Hotel Paradise

135 reviews over Hotel Paradise in het Nederlands

Paradijs

w van eenennaam
1-12-2018

Fijn Hotel ,prima ligging vlak bij busstation, goed ontbijt en geweldig[personeel met service hoog in het vaandel, prima prijs kwaliteit verhouding

Gereisd Met partner in juni 2018

Volgende keer toch maar een ander hotel.

Wim Brink
12-8-2018

Hotel Paradise is vroeger waarschijnlijk een mooi hotel geweest. Nu is het wat vervallen en heeft het wat onderhoud nodig. Het personeel is heel aardig en behulpzaam. Het ontbijt is matig, elke dag hetzelfde en nogal beperkt.

Gereisd Met partner in juli 2018

Nooit meer het vervallen hotel Paradise.

Paulien
12-7-2018

Het personeel was erg aardig. Als je iets vroeg hielpen ze je gelijk, ze waren altijd bereid om het je naar de zin te maken, elke dag werd je kamers schoongemaakt. Wat niet goed was: het hele hotel schreeuwde om onderhoud: de wc spoelde niet goed door, de deur van de wc kon niet dicht, de deur van de hotelkamer klemde, moest je hardhandig open duwen, de airco werkte de helft van de tijd niet, we moesten een paar keer om handdoeken vragen, het terras van het zwembad was verzakt. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Het ontbijt was heel slecht, er lag witbrood, kaas en vlees, croissantjes die wel de vorm hadden, maar nergens naar smaakten. We zijn 1 keer naar de receptie gegaan omdat het ontbijtbuffet leeg was.

Een paradise

willem van Eenennaam
25-5-2016

Geweldig hotel, waar service en vriendelijkheid hoog in het vaandel staan,elke dag schoonmaak van de kamer, en handdoeken vervangen,prima ontbijt, kortom waard om naar terug te gaan.

Gereisd Alleenreizend in mei 2016

Mooi eiland, leuke stad en een fijn hotel

Paula Janssen
17-1-2016

Het hotel is op loopafstand (± 10 min) van het centrum van Samos-stad. Klein familie hotel met simpel, maar goed ontbijt. Nette kamer, met iedere dag schoon beddengoed en handdoeken.De kamer werd iedere dag met natte dweil bewerkt. Leuk contact met het vriendelijk personeel. (Als je zelf ook vriendelijk bent natuurlijk) Veel hotelgasten waren Grieken. Heerlijk!! Leuke stad met een paar leuke authentieke restaurantjes. In één restaurantje kon ik zelfs echte gorta (Griekse wilde groenten) krijgen. Door omstandigheden kon ik niets van het eiland bekijken, maar ik heb mij die twee weken best vermaakt in de stad. Als ik weer naar Samos ga, neem ik weer hetzelfde hotel.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2015

Fijn hotel

Paula Janssen
9-9-2015

Het was de 1e keer dat ik in "Paradise" was. Het is lekker kleinschalig en dicht bij de stad en busstation gelegen. De hotelgasten waren tijdens mijn verblijf hoofdzakelijk Grieken. Dat maakt je vakantie nog fijner. Mijn kamer was heel mooi en Elke Dag kreeg ik schone lakens en handdoeken. De vloer werd elke dag gedweild. Wel had het matras knobbels. Het ontbijt is eenvoudig, maar voor mij hoeft het niet uitgebreid te zijn. Ik heb genoeg aan een paar broodjes met jam en een kopje thee, evt met een eitje. De eigenaar en het personeel waren super vriendelijk. Ik spreek een klein beetje Grieks en dat maakt het contact natuurlijk nog leuker. Na 1 dag kreeg ik al bij de receptie zonder te vragen de sleutel van mijn kamer. De laatste dag was het afscheid van de kamermeisjes emotioneel. Als ik weer naar Samos ga, wordt het beslist weer dit hotel. Het is alleen jammer dat de gasten heel erg met zichzelf bezig waren.(mobieltjes en i-pad) Daardoor heb je geen contact met ze.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2015

ideale uitvalsbasis voor wandelaars

gijs Knevel
22-5-2015

hotel Paradise in Samos stad ligt achter het busstation. Met de bus kun je over het hele eiland komen om een wandeling te starten en op een andere plaats terug te keren naar Samos.Je hebt dus geen huurauto nodig bovendien kun je in Samosstad heerlijk eten bijv in the Garden Ook kun je met de bus naar leuke stranden in de buurt. wij komen al 20 jaar in dit hotel.

Gereisd Met partner in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een hele beste plek

willemsjany
12-10-2014

ook voor volgend jaar wordt dit weer onze bestemming, prima hotel, gunstige ligging,vlakbij busstation,prima service, elke dag schoon beddegoed en handdoeken,en kamer verzorgd, geweldig personeel ingesteld op service en klantvriendelijkheid, goed ontbijt,en leuk zwembad met bar,goede prijs/kwaliteit verhouding.Dus op naar de tiende keer.

Gereisd Met partner in Fri Sep 26 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geen paradijs meer

j_keetels
21-9-2014

Vriendelijke mensen leuk zwembad maar de kamer zijn echt aan een opknapbeurt toe

Gereisd Met partner in september 2014

Een echt Paradise.

willem
13-10-2013

Hotel Paradise is een heerlijke plek om te verblijven, ontbijt is goed,bedden prima en worden dagelijks verschoond, de betrokkenheid van het personeel en de staf is geweldig naar hun gasten toe, en service staat heel hoog in het vaandel,wij gaan zeker voor de negende keer terug. En wat omtrent sommige negative beoordelingen, wij weten dat dit niets maar dan ook niets met het hotel of het personeel heeft te maken. het is jammer dat mensen dit doen maar dit kan je niet voorkomen.Voor ons is hotel Paradise ook echt Paradise

Gereisd Met partner in september 2013

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paradise in Samos-Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.