Hotel Samian Blue Seaside

Hotel aan zeeWeer vandaag13°10°
Hotel Samian Blue Seaside
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Samian Blue Seaside voor je op een rij gezet:

Laatste review

Geweldig!

Harna Ras,
29-10-2018

Geweldig hotel! Vriendelijk personeel en heerlijk eten 😍 genoeg te doen voor jong en oud. Samos is een geweldig eiland om lekker een jeep of scooter te huren en het hele eiland over te gaan. Hier gaan wij zeker nog een keer heen!

Kenmerken

72 reviews over Hotel Samian Blue Seaside in het Nederlands

Geweldig!

Harna Ras,
29-10-2018

Nooit van ons leven meer

tilly
12-10-2014

Als je wat later bij het ontbijt bent is er geen brood en koffie meer. Personeel totaal ongeinteresseerd. Ober liep bij het ontbijt laveloos rond. 7 dagen koud water bij het douchen. 4dagen geen schone handdoeken.

Onze indruk van dit hotel is dat het vergane glorie is. Het gebouw is gedateerd en even snel op z'n Grieks 'gerenoveerd'. Het sanitair is oud maar wel schoon. Ons bed was keihard. Bovendien was het gebouw behoorlijk gehorig. Het personeel was niet bepaald klantvriendelijk en ze deden geen enkele poging om het je naar het zin te maken. Het hotel heeft, naar mijn mening, geen gezellige sfeer. Het ontbijt is onder de maat voor een 3* hotel. Toen wij uitcheckte werden we buiten alleen door een schoonmaakster vriendelijke begroet en een goede thuiskomst gewenst, het overige personeel, 3 man sterk achter de balie was 'druk' met zichzelf! Is er dan niets positiefs te melden? Jawel, de ligging is prachtig, aan een mooie rustige baai op 15 minuten lopen van het centrum van Samos-Stad. Naast het hotel is een prima restaurant gelegen, Verghina. Het eten hier is prima met fantastische service en bediening. Erg gezellig. Een echte aanrader!

zou er niet meer heen gaan

ans van ooijen
10-8-2013

het is een klein doch schoon hotel er is weinig te beleven, ontbijtbuffet was goed maar niet al te uitgebreid, toastapparaat. ging de tweede dag van onze 12 daagse vakantie al kapot en was nog iet gerepareerd toen we weg gingen,ligt volgens het de catalogus 500 mtr van het centrum maar dat is zeker wel 1,5 km

Vergane glorie

jansen
4-7-2013

We hebben geen wil gezien om het de toeristen naar hun zin te maken. Niet dat men onvriendelijk is maar ze tonen geen pit, inzicht en missen de power. De prijs / kwaliteit verhouding is buiten ballans. Dat is jammer want Samos is een mooi eiland.

prachtige ligging

jeannet
20-1-2011

Mooi gelegen hotel, zeker wanneer je geen massa toerisme wil. Buffet eten is niet mijn favoriet, maar na hierover met de eigenaar te hebben gesproken was het iets beter. Echter wanneer je (tussen de middag) al a carte bestelt kun je heerlijk grieks eten. Prettige relexte sfeer, mooie tuin en zwembad.

Kortom heerlijk voor een weekje uitrusten!

hier kun je helemaal tot rust komen

alledag
30-9-2010

Dit Hotel is een absolute aanrader voor rustzoekers. Geen verkeer.

Voor kinderen niets te beleven. Bediening prima, super aardige medewerkers. Iedere dag nieuwe handdoeken en 1 x 2 dagen beddengoed. Aan de rand van de stad en via een redelijk steile helling

is Samos stad in 25 minuten te bereiken. Ligging in baai geweldig.

Eten gaat na 14 dagen wat vervelen, maar dat is thuis ook het geval.

Kortom : het cijfer 8 is niet overdreven.

GEEN aanrader, eiland wel leuk

W.B.
1-8-2010

Een weekje terug uit Samos. 880,- voor 7 nachten.. Normaal snel tevreden maar werd hier wel erg treurig om.

- Kamers waren slecht, vieze hoekjes badgordijn onder de schimmel. Bovendien keiharde bedden, maar daar wende je aan.

-Centrale airco(staat nergens bij), betekent van 1700 tot 2200 doet hij het niet(wanneer je hem nodig hebt).

-Avondeten was echt zeer slecht, niet wat je op vakantie wilt. Geen variatie, voor vegatarier bijna niets tussen. Toppunt was de spaghetti die op elke tafel stond opzij geschoven stond. Voor de rest een saaie kantinesfeer. Wil je niet op vakantie.

- Personeel bleef vriendelijk, maar draaide snel om bij klachten.

* Oplossing voor toch een super leuke vakantie: iets minder ranzige kamer gekregen. Uit eten gaan. Airco vol gas overdag laten draaien.

- Airco en tv gingen later nog kapot. Beschouw dit nog als kan gebeuren.

Toch genoten van ligging aan rustig baai en lekker ligbedden aan het zwembad.

Kortom: hotel GEEN aanrader

eens maar nooit meer

E. Piepers
18-7-2010

Hotel gelegen aan een baai aan het eind van een doodlopende, hellende weg. Afstand centrum, waar niets te beleven valt, 25 min. flink doorstappen. Personeel zeer vriendelijk. Elke dag schone handdoeken en 3 keer per week schone lakens. Zeer weinig variatie en keuze in maaltijden. In eetzaal voortdurend de ogen van het personeel op je gericht. Voelde niet prettig. Zeker geen A klasse waardig.

NIET MEER en zeker NIET MEER naar SAMOSSTAD

janvanbelsen
4-7-2010

Hotel, klasse A is de "A" niet waard ivm het geleverde bij de buffetten. Geen enkele dag patat, op zo. alleen een eitje. Geblinddoekt waren de buffetten af te gaan.Aard./pasta/rijst en met name kip waren de avondingrediënten. Weinig onvoorspelbaars.Buffetten deden te goedkoop en te weinig creatief aan.

SAMOSstad(ANO) leuk om te wandelen, centrum: winkels tot 1400 open en op di/do/vr zowaar van 1700-2100. Geen toeristische stad. Geen boekingskantoortjes voor exc. aanw., evenmin enige boekingsmogelijkheid voor vaarexc. Monopolie Ned. reisoperators, alleen loc. busonderneming, 30 min. van hotel aan boulevard (doorlopen), na taxistandplaats, 25 min.(doorlopen) biedt 2 exc. aan, o.a. eil. tour op zo. € 29 ipv € 40 bij Ned. reisorg., echter op de timetable van de loc. bus kopiëren de Ned. reisorg, de exc. weg en je krijgt 1 A4 ipv aanwezige 2 A4, op 2e A4 staan de exc. vermeld, evenzo bovenaan het eerste A4, echter bij de Ned reisorg. staat hier een plaatje van een bus.Minimarket op 5 min

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Samian Blue Seaside in Samos-Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Samian Blue Seaside zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.