Hotel Samos

8.4Fantastisch

30 reviews over Hotel Samos

• 0Roos02-02-2011

Super hotel!

Ik ben er geweest in 2008. Zou er graag nog een keer naar toe terug willen! Super uitzicht, vriendelijk personeel, comfortabel, zwembad op het dak, perfecte ligging, heerlijk ontbijt! Alles goed! Zeker een aanrader!!!

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 8J A Zevenhoven12-06-2009

Fantastische plek bij de haven

Ideaal voor de eilandhoppers, vraag wel naar kamer met havenzicht op 2e of 3e etage, andere kamers hebben weinig of slecht uitzicht. vanaf balkon heeft men een schitterend uitzicht op de ferrie haven met dagelijkse ferrie naar Ikaria, Pireus, Kos etc. vanuit Phytagorion kan met de ferrie nemen naar o.a. Lipsi, Arki, Leros en Kalimnos. schoon hotel met klein zwembad op de bovenste verdieping met ligbedden en zitjes, leuk adres voor een paar nachten en om door te reizen naar andere eilanden

Gereisd met partner in mei 2009

• 3E. van Dijk22-05-2009

Afrader

Net terug uit Hotel Samos (19 mei 2009). Wat mij betreft geen aanrader, vooral het eten niet. Op de laatste avond hebben we daar een voedselvergiftiging opgelopen (het is de enige maaltijd waar we met zijn 5-en precies hetzelfde hebben gegeten en we zijn allemaal erg ziek geworden).Gasten die op de eerste verdieping logeerden, hadden bovendien kakkerlakken in de kamer. Qua ligging van de kamer moest je het treffen. Sommigen lagen nachtenlang wakker van een blaffende hond, anderen werden elke ochtend om 4 uur gewekt door containers die werden opgehaald. Niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in mei 2009

• 9nancy22-08-2008

Prima hotel

We zijn net terug van Samos en het is in 1 woord een geweldig eiland,We logeerde in hotel Samos en dat was een prima hotel.Elke dag schone handdoeken en lakens,kamers werden grondig gepoetsd,airco en koelkast op de kamer.Wij lagen aan de zijkant dus hadden een groot balkon.Het is er ook gezellig druk langs de boulevaar,je kan heerlijk eten bij di Napoli,heel vriendelijk,uitstekende kwaliteit en de prijs..tussen de 5 en 10 euro voor een groot hoofdgerecht.we hebben een auo gehuurd bij sixt omdat daar de km ongelegementeerd zijn en de auto all-risk verzekert is+een perfecte service bij pech.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8M & R13-07-2008

goed

Vriendelijk personeel. Wij hadden een kamer aan de rechterzijde (227) met een zeer groot balkon.Jammer van de plastic stoeltjes.De foto's die op het internet staan van het hotel zelf zijn mogelijk wel met groothoeklens gemaakt ,want in werkelijkheid zijn ze kleiner. Kastruimte had iets meer gemogen.De badkamer is niet groot, maar netjes. Helaas stonden er plastic glazen, die wat goedkoop aandoen. Samoshotel is een goede uitvalsbasis om er lekker met de scooter opuit te gaan. Je kunt in het stadje bij div. restaurants heerlijk eten.

Gereisd met partner in juni 2008

• 6D&M29-06-2008

Samos Hotel

Als ik voorgaande referenties lees vraag ik mij af of wij in hetzelfde hotel zaten.. Idd het personeel (aan de balie en bij het ontbijt) was vriendelijk en sevicegerricht en de ligging voor een doorreis naar andere eilanden is perfect maar dat was ook alles ook. Het was een duidelijk geval van vergane glorie (en ja, dat heeft ook zo zijn charme). Er is duidelijk lang niets meer gedaan aan het hotel, het balkon is idd klein en uitzicht is er niet, en op het toilet hing een heel net briefje met gedesinfecteerd maar dan wel enigszins jammer dat er toch nog remsporen waren en uitwerpselen in lag. Ideaal voor een doorreis maar om er een week of 2 weken te zitten, nee bedankt..

Gereisd met partner in juni 2008

• 8H.Scholten14-10-2007

Echt een aanrader! Alles prima verzorgt.Zwembad klein maar voldoende om af te koelen.Vraag wel bij de reservering een kamer aan de havenzijde als je van vertier houd. Huur een jeep bij "Pegasus" om de hoek en maak er de ervaring mee in de bergen met gravelwegen en prachtige uitzichten.Wij zijn in alle uithoeken van het eiland geweest met de Jeep, wat met een gewone auto mijn inziens niet mogelijk is. Uit eten kan er overal,maar "The End of The World" in Limnionas is qua ligging en eten prima.

Gereisd met familie in oktober 2007

• 9Atty Tettero21-09-2007

Dit hotel is zijn driesterrenplus meer dan waard. Een perfecte ligging aan de haven. Personeel is uiterst vriendelijk. Schoonmaak tiptop. Elke dag alles schoon!! Ontbijt is goed en je kunt 's morgens ook gezellig op het terras eten. Vertier voor de deur is er volop. Allerlei bedrijvigheid..Genoeg te zien. Balkon is wat klein, maar genoeg zitruimte voor 2 personen. Kortom een aanrader!!!

Gereisd met partner in augustus 2007

• 9Atty Tettero01-09-2007

Een prima hotel. Vraag wel een kamer met havenzicht. GRANDIOOS. Ontbijt is goed, je kunt ook buiten op het terras ontbijten! Airco is perfekt! Klein balkon geen bezwaar, twee stoelen en een tafel is prima!! ELKE dag schone lakens..handdoeken..etc.TOPPIEjoppie!! Alles öm de hoek"..terrasjes, shops, Byzantijns museum..boottickets bij de haven.. autohuur aan de overkant van de haven bij Pegasus bij een Nederlandse vrouw caroline en een Groekse man Kostas.TOPSERVICE!! GRANDIOOS..ALTIJD bij hun ook parkeren..aan de havenkade is het moeilijk om een plekje te vinden..vandaar!! KORTOM een aanradertje!!!

Gereisd met partner in september 2007

• 8Anne28-08-2007

Het is een leuk hotel. Je zit ongeveer een kwartier van het vliegveld af, dus dat is ideaal!

Gereisd met partner in augustus 2007

Hotel Samos info