Hotel Samos Bay

Meer hotelinfo

8 reviews over Hotel Samos Bay

• 7Petra07-06-2019

Aardig

Er is geen zwembad, kleine kamers. Gevaarlijke douche in een mini bad. Douche kop zelf vasthouden. Harde bedden. Heel vriendelijk personeel. Fantastisch uitzicht. Ontbijt prima. Lunch en diner ligt eraan hoelaat je komt. Je kunt ook lekker eten in de omgeving.

• 5Bianca Sanders en Michiel Dirks09-10-2013

Heel mooi uitzicht en de ligging is oke

De kamers zijn erg klein, maar het uitzicht daarentegen is echt top! Het eten is verschrikkelijk, alles is koud en van variatie hebben ze ook nooit gehoord. Het ontbijt is ook elke dag hetzelfde. Eieren bakken doen ze wel, maar een eitje koken ho maar! Als je iets later komt ontbijten heb je kans dat het brood op is. Het hotel is wel gehorig, vooral als je op de 1e verdieping slaapt dan hoor je alles. Verder wel complimenten voor de 2 meiden die in het restaurant werken, ze werken erg hard en zijn wel erg behulpzaam!!

• 10M11-09-2013

Heerlijke plek

Hotel Samos Bay is een heerlijke rustige plek om bij te komen. Het strand voor de deur, ligt aan een doodlopende weg dus erg rustig, geen uitlaatgassen of geluid van auto's, alle kamers uitzicht op zee, het ontbijt is zeer uitgebreid en het dinerbuffet is iets minder maar ok en niet duur (11,50). Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Ligbedje, parasol, handdoek en een drankje kost 3 euro p/dg en soms hebben ze een aanbieding voor 1 week voor 15 euro. Het is 10 minuten lopen naar Samos Stad... niet een drukke stad, maar 1 met genoeg winkeltjes en eettentjes. Je kunt gemakkelijk en goedkoop met de bus naar andere leuke strandjes toe..... voor ons de ideale combinatie voor een heerlijke rustige vakantie.

• 7Syl10-09-2013

Voor rustiekere, schitterend strand

Goed hotel, alle kamers zeezicht, heel mooi, schoonmaak iedere dag, behalve zondag. Winkels s middags dicht, 1 winkelstraat, allleen maar Griekse restaurants en een pizzeria, 1 klein supermarkt in de buurt. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Ik vind het tussen een 3 en 4 sterrenhotel.hotel heeft restaurant, thee en koffie duur in hotel, tip, neem een kleinewaterkoker mee.

• 8elsfrans03-08-2012

Mooi hotel met vriendelijk personeel.

Mooi uitzicht op de baai, op loopafstand van Samos Stad, redelijk buffetrestaurant. De kamers zijn voldoende groot en hebben een balkon(netje) en een koelkast(je) en worden dagelijks schoongemaakt.

• 0ton28-05-2012

nooit meer Samos Bay

We boekten voor eten in buffetvorm en kregen gewoon iets voorgezet. Niet eens keuze menu. Het personeel was wel heel vriendelijk maar moet nog heel veel leren. Voor ons nooit meer Samos Bay. Beslist geen 4 sterren hotel, volgens het personeel zelf was het ook een 3 sterren.

• 1henk20-05-2012

dit nooit meer

De weg er naar toe was open gebroken kon geen auto langs en hotel was nog volop in de verbouwing

• 7F.Beekenkamp05-10-2011

Mooie ligging, prachtig uitzicht op een baai

Het hotel ligt aan een rustige weg en heeft redelijke kamers met prima bedden en een klein balkon. Er is airco, een koelkastje en een kleine TV. Helaas zijn er soms afvoerproblemen en wat stank in de doucheruimte. Vriendelijk en behulpzaam personeel!

De kwaliteit in het restaurant laat te wensen over. De kamers worden elke dag schoongemaakt (behalve zondag) en er liggen elke dag schone handdoeken. Gratis Wifi in de lobby en er staan 5 computers (3 euro per uur). Kluisjes (= laadjes in een stalen kast) te huur voor 1 euro per dag.

Het verblijf is ons prima bevallen maar er is één ernstig punt van kritiek: vanaf de start van het ontbijtbuffet (07.30 uur) tot laat in de avond komt er (soms erg harde) muziek uit de speakers op het terras recht onder de balkons! Vaak van die softe 'muzak' of Griekse muziek maar ook Engelse popmuziek. Dat gaat na 10 dagen behoorlijk irriteren en het is voor ons de enige reden om nog eens goed na te denken of we daar nog wel een keer heen willen.

2 tips over Hotel Samos Bay

• M, 11-09-2013

Ga naar t strandje Tsamadou, even voorbij Kokkari.

• elsfrans, 03-08-2012

Als je niet vanaf 's morgens vroeg tot 's avonds laat muziek wilt horen, kun je beter geen kamer boven het terras nemen!

0 vragen over Hotel Samos Bay

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen