Géén boekingskosten

Hotel Paradise

GriekenlandSamosSamos-Stad

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Paradise voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 134 reviews
+38/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.4GoedScore uit 134 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

134 Reviews over Paradise

• 9w van eenennaam01-12-2018

Paradijs

Fijn Hotel ,prima ligging vlak bij busstation, goed ontbijt en geweldig[personeel met service hoog in het vaandel, prima prijs kwaliteit verhouding

• 6Wim Brink12-08-2018

Volgende keer toch maar een ander hotel.

Hotel Paradise is vroeger waarschijnlijk een mooi hotel geweest. Nu is het wat vervallen en heeft het wat onderhoud nodig. Het personeel is heel aardig en behulpzaam. Het ontbijt is matig, elke dag hetzelfde en nogal beperkt.

• 3Paulien12-07-2018

Nooit meer het vervallen hotel Paradise.

Het personeel was erg aardig. Als je iets vroeg hielpen ze je gelijk, ze waren altijd bereid om het je naar de zin te maken, elke dag werd je kamers schoongemaakt. Wat niet goed was: het hele hotel schreeuwde om onderhoud: de wc spoelde niet goed door, de deur van de wc kon niet dicht, de deur van de hotelkamer klemde, moest je hardhandig open duwen, de airco werkte de helft van de tijd niet, we moesten een paar keer om handdoeken vragen, het terras van het zwembad was verzakt. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Het ontbijt was heel slecht, er lag witbrood, kaas en vlees, croissantjes die wel de vorm hadden, maar nergens naar smaakten. We zijn 1 keer naar de receptie gegaan omdat het ontbijtbuffet leeg was.

• 9willem van Eenennaam25-05-2016

Een paradise

Geweldig hotel, waar service en vriendelijkheid hoog in het vaandel staan,elke dag schoonmaak van de kamer, en handdoeken vervangen,prima ontbijt, kortom waard om naar terug te gaan.

• 10Paula Janssen17-01-2016

Mooi eiland, leuke stad en een fijn hotel

Het hotel is op loopafstand (± 10 min) van het centrum van Samos-stad. Klein familie hotel met simpel, maar goed ontbijt. Nette kamer, met iedere dag schoon beddengoed en handdoeken.De kamer werd iedere dag met natte dweil bewerkt. Leuk contact met het vriendelijk personeel. (Als je zelf ook vriendelijk bent natuurlijk) Veel hotelgasten waren Grieken. Heerlijk!! Leuke stad met een paar leuke authentieke restaurantjes. In één restaurantje kon ik zelfs echte gorta (Griekse wilde groenten) krijgen. Door omstandigheden kon ik niets van het eiland bekijken, maar ik heb mij die twee weken best vermaakt in de stad. Als ik weer naar Samos ga, neem ik weer hetzelfde hotel.

• 10Paula Janssen09-09-2015

Fijn hotel

Het was de 1e keer dat ik in "Paradise" was. Het is lekker kleinschalig en dicht bij de stad en busstation gelegen. De hotelgasten waren tijdens mijn verblijf hoofdzakelijk Grieken. Dat maakt je vakantie nog fijner. Mijn kamer was heel mooi en Elke Dag kreeg ik schone lakens en handdoeken. De vloer werd elke dag gedweild. Wel had het matras knobbels. Het ontbijt is eenvoudig, maar voor mij hoeft het niet uitgebreid te zijn. Ik heb genoeg aan een paar broodjes met jam en een kopje thee, evt met een eitje. De eigenaar en het personeel waren super vriendelijk. Ik spreek een klein beetje Grieks en dat maakt het contact natuurlijk nog leuker. Na 1 dag kreeg ik al bij de receptie zonder te vragen de sleutel van mijn kamer. De laatste dag was het afscheid van de kamermeisjes emotioneel. Als ik weer naar Samos ga, wordt het beslist weer dit hotel. Het is alleen jammer dat de gasten heel erg met zichzelf bezig waren.(mobieltjes en i-pad) Daardoor heb je geen contact met ze.

• 10gijs Knevel22-05-2015

ideale uitvalsbasis voor wandelaars

hotel Paradise in Samos stad ligt achter het busstation. Met de bus kun je over het hele eiland komen om een wandeling te starten en op een andere plaats terug te keren naar Samos.Je hebt dus geen huurauto nodig bovendien kun je in Samosstad heerlijk eten bijv in the Garden Ook kun je met de bus naar leuke stranden in de buurt. wij komen al 20 jaar in dit hotel.

• 8willemsjany12-10-2014

Een hele beste plek

ook voor volgend jaar wordt dit weer onze bestemming, prima hotel, gunstige ligging,vlakbij busstation,prima service, elke dag schoon beddegoed en handdoeken,en kamer verzorgd, geweldig personeel ingesteld op service en klantvriendelijkheid, goed ontbijt,en leuk zwembad met bar,goede prijs/kwaliteit verhouding.Dus op naar de tiende keer.

• 8Thom Kiebert24-09-2014

Nice hotel, excellent staff, perfect location

Hotel Paradise in Samos Vathi is a suberbly located very nice hotel with beautiful garden in a quiet off street just next to all the amenities which are important to holiday makers: characteristic city center with good shops, restaurants, public transportation ets. Staff are very dedicated to make your stay as nicely as possible. Hotel is clean, food is good and where possible, traditional, which I like.

• 4j_keetels21-09-2014

geen paradijs meer

Vriendelijke mensen leuk zwembad maar de kamer zijn echt aan een opknapbeurt toe

Hotel Paradise info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden