Hotel Paradisestersterster

143 reviews over Hotel Paradise

• 2018
    9w van eenennaam01-12-2018

Paradijs

Fijn Hotel ,prima ligging vlak bij busstation, goed ontbijt en geweldig[personeel met service hoog in het vaandel, prima prijs kwaliteit verhouding

Gereisd met partner in juni 2018

• 6Wim Brink12-08-2018

Volgende keer toch maar een ander hotel.

Hotel Paradise is vroeger waarschijnlijk een mooi hotel geweest. Nu is het wat vervallen en heeft het wat onderhoud nodig. Het personeel is heel aardig en behulpzaam. Het ontbijt is matig, elke dag hetzelfde en nogal beperkt.

Gereisd met partner in juli 2018

• 3Paulien12-07-2018

Nooit meer het vervallen hotel Paradise.

Het personeel was erg aardig. Als je iets vroeg hielpen ze je gelijk, ze waren altijd bereid om het je naar de zin te maken, elke dag werd je kamers schoongemaakt. Wat niet goed was: het hele hotel schreeuwde om onderhoud: de wc spoelde niet goed door, de deur van de wc kon niet dicht, de deur van de hotelkamer klemde, moest je hardhandig open duwen, de airco werkte de helft van de tijd niet, we moesten een paar keer om handdoeken vragen, het terras van het zwembad was verzakt. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Het ontbijt was heel slecht, er lag witbrood, kaas en vlees, croissantjes die wel de vorm hadden, maar nergens naar smaakten. We zijn 1 keer naar de receptie gegaan omdat het ontbijtbuffet leeg was.

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

10gijs Knevel22-05-2015

ideale uitvalsbasis voor wandelaars

hotel Paradise in Samos stad ligt achter het busstation. Met de bus kun je over het hele eiland komen om een wandeling te starten en op een andere plaats terug te keren naar Samos.Je hebt dus geen huurauto nodig bovendien kun je in Samosstad heerlijk eten bijv in the Garden Ook kun je met de bus naar leuke stranden in de buurt. wij komen al 20 jaar in dit hotel.

Gereisd met partner in mei 2015

• 8willemsjany12-10-2014

Een hele beste plek

ook voor volgend jaar wordt dit weer onze bestemming, prima hotel, gunstige ligging,vlakbij busstation,prima service, elke dag schoon beddegoed en handdoeken,en kamer verzorgd, geweldig personeel ingesteld op service en klantvriendelijkheid, goed ontbijt,en leuk zwembad met bar,goede prijs/kwaliteit verhouding.Dus op naar de tiende keer.

Gereisd met partner in september 2014

• 4j_keetels21-09-2014

geen paradijs meer

Vriendelijke mensen leuk zwembad maar de kamer zijn echt aan een opknapbeurt toe

Gereisd met partner in september 2014

• 9willem13-10-2013

Een echt Paradise.

Hotel Paradise is een heerlijke plek om te verblijven, ontbijt is goed,bedden prima en worden dagelijks verschoond, de betrokkenheid van het personeel en de staf is geweldig naar hun gasten toe, en service staat heel hoog in het vaandel,wij gaan zeker voor de negende keer terug. En wat omtrent sommige negative beoordelingen, wij weten dat dit niets maar dan ook niets met het hotel of het personeel heeft te maken. het is jammer dat mensen dit doen maar dit kan je niet voorkomen.Voor ons is hotel Paradise ook echt Paradise

Gereisd met partner in september 2013

• 9Debeuf Carine12-10-2013

prima voor de prijs

Alles even laten bezinken en nu een comment! Dit jaar ,zoals andere jaren 2 maal naar Paradise geweest en er is daar niets veranderd in vergelijking met vorige jaren . De reacties die ik hier lees , vooral van Nederlandse mensen , slaat nergens op , volgens mij. Ik ken die mensen persoonlijk, omdat we de vorige jaren daar in dezefde periode verbleven en dcie waren altijd tevreden , daarvoor kwamen ze ook terug.Er is inderdaad een personeelswissel geweest , Chistos is daar geen barman meer , maar dat doet geen afbreuk aan de accomodatie . De mensen die nu kritiek uiten doen dit gewoon omdat ze de "gezellige"bar kwijt zijn , terwijl het er nu uiteindelijk veel correcter aan toe gaat . Nog een tip voor eventuele nieuwe of bestaande gasten , vind je de prijs te hoog ? Reserveer rechtstreeks bij de eigenaar , het scheelt minstens 30 procent! Ondanks alles , ons zien ze daar terug !!!

Gereisd met partner in januari 2013

• 8Knarf Van Pellecom01-10-2013

Gezellig hotel met vriendelijke bediening

Zelfs met de nieuwe barman blijft Hotel Paradise Top! De ideale plek voor een zorgeloos ontspannen verblijf. De uitbaters en het personeel leggen je in de watten.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9paradisegast28-09-2013

Prima plek!!

Jammer, jammer, jammer! Waarom willen mensen hun persoonlijke frustratie toch persé omzetten in een negatief commentaar hier? Omdat er nu een andere exploitant achter de bar is toch geen reden om het hotel waar je (sommigen naar eigen zeggen al jaren) af te kraken? Ik lees hier negatieve commentaren op het ontbijt van mensen die ik in de paar jaar dat ik mijn vakantie in Paradise doorbreng nog nooit in de ontbijtzaal heb gezien! Mensen, wees fair! Als je een klacht hebt ga er mee naar de manager van dit hotel en uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het word opgelost!

Gereisd met partner in augustus 2013

8 tips over Hotel Paradise

• Debeuf Carine, 12-10-2013

Rechtstreeks reserveren is de boodschap!!!

• Dorresteijn, 17-06-2013

Geen plek voor echte strandaanbidders, wel veel te zien oa mooie excursies naar Kloosters Kerken en argeologische opgravingen, en goed te belopen routes.

• Monique de Jong, 03-11-2012

Geniet van de omgeving en de gastvrijheid van dit hotel en het eiland.

0 vragen over Hotel Paradise

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen