Hotel Galaxy

7Goed

Griekenland, Samos, Samos-Stad

Op vakantie geweest naar Galaxy?

7Goed

8 reviews over Hotel Galaxy

• 7barbarapelzers18-08-2009

Gezellig en voordelig

Een leuk hotel, zeer zeker prijs-kwaliteit. Wij hebben daar een leuke tijd gehad met Louie , Joei, Kiki, en Ramona en niet te vergeten de hond "Moose" . Het is gewoon eenvoudig hotel maar dat is echt Grieks ook het eten was eenvoudig maar als er iets op was hoefde je maar te vragen. In de toekomst denken we eraan om terug te gaan groetjes Fam Pelzers en Curfs uit Limburg.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 7Linda18-06-2008

Voor een stadshotel is het mooi. Het heeft een zwembad met terras en ligstoelen. Kamers zijn eenvoudig. Soms heb je geluidsoverlast van de straat, maar dat krijg je als je in een stadje zit. Het onbijt is slecht. Weinig keus en elke dag hetzelfde. Als iets op is, wordt het ook niet bijgevuld. Vriendelijk personeel. Het is 3 sterren waard. Vooral in voor-en naseizoen is het voor een leuke prijs te krijgen.

Gereisd met partner in juni 2008

• 8H. Oosterhof28-05-2008

Fijn hotel, fantastische ligging, we hadden uitzicht over de baai van Samos stad. Ontbijt eenvoudig maar prima, alles vers. Schoonmaken van de kamer en verschonen lakens 2 keer per week. Schone handdoeken 3 keer per week. Bediening bijzonder vriendelijk. Kortom een prima prijs/kwaliteit verhouding, een aanrader

Gereisd met partner in mei 2008

• 5Samos-ganger22-08-2007

aankomst in Samos is mooi. Prachtig zwembad en terras bij hotel om rustig te wennen aan de hoge temperatuur. Personeel doet erg zijn best om er wat van te maken. Schoonmaak niet al te best, in een week geen schone handdoeken. Personeel krijgt slecht betaald en er is daarom een personeelstekort. Ontbijt is snel op en wordt dan niet aangevuld. Kwaliteit is matig, uitgedroogd brood. Airco werkt maar de helft van de tijd. Meestal geen warm water. Locatie is mooi, een paar trappen af en je bent aan de boulevard. Samos stad is een leuke locatie, maar ik zou een ander hotel kiezen.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 7Mirjam10-08-2007

Ik ben er in zomer 2007 geweest, ik vond het een leuk hotel, het lag mooi vond ik, even naar beneden lopen en je bent aan de haven. Het ontbijt von dik op zich wel redelijk, niet heel groot, maar wel enigszins uitgebreid. Het personeel was wisselend behulpzaam, maar wel aardig! De kamers hadden bij ons wel fijne airco! Alleen de douche was een beetje gedateerd .. Het was wel een erg mooi zwembad, lekker ruim, en het balkon met uitzicht op de palmbomen en de blauwe lucht was ook prachtig. Verder hebben wij niet heel veel tijd in het hotel doorgebracht, voor gewoon een slaapplaats is het dus prima!

Gereisd met familie in augustus 2007

• 7P. de Kok02-08-2007

Via internet dachten wij een 3 kamerappartement geboekt te hebben. Ter plaatse werd ons een hotelkamer toegewezen, aangezien er geen appartementencomplex zou bestaan. De airco werkte niet. Ook niet op gezette tijden. We hebben echter wel van een prachtige vakantie genoten op Samos. Aardige mensen, die Grieken.

Gereisd met partner in juli 2007

• 7Els20-02-2007

Ontbijt was inderdaad niet goed, maar dat vond ik nog niet zo erg. Wat ik wel erg vond, was de de muziek bij het zwembad. De hele dag door muziek en nog eens muziek.

Gereisd in februari 2007

• 8Erwin en Tjorven23-01-2006

Wij zijn in 2004 naar Samos geweest! Gaan ZEKER nog terug! Maar niet naar Galaxy... Inderdaad,slecht ontbijt én service! Maar als je een auto huurt en GENIET van de Griekse dorpjes vergeet je dat hotel wel... (t'is toch maar om te slapen hé!?) En bij El Greco wordt je vriendelijk onthaald! (én lekker bediend!)

Gereisd in januari 2006

Hotel Galaxy info