Géén boekingskosten
GriekenlandSamosSamos-StadAppartementen Samos-StadAppartement Possidonio (in Posidonio/Kerveli)

Appartement Possidonio (in Posidonio/Kerveli)

GriekenlandSamosSamos-Stad

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Possidonio (in Posidonio/Kerveli) voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 14 reviews

6.7VoldoendeScore uit 14 reviews
  • 5.7Ruimte
  • 5.4Inrichting

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

15 Reviews over Possidonio (in Posidonio/Kerveli)

• 7Lilian25-04-2019

Als je van rust houd dan is dit een hele fijne plek om heen te gaan en wat een mooi appartement en een super mooi uitzicht de eigenaar is heel vriendelijk was een super vakantie

• 5JP Roos04-11-2014

Eens maar nooit meer

Prachtige locatie op een schitterend eiland, maar dat is ook het enige. We hadden een aftands oud appartement met slechte inrichting. Het restaurant is veel te duur voor wat je krijgt. Wij hebben geen gebruik kunnen maken van de strandstoelen omdat deze permanent bezet werden door de lokale bevolking (lees: familie van de eigenaars.). Als je boodschappen moet doen, moet je eerst 10km rijden over een bergweggetje.

Geef iets meer uit voor wat anders, kom hier niet.

• 4sj maas19-10-2013

nooit meer

Van 4-18 oktober verbleven wij in Posidonio.De locatie is schitterend, pal aan een rustig strand en dit is dan ook het enige positieve.De appartementen zien er van buiten leuk uit,maar binnen!Wat een viezigheid,stof,kakkerlakken. Groente van vorige bewoners lag te schimmelen in een keukenkastje.De douche kan niet opgehangen worden en wij hebben 4 dagen koud water gehad.Er was onvoldoende bestek en servies.De laatste week was de minisupermarkt gesloten en ook het zwembad was leeg.Toen er nog wel water in zat,erg vies. Ook veel last van muggen gehad!! We hebben onze klachten (telefonisch) neergelegd bij touroperator,maar we hebben de hele vakantie niemand gezien van touroperator. Slechte zaak,dit zijn we van andere reisbureau's beter gewend!!

• 8martien22-09-2012

Een heel rustig en vriendelijke plek

Een simpele en goede studio in een hele mooie baai met uitzicht op het water en maar 10m lopen naar het kiezelstrandje waar de strandbedden staan die je kan gebruiken en waar je ook uit de zon kan zitten onder de tamarisken.Het restaurant was vrij duur en de kwaliteit viel ook wat tegen maar met een auto ben je veel vrijer en met 20 min zit je in samos stad of in de omgeving b.v kervelli waar goede en betaalbare restaurants zijn, the hidden nest vrij verborgen maar goed aan gegeven wat een aanrader is.

• 7mevr jongen13-08-2011

supermooie plek maar,

als je van rust en eenvoud houd is dit hotel aan te bevelen. het eten in de taverne van het hotel is veel te duur, en veel te weinig. we kregen elke dag schone handdoeken en de kamer werd elke dag schoongemaakt.(hadden het kamermeisje wel fooi gegeven).posidonio is een straat groot, dus je hebt echt een auto nodig. wij hadden deze gehuurd bij samos. een griekse man met een nederlandse vrouw. zeer betrouwbaar en niet duur. boek de auto via het internet dat scheelt al gauw een 10 euro per dag. wij hebben een mooie vakantie gehad, maar wees goed voorbereid.

• 0A. Laurens14-10-2010

ow ow possidonio!!

Aangekomen op dinsdag en de volgende dag weer vertrokken! Maar goed dat er een auto bij zat :-). Inderdaag rustig en we hebben met ons volle verstand geboekt, dat wel. Alleen in de buurt niets te vinden en als je geen zin hebt om iedere avond over een donkere bochtige weg terug te rijden dan is dit geen ideale plek! Na 1 nacht in ons "berenhol" (vreselijk app. met wenteltrap waar je niet eens je bagage/koffer door kunt krijgen) geslapen te hebben zijn we naar Kokkari gegaan en hebben daar een hotelletje gevonden aan het strand, helemaal geweldig! Leuke plaats en leuke eettentjes en terrasjes! Jammer van de extra kosten maar beter dan 14 dagen met tegenzin ergens te zitten. Ook was het zwembad vol met rommel, geen ligbedden, parasols of mogelijkheid iets te drinken te bestellen bij het zwembad. Restaurant peperduur voor Griekse begrippen. Maarja je kunt daar alles vragen want ze zijn de enige daar! Winkel op loopafstand maar half leeg of vol als je het positief bekijkt. Samos is super!

• 7Pauline22-09-2010

Ruhige Lage

Apartments ok - jedoch ist man ohne Auto verloren, da nur eine einzige Taverne mit z.T. unverschämten Preisen Freundlichkeit lässt zu wünschen - war aber auch schon Ende der Saison Jedenfalls ohne Frühstück buchen, da das Büffetangebot sehr mager ist und man besser mit Selbstversorgung fährt

• 8evelyna30-06-2010

mooie omgeving en prima verblijf

We hebben net 12 dagen genoten. Wij waren met een kind van 2 jaar en zeker kindvriendelijk en zeer klantvriendelijk. Er is een klein zwembadjes, een speeltuintje en ze hebben een kindermenu's. Tja wel overal wat rondom het restaurant. Het eten was prima, net als de rest van samos. En op vrijdagavond een griekse avond! En het is goed te doen om naar andere dorpjes te rijden, binnen een half uur ben je op verschillende plekken. De appartementen zijn griekse style, basis net als de badkamer. de eigenaars en medewerkers zijn zeer vriendelijk.

• 8S.de GRaaff15-06-2010

heerlijke plek

wij zijn net terug en hebben het in possidonio heerlijk gehad, ja het is er erg rustig en je moet min,19 km. rijden wil je een beetje in de bewoonde wereld zijn ,maar dat weet je als je voor deze vakantie kiest,de wegen zijn echter goed te rijden en de omgeving is schitterend. Het appartement werd elke dag schoongemaakt en de bedden en badhanddoeken werden om de andere dag verschoond,de keuken is niet zoals wij gewend zijn in nederland maar met een beetje improvisatie kom je een heel eind,het enige min puntje waar overiging niemand wat aan kan doen zijn de muggen dus als ik een goede raad mag geven neem een klamboe mee, hij weegt niets maar je hebt er veel plezier van. Voor ons zou deze vakantie voor herhaling vatbaar zijn.

• 3steinberger18-03-2009

für kinder in den pool hüpfen verboten!!!!!

es fängt beim früstück an,für kinder keine heisse milch ,kein kakao,soll ich denn kindern kaffee geben???das fängt ja gut an.das früstück allgemein sehr schlecht trockenes brot nur feta käse gurken und marmerlade,honig saft mit wasser. mann muss mindestens um 6.uhr früh aufstehen ,damit mann eine liege am meer bekommt,sonst sind alle besetzt. ohne auto ist man ein gefangener im ort mit einem supermarkt preise die teilweise schon unverschämt sind,und auch in der einzigen taverne fühlt mann sich nicht wirklich wilkommen.aber man kan ja nicht aus.

Appartement Possidonio (in Posidonio/Kerveli) info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)