Appartement Possidonio (in Posidonio/Kerveli)

Appartement Possidonio (in Posidonio/Kerveli)

6.9Voldoende

Griekenland, Samos, Samos-Stad

6.9Voldoende

• 7.3Inrichting
  • 7.4Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

15 reviews over Appartement Possidonio (in Posidonio/Kerveli)

• 2019
    7Lilian25-04-2019

Als je van rust houd dan is dit een hele fijne plek om heen te gaan en wat een mooi appartement en een super mooi uitzicht de eigenaar is heel vriendelijk was een super vakantie

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

5JP Roos04-11-2014

Eens maar nooit meer

Prachtige locatie op een schitterend eiland, maar dat is ook het enige. We hadden een aftands oud appartement met slechte inrichting. Het restaurant is veel te duur voor wat je krijgt. Wij hebben geen gebruik kunnen maken van de strandstoelen omdat deze permanent bezet werden door de lokale bevolking (lees: familie van de eigenaars.). Als je boodschappen moet doen, moet je eerst 10km rijden over een bergweggetje.

Geef iets meer uit voor wat anders, kom hier niet.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 4sj maas19-10-2013

nooit meer

Van 4-18 oktober verbleven wij in Posidonio.De locatie is schitterend, pal aan een rustig strand en dit is dan ook het enige positieve.De appartementen zien er van buiten leuk uit,maar binnen!Wat een viezigheid,stof,kakkerlakken. Groente van vorige bewoners lag te schimmelen in een keukenkastje.De douche kan niet opgehangen worden en wij hebben 4 dagen koud water gehad.Er was onvoldoende bestek en servies.De laatste week was de minisupermarkt gesloten en ook het zwembad was leeg.Toen er nog wel water in zat,erg vies. Ook veel last van muggen gehad!! We hebben onze klachten (telefonisch) neergelegd bij touroperator,maar we hebben de hele vakantie niemand gezien van touroperator. Slechte zaak,dit zijn we van andere reisbureau's beter gewend!!

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 8martien22-09-2012

Een heel rustig en vriendelijke plek

Een simpele en goede studio in een hele mooie baai met uitzicht op het water en maar 10m lopen naar het kiezelstrandje waar de strandbedden staan die je kan gebruiken en waar je ook uit de zon kan zitten onder de tamarisken.Het restaurant was vrij duur en de kwaliteit viel ook wat tegen maar met een auto ben je veel vrijer en met 20 min zit je in samos stad of in de omgeving b.v kervelli waar goede en betaalbare restaurants zijn, the hidden nest vrij verborgen maar goed aan gegeven wat een aanrader is.

Gereisd met partner in september 2012

• 0A. Laurens14-10-2010

ow ow possidonio!!

Aangekomen op dinsdag en de volgende dag weer vertrokken! Maar goed dat er een auto bij zat :-). Inderdaag rustig en we hebben met ons volle verstand geboekt, dat wel. Alleen in de buurt niets te vinden en als je geen zin hebt om iedere avond over een donkere bochtige weg terug te rijden dan is dit geen ideale plek! Na 1 nacht in ons "berenhol" (vreselijk app. met wenteltrap waar je niet eens je bagage/koffer door kunt krijgen) geslapen te hebben zijn we naar Kokkari gegaan en hebben daar een hotelletje gevonden aan het strand, helemaal geweldig! Leuke plaats en leuke eettentjes en terrasjes! Jammer van de extra kosten maar beter dan 14 dagen met tegenzin ergens te zitten. Ook was het zwembad vol met rommel, geen ligbedden, parasols of mogelijkheid iets te drinken te bestellen bij het zwembad. Restaurant peperduur voor Griekse begrippen. Maarja je kunt daar alles vragen want ze zijn de enige daar! Winkel op loopafstand maar half leeg of vol als je het positief bekijkt. Samos is super!

Gereisd met partner in september 2010

• 8evelyna30-06-2010

mooie omgeving en prima verblijf

We hebben net 12 dagen genoten. Wij waren met een kind van 2 jaar en zeker kindvriendelijk en zeer klantvriendelijk. Er is een klein zwembadjes, een speeltuintje en ze hebben een kindermenu's. Tja wel overal wat rondom het restaurant. Het eten was prima, net als de rest van samos. En op vrijdagavond een griekse avond! En het is goed te doen om naar andere dorpjes te rijden, binnen een half uur ben je op verschillende plekken. De appartementen zijn griekse style, basis net als de badkamer. de eigenaars en medewerkers zijn zeer vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

• 8S.de GRaaff15-06-2010

heerlijke plek

wij zijn net terug en hebben het in possidonio heerlijk gehad, ja het is er erg rustig en je moet min,19 km. rijden wil je een beetje in de bewoonde wereld zijn ,maar dat weet je als je voor deze vakantie kiest,de wegen zijn echter goed te rijden en de omgeving is schitterend. Het appartement werd elke dag schoongemaakt en de bedden en badhanddoeken werden om de andere dag verschoond,de keuken is niet zoals wij gewend zijn in nederland maar met een beetje improvisatie kom je een heel eind,het enige min puntje waar overiging niemand wat aan kan doen zijn de muggen dus als ik een goede raad mag geven neem een klamboe mee, hij weegt niets maar je hebt er veel plezier van. Voor ons zou deze vakantie voor herhaling vatbaar zijn.

Gereisd met partner in mei 2010

• 7W. Westgeest10-04-2008

Ik wil ook m'n mening geven. Wij hebben hier in 2007 12 dagen gezeten en het was een ramp! We zaten met een kind van ruim 1 jr in de maisonette en die waren verschikkelijk, iedere avond liepen er kakkerlakken door onze slaapkamer, er hing continu een rioollucht en het was zeker niet handig met een klein kind wat kruipt bij een open trap! Foto's van ons terras zal ik z.s.m. invoegen. Het restaurant ben je gauw op uitgekeken! zeker na 3 dagen! Met een kind rij je niet iedere avond op en neer naar een ander adres. Ik raad niemand dit appartement aan. Misschien dat de app. bij het zwembad beter waren, maar de maisonette waren een ramp!

Gereisd met partner in augustus 2007

• 8Ton de Vries02-02-2008

We zijn afgelopen zomer 2007 aldaar geweest in Possidonio Dit appartementen complex ligt in de middel of nower. Het uitzicht is geweldig. Als je van rust houdt kom je aldaar aan je trekken. Strand en zee is voor kleine kinderen idiaal. Appartementen aan zee gelegen zijn oud en vies. (Kakkerlakken) Wij hadden een maysonnette die iets achterdoor is gelegen, 2 etages. Ruim en schoon. Als je nieuwe handdoeken nodig had kon je die wel dagelijks krijgen. Restaurant is niet aan te bevelen. Prijs kwaliteit staat niet in verhouding. Eerst volgende dorp ligt op 15 km afstand. Aldaar kan men ook goed eten bij het marktplein. Het is een prachtig natuurgebied. Auto is aldaar zeker een must. Volgens Grieken is dit stuk Samos het mooiste gebied van het eiland. Hebben we zelf ook wel ervaren. Het is niet aan te bevelen als je niet van autorijden houdt.

Gereisd met familie in februari 2008

• 9Diana07-12-2007

Wij vonden het geweldig in Possidonio. Het ligt inderdaad afgelegen, maar dat staat ook in de brochure. Je hebt een auto nodig en dan kan je ook gelijk de rest van het mooie eiland zien. Wij hebben geboekt via reisburo, via internet en dan kom je in de mooie apartementen aan het zwembad. Deze zijn echt super, heel groot en luxe van alle gemakken voorzien. De maisonnettes zijn trouwens ook prima, de eigenaars wonen er zelf, dus denk je dat die in de kakkerlakken of rioollucht gaan zitten? Wij hebben mensen leren kennen die in de maisonnettes zaten en vonden het een prima accomodatie. Kindvriendelijk is het zeker, er is een klein kiezelstrandje waar je vlak bij je kind kunt zitten + een mooi zwembad met een leuk kinderbad. Ook hier zijn ligstoelen waar je dicht bij zit. Je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken dat je je kind kwijt raakt. Dat is pas ontspanning! Het eten is lekker en vis is duur in heel Griekenland, maar wel vers!

Gereisd met familie in juli 2007

1 tip over Appartement Possidonio (in Posidonio/Kerveli)

• martien, 22-09-2012 Rapporteren

Loop ook eens naar het kerkje waar je een mooi uitzicht over de baai hebt

0 vragen over Appartement Possidonio (in Posidonio/Kerveli)

Appartement Possidonio (in Posidonio/Kerveli) info

• VerzorgingHalfpension