09-09-2018

Heerlijke vakantie!

We hebben hier een heerlijke vakantie gehad! Leuk appartementencomplex. Ons appartement was prima. Schoon, regelmatig schoon beddengoed en handdoeken. Prima bedden en eenvoudige douche. Goede koelkast en twee kookplaten waar we prima mee uit de voeten konden. Lekker zwembad. Rustig gelegen, maar supermarkt en restaurants heel dichtbij. Als je meer van samos wil zien is een auto huren wel nodig en de moeite waard. De eigenaren zijn heel vriendelijk. Ontbijtbuffet was goed, meer dan genoeg keus. Voor ons geen minpunten, alleen maar positief!

• 9M.J de Man29-01-2018

Geweldig!

Mooi,schoon en ruim opgezet. Twee kamer appartement ruim en schoon, luxe badkamer en om de twee dagen schone lakens en handdoeken. Mooi zwembad met voldoende ligbedden. Geweldige ligging met alles dichtbij, restaurants, winkels, supermarkt, bakker en pinapparaat en zee en zandstrand, alles op loop afstand. De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

• 2017
    9Marion08-09-2017

Fantastisch verblijf! Het was gewoon perfect!

Voor sommige appartementen met trapje moet je wel goed ter been zijn. Anders appartement op de begane grond huren.Verder ontzettend aardige gastvrouw/heer. Ook fijn dat er een aparte ruimte was met een aantal douches. Zo konden wij de laatste dag naar het strand en douchen voordat we met de bus werden opgehaald naar het vliegveld. Het appartement was heel schoon en van alle gemakken voorzien.

• 9albert29-07-2017

Voor herhaling vatbaar

Een heerlijk rustig appartementencomplex, met mooi zwembad, en alles binnen loopafstand. Lekker ontbijt, iedere dag kiezen wat je wil hebben en daarbij vers fruit, tomaatjes e.d. uit eigen tuin. Ouders en dochter met haar man runnen het met veel plezier. Leuke tips gehad vwb uitstapjes en restaurantjes. Het plaatsje is erg gemoedelijk en nog niet super toeristisch. We gaan hier zeker nog een keer naar terug.

Met oudere kinderen

• Oude reviews

10Viola17-08-2016

Heerlijk appartement, voor herhaling vatbaar

We hebben het erg naar onze zin gehad in Agrilionas. We zaten in een appartement met een groot terras, maar van binnen wat verouderd (douche zonder douchegordijn, enkele beden aan elkaar geschoven op de twee persoonskamer), maar was echt helemaal prima. De grootte van de balkons verschilt nogal, dus als je een groot balkon/terras wil, is het wel handig om dat aan te geven. Eigenaren zijn heel aardig, als je een probleem hebt proberen ze het meteen voor je op te lossen. Onze zoons van 6 en 9 hebben zich prima vermaakt in het zwembad. Het complex ligt erg centraal, tegenover het strand en vlakbij restaurants. En het ligt in een hele mooie tuin met allemaal groente- en fruitbomen. Wij komen zeker terug!

Met jonge kinderen

• 10Marja20-05-2016

Zeker om naar terug te gaan.

Wordt gerund door ouders en dochter. Hartelijke ontvangst. Je hoeft maar te vragen en het wordt voor je gedaan. Ontbijt prima in orde. Appartementen wordt goed schoongemaakt en onderhouden. 39 appartementen verdeeld over een aantal blokken in een mooie tuin. Mooi zwembad met goeie bedden er omheen.Restaurants en winkels in de directe ongeving.

Alleenreizend

• 9Lenny en Jopie16-09-2015

geweldige lokatie

Vlak aan zee, heerlijke restaurants, leuke barretjes met regelmatig live muziek. Enige minpuntje er is geen locale busverbinding. Auto is eigenlijk noodzakelijk als je de omgeving wil zien.

• 9Hoekstra16-08-2015

Aanrader!

Wij hebben een prima verblijf gehad in Agrillionas. Het appartement was keurig ingericht en schoon met voldoende ruimte voor 3 personen. Het balkon had zwembad- en zeezicht. Wij hadden ook ontbijt en dit werd prima verzorgd door gastvrouwen Angeliki en haar moeder. Elke dag werd er brood, croissants, jam, ei, fruit, koffie en thee en jus d'orange geserveerd en daarbij kreeg je wisselend yoghurt met honing, roerei, tosti of iets anders. De locatie was rustig, dichtbij het strand en diverse taverna's. De diverse gebouwen zien er netjes onderhouden uit en de tuinen werden verzorgd door de vader. Er was een fijn zwembad met ligbedden (zonder "handdoekje leggen"). Verder was het een prima uitvalsbasis om met een huurauto het eiland te ontdekken. Het restaurant van de broer van Angeliki in Limonias is een bezoek waard.

Met oudere kinderen

1 tip over Appartement Agrilionas Beach

• AsK, 03-09-2014

Grilled Octopus eten aan het strand eten met ondergaande zon!

2 vragen over Appartement Agrilionas Beach

• Monica , 23-04-2019

Koffiezetapparaat

Wij gaan over een week if 6 naar Agrillionas. Ik vraag me af of er een koffiezetapparaat is?

• Hendrika, 05-02-2019

Steil?

Ik las ergens dat het complex aan een steile weg ligt. Hoe steil moet ik me dat voorstellen?

Appartement info

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin