Hotel Cleomenis

2007

Net terug van Samos

Kitty en Peter
26-9-2007

Net terug van Samos. Heerlijke dagen gehad. Hotel is eenvoudig, maar schoon, vandaar goede prijs/kwaliteitverhouding.Ontbijt is wat karig en niet gevarieerd: elke dag een (hard)gekookt ei en één plakje kaas! Je kunt trouwens wel extra kaas vragen. Wel onbeperkt jam (2 smaken. Heel mooi uitzicht op zee. Rustig gelegen. Strand (5 min) en centrum (15 min)op loopafstand.

Net terug van Samos

Kitty en Peter
26-9-2007

Net terug van Samos. Heerlijke dagen gehad. Hotel is eenvoudig, maar schoon, vandaar goede prijs/kwaliteitverhouding.Ontbijt is wat karig en niet gevarieerd: elke dag een (hard)gekookt ei en één plakje kaas! Je kunt trouwens wel extra kaas vragen. Wel onbeperkt jam (2 smaken. Heel mooi uitzicht op zee. Rusatig gelegen. Strand (5 min) en centrum (15 min)op loopafstand.

Schattig hotel, goede ligging vlak bij het strand en 15 min lopen van de stad. Vriendelijke mensen, alleen was het ontbijt karig. En moet je een kamer vragen met zeezicht want als je aan de wegkant zit doe je geen oog dicht met die auto's. Heb er fijn gezeten 11 dagen dat wel.

We hebben een aantal aanbieders voor Cleomenis voor je op een rij gezet:

Leuk hotel, leuke hoteleigenaar, kamers waren goed schoon en ruim voor de prijs.

lekker dichtbij het strand en samos stad.

van het hotel naar samos stad kom je veel verschillende hippe lounge tenten tegen erg leuk savonds met de verlichte zee.

alleen jammer dat er geen drinken in het hotel te verkrijgen was.

voor de rest een prima echte griekse vakantie gehad

We hadden niet verwacht dat wij het uitzicht zouden hebben zoals getoond op de foto, maar dus wel. Wat een lekkere plek en een fijn hotel. De eigenaar en zijn familie hebben het voor ons goed gedaan. Hotel was goed schoon en lag op een zeer goede plek ten opzichte van strand, zwembad en de boulevard van Samos-stad. Lekker kleinschalig hotel, alle aandacht voor gasten en de kamers. Aanrader !!!

We hebben een aantal aanbieders voor Cleomenis voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cleomenis in Samos-Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cleomenis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.